Altijd www.budgetgadgets.com voor horloges.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Jappe90 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met horloges van Taobao?
Ik ben op zoek naar een horloge, maar er is 1. zoveel keuze en 2. op de plaatjes zien ze er allemaal mooi uit en dat geloof ik dus niet![]()
Iemand die hier iets over de kwaliteit kan vertellen (misschien foto's?) Zo ja, welk merk/type?
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef revpolen het volgende:
[..]
momenteel lang, in het begin 2 weken ofzo
maar 200 dollar voor 2 paar...
best wel duur gekocht denk ik zelf dan
zit gemiddeld aan de 50 $ tm 70 $ per paar
met shipping
Ik vind dat ze in enkele gevallen echt helemaal niet van echt te onderscheiden zijn. En het is meestal dan maar een derde, of nog minder van de prijs. Dus zoveel is dat helemaal niet? :-)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?
Dat werkt maar is niet handig.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)e-laptop-p-1720.html
Zal dit echt werken?? Iemand ervaring??
Ik ken iemand die hem heeft en het werkt wel. Alleen je moet er heel erg aan wennen, en een normale muis lijkt me ook gewoon intuītiever. Maar als je weinig 'werkoppervlakte' hebt, is het ideaal. Echter heb je daarvoor meestal een laptop met een pad.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)e-laptop-p-1720.html
Zal dit echt werken?? Iemand ervaring??
O dan zal mijn Zijnheter iPhone headset van PB ook nog wel binnenkomen, verzonden op de 5e...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:27 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren eindelijk mijn pakketje van Focalprice binnen, zou 1 november al Hongkong verlaten moeten hebben, nu pas aangekomen.
XBOX360 controller + accu en reserveaccu voor de telefoon. De controller ziet er echt als origineel uit, maar als je goed naar het hologramstickertje kijkt, blijkt ie toch niet helemaal echt te zijn. Maar hij doet het, en dat is het belangrijkste
GLS bezorgt voor zover ik weet geen normale brieven, maar heeft in ieder geval geen brievenbussen in de straat staan, en er zijn minder adressen waar je je post af kunt leveren voor bezorging. Dus nee, dat was niet wat ik wou zeggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat GLS (om maar een voorbeeld te noemen) niet door heel Nederland bezorgt?
Neppe neppers zijn ¤5,- oid. Is het dan niet zonde om voor echte neppers $50~70 te betalen alleen maar voor een labeltje?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:23 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Ik vind dat ze in enkele gevallen echt helemaal niet van echt te onderscheiden zijn. En het is meestal dan maar een derde, of nog minder van de prijs. Dus zoveel is dat helemaal niet? :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |