Jawel hoorde het net op de radioquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:07 schreef Luiheid het volgende:
Leugens
Was net op BRN nieuwsradio.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef Luiheid het volgende:
Kan er nog niets van vinden via news.google.nl en daar staat het meestal als eerst op.
Wat lach jij nou?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2134401/ramses-shaffy-overleden.html
Kan je de TT aanpassen? het is Ramses..quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:
---->SHO
quote:Op 5 mei 2009 werd bekend dat Shaffy aan slokdarmkanker lijdt. Op 1 december 2009 is hij hieraan overleden.
Ja, wie heet er dan ook Ramsesquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef Adelante het volgende:
i=e
Heel was farao'squote:Op maandag 1 december 2009 11:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja, wie heet er dan ook Ramses
Dit was nog wel te geloven de man was al jaren op zn einde maar toch altijd jammer hij heeft mooie liederen achter gelaten.quote:Op maandag 1 december 2009 11:13 schreef Netsplitter het volgende:
Geloofde het ook niet, maar het is bevestigd.
Deze is vies patrick.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef Male_Supremacy het volgende:
juist ja....quote:
Update: nog steeds dood!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Dadelijk om 12.00u meer nieuws zeiden ze op de radio over Ramses
Snel downloaden, of 3fm aanzetten dan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef DuTank het volgende:
Voor mijn tijd.
Nee, Nederlandstalig is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Snel downloaden, of 3fm aanzetten dan.
Hey ik vind het ook kut, echt, maar laten we niet doen alsof het brekend nieuws is waar elke 5 minuten nieuws over te melden is. De beste man is dood, rust in vrede en geniet van zijn muziek. Ik kan er erg slecht tegen als media er mee aan de haal gaan als ware het Spectaculair En Zich Ontwikkelend Nieuws.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:21 schreef RM-rf het volgende:
Dan kunnen we nu zn liedjes lekker laten zwerven, zoals hij zelf ooit zong ....
Ik zal ook wel een keertje sterven,
daar kom ik echt niet onderuit.
Ik laat mijn liedjes dan maar zwerven,
en verder zoek je het maar uit.
Voorlopig blijf ik nog je zanger,
je zwarte schaap, je trouwe fan.
Ik blijf nog lang, en liefst nog langer,
en laat me blijven wie ik ben.
quote:Ramses Shaffy overleden
AMSTERDAM - De chansonnier en acteur Ramses Shaffy is op 76-jarige leeftijd overleden in zijn woonplaats Amsterdam. Shaffy trad vorige week nog op in de Rotterdamse Laurenskerk.
Shaffy woonde al een tijdje in een verpleeghuis als gevolg van problemen met epilepsie en een longontsteking.
Na een carričre als acteur bij de Nederlandse Comedie maakte Shaffy in de jaren zestig furore als zanger. Liedjes als Sammy, We zullen doorgaan, Pastorale, Laat me en Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder werden in de jaren zeventig klassiekers.
Samen met Liesbeth List vormde hij een onafscheidelijk duo.
Vorige week nog trad Ramses op voor Telegraafcolumnist Sander de Kramer, tijdens de uitreiking van zijn Laurenspenning. Kijk naar die beelden .
LATER MEER
Hoezo nou weer on-Nederlands? Ramses was zo Nederlands als wat, net als zijn muziek. Met typische invloeden van het Nederlandse toneel / theater / cabaret.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef capricia het volgende:
Rust zacht Ramses. Ik vond je muziek altijd heel erg mooi en bijna on-nederlands.
Betje wel ja,R.I.Pquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:09 schreef Tommeke het volgende:
Rust in vrede,
Ik vond hem altijd een beetje overrated.
Dat is een mooi nummerquote:
M'n kind ik troost je, kijk omhoogquote:
remlof, heel mooi verwoord van jequote:Met Ramses is een geweldige artiest heengegaan. Rust in vrede Ramses.
Beetje misselijke opmerking vind ik dit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:18 schreef detulp050 het volgende:
Kan Liesbeth List hem ook niet meer elke keer meezeulen om haar eigen troep te promoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |