tof shirtquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:16 schreef LeonH het volgende:
Isaac heeft een Emo gespot in tzie Joe Es end A
http://ping.fm/p/gpXYk
xieje daarquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:43 schreef Koepert het volgende:
Och dan denk ik dat ik er ook wel ben.. Vanavond eerst maar ns naar The Palace (:') ) in Groningen voor Ran-D en The Alpha2 voor 15E
quote:
Tering wat slecht. Clip gejat van Mr Oizo, tekst gejat van Words From The Gang, en de melodie zo standaard als wat.quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 07:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Er kan er maar 1 de tweede zijn!
ElDani Gefeliciteerd!!!!!
G-town was best leuk jah, vond t geen heldensetje maar twas live met kostuum..terechte afsluiter. Ik zeg afsluiter want daarna kwam DJ Vreestyle --> baggerrommel.quote:Op zondag 6 december 2009 19:01 schreef Koepert het volgende:
G-Town Madness Live leek mij ook brute shit.. Maar ik was op.. Was t wat Rip? Mijn benen trokken t niet meer.. Hele dag werken en om 6 eruit breekt toch op..
Off-course happy birthday to you ElDani!quote:Op maandag 7 december 2009 07:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Happy Birthday, khadber
Happy Birthday, khadber
Happy Birthday, El Daniiiiiiiii
Happy Birthday, khadber
[..]
Was g-town ook weer samen met de Viper? Vond ze op thunderdome vorig jaar best lekker gaan hoor. Beetje echt live mash-upjes maken, lekker tempo, prima primaquote:G-town was best leuk jah, vond t geen heldensetje maar twas live met kostuum..terechte afsluiter. Ik zeg afsluiter want daarna kwam DJ Vreestyle --> baggerrommel.
Alpha's waren een heerlijke 2 uurtjes en Ran-D gooide er zowaar nog wat extra gas op... en ja, openen met Living
![]()
quote:Nu nog snel een bakkie leut doen - vandaag eerste dag van mn nieuwe baan
Ik vind hem ook lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 23:50 schreef T-Force het volgende:
TBY vs. Ruffian - The undersound is uit en ik vond hem niet zo gaaf![]()
Nu heb ik hem vandaag gewoon 10x ofzo geluisterd en ik vind hem nu heeeerlijk![]()
![]()
Het heeft gewoon wel wat, de kick komt lekker uit met zo'n lekker laag tempotje!
quote:D-Block & S-te-Fan @ XXlerator, Matrixx Nijmegen, 05-12-2009 03:30-05:00:
1. Headhunterz - Psychadelic
2. Wildstylez ft. D-Block & S-te-Fan - The Human Soul
3. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
4. BrennanHeart - Just As Easy (Wildstylez vs SMD Remix)
5. D-Block & S-te-Fan ft. Mc Villain - Sound Of The Thunder
6. Psycho Punkz - After MF
7. D-Block & S-te-Fan - Together
8. Zatox & Tatanka - Gangster
9. Frontliner - The First Cut
10. Zatox - Ear Fucking
11. Wildstylez vs BrennanHeart - Reputation Game
12. Pavo - Communicate
13. Zatox pres. The Rebels - Choirs
14. Bad Elements - Dj Revolution (Kayem Remix)
15. Deepack - Killers Bootleg
16. B-Front & Frontliner - Magic
17. Noisecontrollers vs Zany - Paranoid
18. Josh & Wesz vs Low-E - I've Lost You
19. High Voltage ft. D-Block & S-te-Fan - Shiverz
20. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Del
21. D-Block & S-te-Fan - Ride With Uz (Max Enforcer Remix)
22. BrennanHeart ft. Shanokee - Feel U Here (The Viper & G-Town Madness Remix)
Yay us..quote:Op maandag 7 december 2009 11:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dat wilde ik even met jullie delen...
Denk dat het toch te maken heeft met de verhouding liefhebbers/dagjesmensen op die feesten.. Grote feesten = Veel dagjesmensen dus 'makkelijke' en bekende platen en eigen werk om daar bekendheid aan te geven=promotie. XXLerator = meer liefhebbers dus meer een 'smaakvolle' TL. want die kennen het eigen werk ook wel.. Maar dat is mijn visiequote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef ElDani het volgende:
Ik vraag mezelf af waarom ze wel dus zo'n supertracklist op XXlerator neer kunnen zetten, maar op IEDER "groot" feest met dezelfde kakbende aan komen zetten en 90% eigen tracks draaien. Zo moeilijk is het blijkbaar niet.
Als ze een dergelijke set op Qountdown neer kunnen zetten zou het super zijn, ik ben echter bang voor een set ala Qlimax en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.
Matige comeback... K had wat meer inzet van je verwacht..quote:
Ik heb de comeback kar lang genoeg getrokken.. nu is het aan anderenquote:Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Matige comeback... K had wat meer inzet van je verwacht..
quote:Op maandag 7 december 2009 13:17 schreef LeonH het volgende:
Happy B-day ElDani!
Mijn visie: XXlerator is kleiner en hoeven ze niet te showen. Dus dan kunnen ze gevarieerd draaien. En iedereen heeft hun album al tig keer gehoord, dus waarom nog een keer die platen draiaien. Desondanks draaide ze nog steeds music made me addictquote:Op maandag 7 december 2009 12:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Denk dat het toch te maken heeft met de verhouding liefhebbers/dagjesmensen op die feesten.. Grote feesten = Veel dagjesmensen dus 'makkelijke' en bekende platen en eigen werk om daar bekendheid aan te geven=promotie. XXLerator = meer liefhebbers dus meer een 'smaakvolle' TL. want die kennen het eigen werk ook wel.. Maar dat is mijn visie
dat zal ongetwijfeld, maar ik vind DBSTF op een groot feest altijd reuze oninteressant omdat ik toch wel weet wat ze gaan draaien (hetzelfde in mindere mate voor Noisecontrollers, die stijl ligt mij meer denk ik). Met DIT soort sets laten ze zien dat ze wel degelijk een gevarieerde set neer kunnen zetten.Als je dat combineert met een paar eigen nummers of evt nieuwe promo's of producties voor de promogeilende massa is er toch niets aan de hand lijkt me? Ik heb daar in ieder geval meer respect voor dan voor een set met eigen werk.quote:Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef Sethje het volgende:
Ik heb ze gehoord op Fusion en nu op XXl en het waren eigenlijk 2 verschillende sets, dat vond ik dus juist goed....maja ieder zijn mening
Is alleen de tracklist..quote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef T_Killer het volgende:
Congratz Daniel!
Succes vandaag Rip. At welke school are you being to give les in Engrish?
Is dat setje van DBSTF alleen een tracklist? of is die set daadwerkelijk uit? Ziet er wel lekker uit namelijk.
Nieuwe Titan dus!quote:DjZany
Just heard the new Titan..... Nightmare....
Bekijk deze YouTube-videoquote:
yhep heb er nu ook last van. Weet ook niet waarom. Des te meer reden om te klikken en kijken wat er gepost isquote:Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef Koepert het volgende:
Ben ik de enige die af en toe (zoals nu bij Boy's post) een compleet layoutverneukende link krijg naar de YTfilmpjes? Tekst die er achter valt enzo? Zwaar kut eigenlijk.. best wel.. zeg maar.
Jou kennnede...geblaat.quote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
yhep heb er nu ook last van. Weet ook niet waarom. Des te meer reden om te klikken en kijken wat er gepost is
1e track is dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Kan iemand deze 1e track ID'n??
1=![]()
2= The Mentalists - Tomorrow is ook 'n potje lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |