ik heb ook superschoonouders, soms wel zo heerlijk stereotiep, van je kraagje zit scheef en strijk dat overhemd nou eens of waarom zijn jullie vorige week niet geweest enzo, maar verder zijn het zulke schatten van mensen, ze staan altijd voor je klaar, altijd wat lekkers als je binnenkomtquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb een super schoonmoeder en haar vriend is ook lief, als ik wil uiteten en hij hoort het, dan gaan we
echt topmensen
mijn schoonoudersquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Sommige schoonouders zijn zo slecht nog niet
Soepje
iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ten-klappen-op.dhtml
JEZUS CHRISTUS dit moet echt stoppen!
Dit heb ik in mijn jaren als zwarte piet nog nooit meegemaakt gelukkigquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
En nog heeft niemand in de gaten dat Nederland van binnenuit uitgeholt wordt door een clubje verrotte mensen met andere ideeen dan gangbaar is in Nederland. Ben steeds blijer dat ik er weg ben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
WOKquote:
kon ik hier maar weg....quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En nog heeft niemand in de gaten dat Nederland van binnenuit uitgeholt wordt door een clubje verrotte mensen met andere ideeen dan gangbaar is in Nederland. Ben steeds blijer dat ik er weg ben.
LLquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit heb ik in mijn jaren als zwarte piet nog nooit meegemaakt gelukkig
Hey GF
de zuurvlees staat in de vriezer
er was bijna niets meer van over
het is niet alleen in nederland zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En nog heeft niemand in de gaten dat Nederland van binnenuit uitgeholt wordt door een clubje verrotte mensen met andere ideeen dan gangbaar is in Nederland. Ben steeds blijer dat ik er weg ben.
6 uur stond ik op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
WOK
ben om 6 uur gaan proberen met slapen en heb het nog 8 uur zien worden
waar geld is gaat die wil beterquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar een wil is... maar dat is algemeen gezien dan.. helaas kan niet iedereen kiezen.
Yep. was heerlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL![]()
2 1/2 kg opgegeten
![]()
dan was het wel lekker
en 9 uur zeker ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
6 uur stond ik op.![]()
en ik heb het ook 8 uur zien worden
ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep. was heerlijk
zelfs de kleine zei dat
ferrukkuluk
quote:
9 uur wel, 7 uur niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en 9 uur zeker ook![]()
ik gelukkig niet
absoluut, maar ik weet zeker dat als men hier zoiets zou flikken, er weinig mensen niet zullen reageren. Dat het reageren dan vaak gepaard gaat met stukken bamboe en zo, tja.. dat is cultuur zeg maar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is niet alleen in nederland zo
bwoa, bamboe of twijgjes, het zijn takken om mee te slaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
absoluut, maar ik weet zeker dat als men hier zoiets zou flikken, er weinig mensen niet zullen reageren. Dat het reageren dan vaak gepaard gaat met stukken bamboe en zo, tja.. dat is cultuur zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |