Is alleen de tracklist..quote:Op maandag 7 december 2009 15:13 schreef T_Killer het volgende:
Congratz Daniel!
Succes vandaag Rip. At welke school are you being to give les in Engrish?
Is dat setje van DBSTF alleen een tracklist? of is die set daadwerkelijk uit? Ziet er wel lekker uit namelijk.
Nieuwe Titan dus!quote:DjZany
Just heard the new Titan..... Nightmare....
Bekijk deze YouTube-videoquote:
yhep heb er nu ook last van. Weet ook niet waarom. Des te meer reden om te klikken en kijken wat er gepost isquote:Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef Koepert het volgende:
Ben ik de enige die af en toe (zoals nu bij Boy's post) een compleet layoutverneukende link krijg naar de YTfilmpjes? Tekst die er achter valt enzo? Zwaar kut eigenlijk.. best wel.. zeg maar.
Jou kennnede...geblaat.quote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
yhep heb er nu ook last van. Weet ook niet waarom. Des te meer reden om te klikken en kijken wat er gepost is
1e track is dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Kan iemand deze 1e track ID'n??
1=![]()
2= The Mentalists - Tomorrow is ook 'n potje lekker![]()
Bij deze track ik meteen naar een bekende lopen en vragen wie dit was. Hij wist meteen een tatanka track aan de bass te horen. Ziek, maar ok....quote:Op maandag 7 december 2009 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Fok-silver layout FTW
Nog thnx voor jullie wensjes![]()
[..]
1e track is dus
Hij is al aangekondigd als A-Kant van Doomsday.quote:Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij deze track ik meteen naar een bekende lopen en vragen wie dit was. Hij wist meteen een tatanka track aan de bass te horen. Ziek, maar ok....
SUPER! Uitstekend nieuws. Komt samen met Lipservice Radio en Overdrive toch? Helaas zonder I've Lost You, maar die was samen met Low-E toch?quote:En ffbij josh (of is het nou wesley) gedaan voor Rubdown. Hij is afgemixt en klaar voor release zei die
niet heel tof...quote:
optie is gezetquote:Op zaterdag 5 december 2009 02:23 schreef Sethje het volgende:
15 euro
http://partyflock.nl/party/168580:Rebirth_Festival.html
precies, AVIO was weer beukenquote:Op zaterdag 5 december 2009 06:20 schreef Silvanovisch het volgende:
Net terug van quake dance! Kom helemaal ut Grunn, maar het was het reizen (rijssen lol) meer dan waard!
Wat een heerlijke set van AVIO! Nu maar lekker pitten. May!
wel een vet shirtquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:16 schreef LeonH het volgende:
Isaac heeft een Emo gespot in tzie Joe Es end A
http://ping.fm/p/gpXYk
QD was weer genieten, helaas wel veel kutvolk en het geluid stond iets minder als normaal; maar dat heeft de pret zeker niet gedruktquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:44 schreef poiuytr het volgende:
Remco hoe was QD gisteren? Zelf niet gegaan omdat ik vanmorgen vroeg weer moest werken.
Volgende DM waarschijnlijk wel aanwezig
ik zie mezelf zo niet losgaan, maar beeld trilt en beweegt wat teveel en ik stond verder naar achterenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
eindelijk een plaatje die ik kan waarderen die AVIO draait
Begin is bagger. Voorspelbare melodie met de standaard sound en dus saai. Na OMG is het stukje heerlijk. Lekkere sound, onverwachts en klinkt samen erg goed
die ging ook mooi hard op Q-Basequote:
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicequote:Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en ik hou wel van zulke remixen. Beetje simpel, maar was al fan van het orgineel
En die Pulse, wat een gastje is dat, met echt powah achter die draaitafels![]()
niet slecht... (2 Follow komt daarna zo te horenquote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef Koepert het volgende:
Waaat een knettergeile track blijft dit..
* Koepert luistert nu Ran-D @ 2Dangerous FearFm
ik ook dat bekijk deze video, erg irritant!quote:Op maandag 7 december 2009 17:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik niet bij mij staat er gewoon bekijk deze video maar ik werk nog met de oldskool lay-out
maar 2-sidez helden![]()
en sint en piet op XX had ik al gezien ja
Die track is idd kneiterze vet onder dat filmpje ( ok ok, zonder dat filmpje dus ook wel he.. )quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik ook dat bekijk deze video, erg irritant!
whehe die sint @ xxlvet!
dat 2-sidez ziet en klinkt toch best vet moek ook maar es gaan bezichtigen
nieuwe titan loop ik niet echt warm van
die heb ik nou echt al 80 keer bekeken, echt een uber filmpje zeg
die track ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |