quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Koepert het volgende:
Dj Norman - Killed
DJ Act vs Mani - Equensu Ocha
Bioweapon - Move your body
The Mentalists - Times/Freedom
The R3bels - Lifestyle
Luna ft. Trilok & Chiren - Street knowledge (Beat Providers Remix)
Bad Elements - DJ Revolution (Kayem Remix)
Vul maar aan jongens...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Koepert het volgende:
Natte Asbak![]()
Mooi dat er animo voor mijn suggestie is![]()
Dj Norman - Killed dus al als suggestie
DJ Act vs Mani - Equensu Ocha
Vul maar aan jongens...
als er nog wat van deze plaatjes missen bij mij, doe ik wel even een PM-verzoekquote:
Metal Licker, is een keer laatste plaat van Alpha2-setje op Qlimax geweest dacht ikquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Suggesties:
Brainkicker - metal licker
Hmm, op het profiel van Dailucia staat in haar eigen Agenda dat ze naar Qountdown gaat. Gaat ze dan als bezoeker, of misschien als artiest?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben echt benieuwd naar de lijn omhoog van Qountdown.
Ik ga het echt zooooo erg hopen.....quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Boy
laten we dan maar hopen dat sommige artiesten wel reizen en andere artiesten die wel kunnen liever thuis zitten
Technoboy zit in Vancouver, Canada, die is er dus sowieso niet. Headhunterz, Brennan Heart, Dana zitten in de UK en kunnen dus niet. Wildstylez heeft al 2 optredens die avond, dus kun je ook wegvinken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben echt benieuwd naar de lijn omhoog van Qountdown. Als we even uit gaan dat de dj's niet op en neer gaan reizen en 1 keer draaien dan komen de volgende dj's niet:
Zatox
Deepack
Alpha twins
Tatanka
Wildstylez
D-Block & S-te-fan
Frontliner
Brennan Heart
Zany
Pavo
Davide Sonar
Die wel kunnen komen:
The Prophet
Noisecontrollers
Crypsis
The Pitcher
Technoboy
Psyko Punkz
goede site, gebruik ik ook erg vaak; enige nadeel is dat er een limiet opzit met een wachttijd van 60 minutenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef de_huig het volgende:
tvp..
met een niet nader te noemen link op het www. Een soort 0daymusic download site..waar vandaag org ()veel links naar platen uit 2005 staan..heb niet precies gekeken wat er allemaal tussenstaat, maar wellicht nuttig voor de verzamelaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |