Kennen jullie dat lamlendige allesvernietigende gevoel van destructie wat je voelt als je van een meisje, wat je erg leuk vindt, te horen krijgt dat ze compleet stapel is op een andere gozer en dat ze er continu mee samen wil zijn?
Grofweg lamlendig is het... zit je me daar zo'n beetje een jaar een spannend contact te onderhouden met een bereleuke meid, wordt ze nota bene stapelverliefd op je, en dan gaat het nog mis!
Ze kwam destijds niet opdagen omdat ze het te druk had met school, en d'r ouders hadden het waarschijnlijk niet echt leuk gevonden als ze als 17-jarige met een 22-jarige aan de haal ging en zo. Maar goed, dat probleem zou verholpen zijn als ze 18 was en d'r school afhad (nu bijna dus).
Maja.... het zal godverdomme ook es een keertje meezitten ook he. Maar oh nee, de situatie ontwikkelt zich volgens het worst-case scenario: ze wordt stapel op een ander, en ik kan in de sgijt zakken.
Christ... wordt niet goed van wijven soms. Nou kan ik dus niet goed meer m'n tentamen leren en moet ik eerst weer aan het verwerken slaan! ![]()
Afijn, ik voel momenteel een soort van destructieve druk op m'n borst, en dat is gewoon pure gif dat vrijkomt in m'n lijf na het horen van zulk nieuws. Ik zit het nu al gelijk uit m'n systeem te drijven, en het posten van een bericht als dit helpt daar goed bij
. Er moet immers weer snel geleerd worden voor het gruweltentamen van donderdag...
Na goed, ik ging maar es Startrek kijken of zo. Dat relaxed altijd wel.
Ik hoop dat ik geen nare reacties krijg omdat m'n bericht zo negatief geladen is. Wat ik het liefste hoor zijn soortgelijke gebeurtenissen van andere mensen
Good luck....
LOL
wat een zuigzooi weer allemaal, life sucks.
hopelijk dat we allemaal snel iemand anders leuks tegenkomen. en dat die beter kiezen
Anders heeft zij mooi pech.
quote:had het minder erg geweest als ze ervandoor was gegaan met een jongen van 15 dan?
Op maandag 29 april 2002 20:33 schreef Sweethard het volgende:
hmm, jah
ik ken het ook
al 9 maanden met kei leuk meisje aan het omgaan. zij ook altijd zeggen dat ze mij kei leuk vond. Nooit meer geworden dan gewoon vrienden omdat ze dat niet wou :S
en nu is ze "ervandoor" met een jongen van 22.
Zij is 17, ik 19 en hij 22.
Tja.. shit happens.. but life goes on.. er zijn meer meisjes dan kerken, probeer die instelling te krijgen (hoe cliche deze dan ook is) en misschien kom je er bovenop
quote:nee, maakt idd niks uit... :S
Op maandag 29 april 2002 20:38 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
had het minder erg geweest als ze ervandoor was gegaan met een jongen van 15 dan?
Tja.. shit happens.. but life goes on.. er zijn meer meisjes dan kerken, probeer die instelling te krijgen (hoe cliche deze dan ook is) en misschien kom je er bovenop
LOL
en dat er meer meisjes zijn dan kerken weet ik ook wel, maar degene die echt leuk zijn (volgens mij) ben ik nog niet zo vaak tegengekomen, en ik geloof niet dat er daarvan meer zijn als kerken...
Succes met je tentamen.
quote:idd, maar het beste is om moed te houden aangezien je anders je kolere gaat voelen en helaas heeft dat niet zoveel aantrekkingskracht
Op maandag 29 april 2002 20:53 schreef Sweethard het volgende:[..]
nee, maakt idd niks uit... :S
LOL
en dat er meer meisjes zijn dan kerken weet ik ook wel, maar degene die echt leuk zijn (volgens mij) ben ik nog niet zo vaak tegengekomen, en ik geloof niet dat er daarvan meer zijn als kerken...
Doet maar eens searchen op mijn naam in R&P, dan kom je wel iets vergelijkbaars tegen.
Helaas is het niet anders.. je zal het moeten accepteren...
als je het niet accepteert levert het alleen maar onvrede met jezelf op.. en dat wil je niet...
Ik weet dat het allemaal makkelijker gezegd dan gedaan is (ik heb zelf nu min of meer hetzelfde meegemaakt), maar ik lijk er op dit moment vrede mee te hebben..
en nu kan ik weer verder met waar ik gebleven was in mijn leven..
Heel veel succes iig..
Dit soort dingen zijn niet fijn. Maar life goes on, gelukkig. Heeft alleen even tijd nodig, soms iets meer dan je had gehoopt.
Sterkte in ieder geval.
Bedankt voor de gave reacties, voel me een stuk beter ineens.
Jammer dat ik niet echt meer geweldig veel zin heb om vandaag te leren, magoed ik heb er de hele dinsdag en woensdag nog voor.
Ikzelf houd ook inderdaad de houding 'geen hand vol maar een land vol' erop na. Ik voel ook dat ik op m'n bijna 24e meer dan genoeg levenservaring heb om dit relatief snel van me af te schudden... dus het komt uiteraard wel goed met ome Codin ![]()
Nogmaals bedankt allemaal
Da's de zoveelste maagd die aan m'n neus voorbij gaat godverdomme!
Life goes on
quote:euh... ja jammer man
Op dinsdag 30 april 2002 00:04 schreef Codin het volgende:
En dan te bedenken dat ik die teef had kunnen ontmaagden... one more notch for my gun.Da's de zoveelste maagd die aan m'n neus voorbij gaat godverdomme!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |