Omdat het een prachtig nummer is.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
Zo heeft iedereen wel wat, ik vind "Avond" volkomen misplaatst. Snap gewoon niet waarom dat nummer al jaren zo hoog staat.
Uhh.. ja dat begrijp ik nog wel, dat veel mensen dat blijkbaar vinden. Anders staat het niet zo hoog.quote:
Oh, dat heb ik nou met Pink Floyd – Wish You Were Here. Geen idee waarom die zo hoog staat.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:51 schreef Gert het volgende:
Uhh.. ja dat begrijp ik nog wel, dat veel mensen dat blijkbaar vinden. Anders staat het niet zo hoog.
Ik kan alleen van įlle andere hoge noteringen wel begrijpen c.a. horen waarom ze zo hoog staan, ook als ik ze zelf niet goed vind., maar van Avond niet.
Is een mooi nummer maar idd niet top tien waardigquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nou met Pink Floyd – Wish You Were Here. Geen idee waarom die zo hoog staat.
Breng 'm nou niet op een ideequote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
We mogen blij zijn dat Dries Roelvink niet is overleden.
Ik wilde er nog een topic over openenquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik nou met Pink Floyd – Wish You Were Here. Geen idee waarom die zo hoog staat.
Dat is toch eigenlijk wel niet dan een briljante song.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja. Bob Dylan ook. Hoe vaak staat die erin? Wish You Were Here is een gedicht. Ik vind het prachtig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Siniti het volgende:
Pink Floyd heeft zooooooooveeel beters gemaakt
Goh wat toevallig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zéker, maar WYWH is wel typisch zo'n top zoveel allertijden nummer. Veel van PF is helemaal niet zó toegankelijk en/of geschikt voor een groot publiek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:27 schreef Siniti het volgende:
Pink Floyd heeft zooooooooveeel beters gemaakt
dit nummer is ook geplud door radio 2quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen wel wat, ik vind "Avond" volkomen misplaatst. Snap gewoon niet waarom dat nummer al jaren zo hoog staat.
Drie nummers van Ramses in de top-10 vind ik ook wel een "kicke eerbetoon". Het zijn nummers die allemaal al vrij hoog stonden en nu een schopje hebben gekregen ('Laat me' een schop).
Welke top 50 bedoel jij?quote:Op zondag 6 december 2009 23:13 schreef macca728 het volgende:
binnengekomen op 13 met Zing, vecht, dans etc in de top 50
valt een beetje tegen , niet eens Pastorale
Je vond 'm dus toch niet zo van het volk?quote:Op maandag 7 december 2009 00:49 schreef golfer het volgende:
De TROS die Ramses al draait. Het moet niet gekker worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |