veel te koud in de tuin om 6 uur.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker om zes uur in de morgen opstaan, kop koffie bij het wakker worden in de tuin..
Het is hier wel eens frisjes ja, maar te koud heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel te koud in de tuin om 6 uur.
ik doe het aan de eet tafel, alleen.
en dat uurtje in de auto hoef ik ook niet te doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel te koud in de tuin om 6 uur.
ik doe het aan de eet tafel, alleen.
en dan een uur in de auto.
opgewekte energie is tegen gesteld aan de bron van zijn ontstaan, een voorwerp geheel of gedeeltelijk ondergedompeld onder vindt een opwaartse kracht gelijk aan de massa van de verplaatste vloeistof.quote:
vanochtend 4 graden om 6 uur, dat is te koudquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is hier wel eens frisjes ja, maar te koud heb ik nog niet meegemaakt.
tja, randstad. van de ene naar de andere kant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat uurtje in de auto hoef ik ook niet te doen.
vier graden is koud ja. Hier is het al koud als het 22 graden is in de vroege morgen. Filerijden hoef ik ook niet, want dat zou hier een drama zijn.. moet ik niets van hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vanochtend 4 graden om 6 uur, dat is te koud![]()
[..]
tja, randstad. van de ene naar de andere kant.
daarom sta ik om 6 uur op, kan ik nog een beetje doorrijden.
anders wordt het 2 uur in de file staan.
Hellowquote:
quote:
Het is -63 hier man, wakker worden in de tuin... gek!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker om zes uur in de morgen opstaan, kop koffie bij het wakker worden in de tuin..
Link!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik haat bijdehandjes die niet lezen, eerst gaan klagen en dan eens gaan lezen.
Dat kanquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is -63 hier man, wakker worden in de tuin... gek!
Is op mn werk, is telefonisch. Bellen ze met een vraag, dan vraag je heeft u de handleiding. Ja maar niet gekeken zeggen ze dan. Staat er goddomme niet voor niks!!quote:
Niet zo overdrijven pientjequote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
irritant ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik haat bijdehandjes die niet lezen, eerst gaan klagen en dan eens gaan lezen.
Oh het lijkt mn schoonpa welquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is op mn werk, is telefonisch. Bellen ze met een vraag, dan vraag je heeft u de handleiding. Ja maar niet gekeken zeggen ze dan. Staat er goddomme niet voor niks!!
Da's koud!quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat soort mensen heb ik inderdaad een schurft-hekel aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is op mn werk, is telefonisch. Bellen ze met een vraag, dan vraag je heeft u de handleiding. Ja maar niet gekeken zeggen ze dan. Staat er goddomme niet voor niks!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |