Gisteren had ik ook niksquote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Me too!
Gisteren liep de postbode stilletjes mijn huisje voorbij....
Ik hoop het ook (op afstand dan)quote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Eens kijken of de postbode zo een cadeautje komt brengen
Ik wil ook pakjesquote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Me too!
Gisteren liep de postbode stilletjes mijn huisje voorbij....
Ben benieuwd of jij je batterijen nog dit jaar gaat krijgenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik hoop het ook (op afstand dan)
Ik hoop voor je dat het een betrouwbare tent is...quote:Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ik wil ook pakjes,
het zal wel niet want hij komt meestal voor 2 uur.
Ik blijf hopen![]()
En dat sevenchannel, ik heb daar ook wat besteld, kwam een week geleden ook al naar voren volgens mij
Hier hebben we 3 rondesquote:Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ik wil ook pakjes,
het zal wel niet want hij komt meestal voor 2 uur.
Ik blijf hopen![]()
En dat sevenchannel, ik heb daar ook wat besteld, kwam een week geleden ook al naar voren volgens mij
Zoiets hebben we hier ookquote:Op woensdag 2 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier hebben we 3 rondes
Kleine pakketjes -> TNT pakketdienst zelf +- 12.00
Grotere pakketjes -> Ingehuurde TNT-pakketbezorger 12.00 - 15.00 meestal
En dan de postbode rond 3 uur - half 4
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ben benieuwd of jij je batterijen nog dit jaar gaat krijgen
Ze hebben een speciaal team bezorgers voor de pakjes van jouw adresquote:Op woensdag 2 december 2009 14:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze spreken me al bijna aan met m'n voornaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |