quote:
vraag het aan de kenners: [PS3 #224] Vooruitkijkend naar 2010.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heeft me PS3 ook bluetooth![]()
Maar een bluetooth headset is crappy geluid natuurlijk of kan je het ingame geluid en het spreek/praat gedeelte van elkaar scheiden ?
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heeft me PS3 ook bluetooth![]()
Maar een bluetooth headset is crappy geluid natuurlijk of kan je het ingame geluid en het spreek/praat gedeelte van elkaar scheiden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij probeert iemand SkullCandy-headphones na te maken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef purplerose het volgende:
tvp!!
Met deze headset op het oog
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik nog snel moet zijn voor ze uitverkocht zijn
Ja, zij heeft ook mijn Acekard afgehandeldquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gehad?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is die site, net als gobdeal en hoe-heette-die-andere-fake-ook-al-weer gewoon een site van een andere vergelijkbare webshop, waar ze de naam en het logo hebben aangepast. Van die andere fake, waarvan ik even de naam kwijt ben, hadden ze de site van LightInTheBox gekopieerd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Michael-H het volgende:
Krijg net dit mailtje binnen:
[..]
Hoezo doorverkoop email-adressen?
EDIT: Die site ziet er wel aardig uit![]()
Voor 6 euro mag je dan ook niet klagen hequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens mij probeert iemand SkullCandy-headphones na te maken.
En faalt daar behoorlijk in.
[..]
Ja, zij heeft ook mijn Acekard afgehandeld
Mja, nu heb ik nog een support ticket lopen over mijn Dingoo, en daar stond geen foto bij.
Was ook een andere medewerker.
[..]
Waarschijnlijk is die site, net als gobdeal en hoe-heette-die-andere-fake-ook-al-weer gewoon een site van een andere vergelijkbare webshop, waar ze de naam en het logo hebben aangepast. Van die andere fake, waarvan ik even de naam kwijt ben, hadden ze de site van LightInTheBox gekopieerd.
Overigens,
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31002
Maar die kennen we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |