Goed gedaan dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat moeten ze zelf weten, ik zit met mijn (onbruikbare) MBO wel mooi aan de andere kant van de wereld.
Ik ga ze niet allemaal over 1 kam scheren en de HBO-ers die ik ken zijn zo niet, maar wrs heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zijn mensen die niet over centjes gaan.
die kijken naar mentaliteit.
mbo-ers zijn meer aanpakkers, hbo-ers voelen zich te goed om zwaar werk te doen.
Omdat het december isquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man waarom kiezen die klanten juist vandaag uit om te gaan lopen zeiken. Rot van die lijn en ga eerst tot 250 tellen voor je belt...........
en uiteraard voor Kerst.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het december is.
Deze maand moeten alle problemen nog even snel opgelost worden.
Dat spreekt voor zichquote:
en de budgetten moeten nog opquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het december is.
tsja laat ze het volgend jaar nog eens proberen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat het december is.
whehehequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man waarom kiezen die klanten juist vandaag uit om te gaan lopen zeiken. Rot van die lijn en ga eerst tot 250 tellen voor je belt...........
Ja, maar nú zit hun baas ineens in hun nek te hijgen: "had ik jou niet drie maanden geleden al gevraagd die flikkers van KPN te bellen voor die ADSL-lijn op te zeggen? "quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tsja laat ze het volgend jaar nog eens proberen.
lijkt wel of iedereen gefokter is dan de 11 maanden voor deze maand.
gelukkig doe ik storingen geen aan/afsluitingen. Maarja de meeste pinnen over die lijn en dat werkt dus x op x niet en dat kost geldquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar nú zit hun baas ineens in hun nek te hijgen: "had ik jou niet drie maanden geleden al gevraagd die flikkers van KPN te bellen voor die ADSL-lijn op te zeggen? "
"Ja baas"
"Waarom hedde dat nog niet gedaan dan?"
"vergeten, baas."
"Je zorgt maar dat het voor kerst rond is, anders kende oewen bonus vergeten."
"Ja baas."
dat zeiden zij dus ook altijdquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik rook niet maar ga zo maar beginnen dan denk ik
werk jij bij KPN?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gelukkig doe ik storingen geen aan/afsluitingen. Maarja de meeste pinnen over die lijn en dat werkt dus x op x niet en dat kost geld
dat is voor mensen die pas werken als er een extra stimulans is, beetje het ezel-wortel ideequote:
Op zo'n momenten zou ik ook spontaan rokenquote:
ezel-wortel?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
werk jij bij KPN?
[..]
dat is voor mensen die pas werken als er een extra stimulans is, beetje het ezel-wortel idee
dat is nou het tegenovergestelde wat ik altijd roepquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssssst niet zo hard
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Op zo'n momenten zou ik ook spontaan roken. Sigaren dan wel
, sigaretten zijn vies
.
quote:
twee dingen geleerd van je vandaag. Nu ben ik moe en ga ik lekker tukken. Kan ik al die nieuwe informatie ook gelijk verwerken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zonder wortel (bonus) loopt (werkt) ie niet
Ik had beter juffrouw kunnen wordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee dingen geleerd van je vandaag. Nu ben ik moe en ga ik lekker tukken. Kan ik al die nieuwe informatie ook gelijk verwerken.
nee schat daar kun je niets aan doen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Waar heb je probs mee Lady L?
Ow kan ik er niks aan doen
Waarvoor krijgt zo iemand eigenlijk salaris dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zonder wortel (bonus) loopt (werkt) ie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |