Hoezo doorverkoop email-adressen?quote:Hi, guy:
Are you thinking about gifts on Christmas and New Year’s Day? Welcome to www.mousego.com. This
business web sells many kinds of Chinese cell phones, phone accessories, Video games, Earphones, Card
readers, Bluetooth and so on. we also creat a special Hello Kitty category to celebrate Two Festivals.
All orders will be posted for free (By HongKong Post) in one business day. Lowest price, fast delivery ,high quality
and best service will bring you a happy shopping on Internet!
Furthermore, all problems can be solved immediately online by Click “ Live help”, which is floating on top right!
You can also tell us what you want which is out of our web!
Sales department of www.mousego.com
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:00 schreef robbey het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat het gaat om de sticker met de code, het maakt geen zak uit waar je je windows vandaan tovert.
Een foto van een lelijke dame in mijn emailbox? Alleen maar...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gehad?
[ afbeelding ]
Nu wil ik dus weten waar dit over gingquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:17 schreef Klonk het volgende:
that´s illegal over here so that´s a no go area in The Netherlands.
Normaal worden mijn berichtjes naar DX altijd gewoon beantwoord, maar dit keer stond er ineens een foto bij, erg vaag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een foto van een lelijke dame in mijn emailbox? Alleen maar...![]()
Waarom zullen sites als DX je e-mail doorverkopen zodat concurrenten kunnen spammen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Michael-H het volgende:
Krijg net dit mailtje binnen:
[..]
Hoezo doorverkoop email-adressen?
EDIT: Die site ziet er wel aardig uit![]()
Volgens mij doen ze daar alles voor geld...quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:33 schreef Twizu het volgende:
[..]
Waarom zullen sites als DX je e-mail doorverkopen zodat concurrenten kunnen spammen?
Ik geloof dat niet iedere medewerker dit op prijs stelt dus... Ergens op de DX forum staat een verzameling van plaatjes van de emails... mannen zijn zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Normaal worden mijn berichtjes naar DX altijd gewoon beantwoord, maar dit keer stond er ineens een foto bij, erg vaag.
Inderdaad man, hier in Nederland is dat totaal andersquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:34 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze daar alles voor geld...
Je kan er hier in NL toch vrij weinig meequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:43 schreef Michael-H het volgende:
Bij die mousego.com kun je onderaan de pagina lekker andermans orders volgen![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon post uit China met een royal Mail kopie envelop/postzegelquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:40 schreef mstr het volgende:
Royal Mail is ook stervenstraag.
2 weken ofzo voor een pakketje vanuit GB.
Maar nu wel m'n telefoonhouder binnen
Ebayquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon post uit China met een royal Mail kopie envelop/postzegel![]()
Wij verzenden uit Engeland whahaEen hoop mensen vinden dat een veilig gevoel, u vraagt de Chinezen draaien
Elke bluetooth headset werkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:46 schreef Skiet het volgende:
Iemand weleens een degelijke draadloze headset voor de PS3 gezien?
quote:
vraag het aan de kenners: [PS3 #224] Vooruitkijkend naar 2010.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heeft me PS3 ook bluetooth![]()
Maar een bluetooth headset is crappy geluid natuurlijk of kan je het ingame geluid en het spreek/praat gedeelte van elkaar scheiden ?
Jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heeft me PS3 ook bluetooth![]()
Maar een bluetooth headset is crappy geluid natuurlijk of kan je het ingame geluid en het spreek/praat gedeelte van elkaar scheiden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij probeert iemand SkullCandy-headphones na te maken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef purplerose het volgende:
tvp!!
Met deze headset op het oog
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik nog snel moet zijn voor ze uitverkocht zijn
Ja, zij heeft ook mijn Acekard afgehandeldquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gehad?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is die site, net als gobdeal en hoe-heette-die-andere-fake-ook-al-weer gewoon een site van een andere vergelijkbare webshop, waar ze de naam en het logo hebben aangepast. Van die andere fake, waarvan ik even de naam kwijt ben, hadden ze de site van LightInTheBox gekopieerd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Michael-H het volgende:
Krijg net dit mailtje binnen:
[..]
Hoezo doorverkoop email-adressen?
EDIT: Die site ziet er wel aardig uit![]()
Voor 6 euro mag je dan ook niet klagen hequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens mij probeert iemand SkullCandy-headphones na te maken.
En faalt daar behoorlijk in.
[..]
Ja, zij heeft ook mijn Acekard afgehandeld
Mja, nu heb ik nog een support ticket lopen over mijn Dingoo, en daar stond geen foto bij.
Was ook een andere medewerker.
[..]
Waarschijnlijk is die site, net als gobdeal en hoe-heette-die-andere-fake-ook-al-weer gewoon een site van een andere vergelijkbare webshop, waar ze de naam en het logo hebben aangepast. Van die andere fake, waarvan ik even de naam kwijt ben, hadden ze de site van LightInTheBox gekopieerd.
Overigens,
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31002
Maar die kennen we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |