Allereerst wil ik even melden dat ik Livin for the moment wel een heldig plaatje vindquote:Op woensdag 2 december 2009 23:46 schreef T-Force het volgende:
Ja, dat dus ook ja! Under attack & Fanatics zijn zooooooveel beter als livin' for the moment![]()
Begrijp serieus niet waarom mensen dat leuk vindenZo'n flopvocal....blegh
![]()
Maar nu gaan jullie vast zeggen van, ja jij vind the otherside wel gaaf. Kweetniet waarom, maar die vocal is gewoon heldig![]()
Ik wil ook nog Empire of the sun, vind ik prima te doenEn audiometric
![]()
En dan wou ik ook nog even vermelden dat ik dit plaatje gruwelijk lekkeur vind
Idd echt een superset, vooral ook heerlijk hoe dat Forever az one erin klapt, met die vocals: 'Headhunters, live, Q, Base'quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Tering, weer een keertje HHZ @ Q-Base 2007 aan het luisteren.
Forever Az One is toch wel een van zijn beste platen. En die ongelofelijk zieke mid-outro in Call It Music
![]()
.
x2quote:Op woensdag 2 december 2009 23:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
IK WIL THE OTHERSIDE EN FEEL GOOD VAN ALPHAVERB![]()
![]()
Je vergeet Crossroadsquote:Op woensdag 2 december 2009 23:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik wil Ran-D (Under Attack, Fanatics, Escapism)![]()
Shame on mequote:
Under Attackquote:Op woensdag 2 december 2009 23:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hoewel misschien n beetje cheesy, het gevoel wat Livin for the Moment oproept.. Eigenlijk wat de tekst dus zégt... Kippevel.. ..mooi gevoel wat omschreven wordt.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:46 schreef T-Force het volgende:
Ja, dat dus ook ja! Under attack & Fanatics zijn zooooooveel beter als livin' for the moment![]()
Begrijp serieus niet waarom mensen dat leuk vindenZo'n flopvocal....blegh
![]()
Maar nu gaan jullie vast zeggen van, ja jij vind the otherside wel gaaf. Kweetniet waarom, maar die vocal is gewoon heldig![]()
Ik wil ook nog Empire of the sun, vind ik prima te doenEn audiometric
![]()
En dan wou ik ook nog even vermelden dat ik dit plaatje gruwelijk lekkeur vind
ik meen me te herrinere dat er geopend wordt met een early hardstyle set(h)je?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt dit vrij in jullie agenda. Deze line-up gaat al mijn andere lineups keihard rocken ( dbstf style)
Zaterdag line-up release en start vvk!
ben benieuwd, je maakt me nieuwsgierig kerelquote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Sethje het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt dit vrij in jullie agenda. Deze line-up gaat al mijn andere lineups keihard rocken ( dbstf style)
Zaterdag line-up release en start vvk!
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:33 schreef T-Force het volgende:
Edit:
IK WIL THE OTHERSIDE EN FEEL GOOD VAN ALPHAVERB![]()
![]()
En magic/become the sky/1.000.000 stars/godz powerrr van B-Frontliner![]()
Wacht ik verder nog ergens op? Ja Fruxaq van Dozer & Zany, zo'n lache intro![]()
* ReMcOrE wil dat ook allemaalquote:Op woensdag 2 december 2009 23:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
thuis ff luisterenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Edit: Josh & Wesz - Autumn Green![]()
zeker het melden waard!!quote:
ik heb de laatste week van het jaar vrij genomen, dan alle bekabeling in de auto laten vervangen, meeste spul heeft z'n langste tijd wel gehad... daarnaast ook de deurspeakers vervangen, zijn nu nog de standaard VW en die rammelen/trillen alle kanten op met een beetje bassquote:Op donderdag 3 december 2009 01:02 schreef RiKe het volgende:
Heb ik weer....nieuwe radio in m'n auto gezet...doet maar 1 van de 4 (Clarion) speakers het![]()
Dit weekend hele bekabeling door meten om erachter te komen wat het probleem precies is.
En dat al nadat ik die wagen een paar dagen heb
Kan ik nog steeds niet lekker muziek luisteren onderweg![]()
quote:
* mstx ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |