Vind je het gekquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef flexoo het volgende:
[..]
mijn postbode is niet meer zo vrolijk toen ik uitlegde dat de gemiddelde waarde van z'n pakje 1 dollar wasmet uitschieters van 0.01 ct. sindsdien lijkt het net alsof hij er geen zin in heeft om te te bezorgen.
als je het niks vindt om pakketjes te bezorgen van 0.01 ct moet je geen postbode worden! ze zoeken ook altijd mensen bij het groen beheerquote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vind je het gek
Ik ben zelf ook postbode geweest. Die kleine pakketjes zijn echt gruwelijk irritant. Je moet namelijk alles in één hand houden. Bovendien zijn de pakketjes vaak nét te groot voor een doorsnee brievenbus.
Ze moeten deze brievenbussen trouwens verplicht maken:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vind je het gek
Ik ben zelf ook postbode geweest. Die kleine pakketjes zijn echt gruwelijk irritant. Je moet namelijk alles in één hand houden. Bovendien zijn de pakketjes vaak nét te groot voor een doorsnee brievenbus.
[ afbeelding ]
Waar besteld ?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef flexoo het volgende:
gister was een TOP dag!
1x malleboro slof
1x wiendows 7 (zo nep als maar konkoste 66 euro)
Die groene bussen ja! Die ken ik nog wel van me krantenwijk van vroeger! Heerlijke dingen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vind je het gek
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |