quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gebruik een condoom
geen ziektes in mn harem![]()
oeh goed nieuws.. feli
heb je serieus een pacemaker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die hangt er nog in maar denk dat in het register weer wat mindere resultaten staan.
quote:
dat ding heet officieel ICD maar dat kennen mensen niet, pacemaker wel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je serieus een pacemaker?
welk merk?![]()
Ik heb namelijk 9 studies van onder andere pacemakers en stents onder mijn beheer gehad
maar dan snap ik het externe niet.. defibrilator?
Kutmerkquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat ding heet officieel ICD maar dat kennen mensen niet, pacemaker wel.
Merk: St Jude Medical
Koffiequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil naar de winkel om wat lekkers te halen. Maar wat moet ik halen?
zolang het godverdegodver om 01:00 NL tijd maar weer werkt, anders loop ik mijn vroege-ochtend-praatje met je misquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
FOK! is vanavond down na 21 uur
gelukkig is er vanavond genoeg op tv
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gebruik een condoom
geen ziektes in mn harem![]()
oeh goed nieuws.. feli
Ik heb nog Nespressoquote:
daar moet je zo'n ding toch ook niet in stoppen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kutmerk
Ik werkte toen voor Medtronic
electro sexquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar moet je zo'n ding toch ook niet in stoppen?
Braafquote:
dan een koekje voor erbij, bij voorkeur Bastogne, die je dan ook even langs komt brengen bij mijquote:
het mag overal waar ruimte isquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar moet je zo'n ding toch ook niet in stoppen?
is wel te hopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang het godverdegodver om 01:00 NL tijd maar weer werkt, anders loop ik mijn vroege-ochtend-praatje met je mis
daar moest ik vroeger de ems zendingen ophalenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kutmerk
Erasmus heb geen anderequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kutmerk
[..]
Koffie
distributie verloopt nu vanuit kerkradequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel te hopen
[..]
daar moest ik vroeger de ems zendingen ophalen![]()
was wel Medtronic in eindhoven
jewel, maar dat zijn studie exemplarenquote:
oh en dus geven ze mij die rampenkastquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jewel, maar dat zijn studie exemplaren
erasmus heeft iig wel de primeur met MRI aparaat van medtronic dacht ik
Lijkt me niet echt heel practisch, tenzij je een stoma hebt en die kut dus echt niet gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
het mag overal waar ruimte is
en dat is serieus, dus als iemand zegt: doe maar in mn kut, die gebruik ik toch niet.. dan kan dat in theorie wel
Of de chirurg het daarmee eens is, is een ander verhaal
quote:
Maar een s voorzichtig geïnformeerd naar het bijbehorende salarisquote:
boodschap zequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen
spullen om een nieuwe poort te gaan maken
en dat is hetzelfde of meerquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Maar een s voorzichtig geïnformeerd naar het bijbehorende salaris
planken, schroeven, planken, scharnieren, planken, schuif en plankenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen
spullen om een nieuwe poort te gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |