Ligt er aan wat de laser kostquote:Op woensdag 2 december 2009 15:51 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Oke dankje, maar moet je de laser dan ook terugsturen?
Naar de kanker.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:07 schreef Twizu het volgende:
Waar gaat dat heen?
Zullen we ook gelijk een friet / patat discussie voeren?
Heb er zelf een Sandisk 2 gieg in en die werkt perfect. Is je kaart niet vol? Misschien moet hij anders geformateerd worden (FAT/NTFS32)quote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dan ziet ie em niet. Ligt het dus aan het type micro sd kaart? is een Sandisk 1 gieg
Hier zijn er ook een aantal onderweg, al 2 wekenquote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Norbert704 het volgende:
Ik heb te weinig DSTT kaarten voor de sinterklaas besteld
Mensen willen ze dan hebben...
tevens Terug Vind Post
ik PM hem wel ff:P tit toch de jack van pagina 1/2?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien een idee voor Jack om dat artikel toe te voegen
Ik wil er ook 1
Had je kunnen verwachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef Michael-H het volgende:
Ik vrees dat mijn pakje het niet meer gaat halen voor 5 December. Is de 24e verzonden....
Hoezo PMen als je m ook kan mailen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:05 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik PM hem wel ff:P tit toch de jack van pagina 1/2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |