Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef NoCigar het volgende:
Is dat niks. Leeuwarden, ook niet om eens een keer te bezoeken?
Zegt wie?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:19 schreef Lienekien het volgende:
Amsterdam, Groningen, Utrecht, Haarlem en Maastricht zijn de aantrekkelijkste steden van Nederland.
quote:Groningen is één van aantrekkelijkste steden
GRONINGEN - Groningen behoort, samen met Amsterdam, Haarlem, Utrecht en Maastricht, tot de aantrekkelijkste steden van Nederland.
Het zijn steden waar mensen graag wonen vanwege hun gunstige ligging, goede voorzieningen en de kwaliteit van de woningen. Dit concludeert Gerard Marlet in zijn proefschrift 'De aantrekkelijke stad'.
Groningen en de vier anderen zouden geen last hebben van bevolkingskrimp. Ook doen ze het economisch beter dan andere steden. Marlet ontwikkelde een index om de aantrekkelijkheid van een stad te meten.
Volkomen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:19 schreef k_man het volgende:
Ik vervoeg me dus bij de organisatie. Is dat onterecht?
Ik kan er juist niet naar kijken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef Gellius het volgende:
Het ergste is: ik kan niet stoppen met ernaar te kijken.
Bij de overheid valt het wel mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:24 schreef ShadyLane het volgende:
Wij gaan bedrijfsmatiger werken, en daarom worden nu in een bottere stijl dan voorheen veranderingen opgelegd die naar de mening van de werkvloer funest zijn voor de kwaliteit. Ik erger me er kapot aan, maar heb tegelijkertijd het vermoeden dat het overal zo is. Kunnen TTK-ers die in andere sectoren werken dat bevestigen? (Ik denk dat mijn ergernis dan makkelijker plaats kan maken voor schouderophalen en dat dat beter zou zijn voor m'n hart.)
Dát is altijd het beste. Lachen, drinken en beminnen, dan loopt de rest wel los.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:50 schreef ShadyLane het volgende:
Nouja. Het is niet anders. Ik ga mijn best doen er voortaan om te lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |