de foto's in jou foboquote:Op woensdag 2 december 2009 17:39 schreef Saaaaab het volgende:
Waarom ben ik de enige die hier pics post?
[ afbeelding ]
[..]
Ohhhh noes ik ken haar, ze komt uit Zaandam en heeft al een kind van 3quote:Op woensdag 2 december 2009 17:39 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
ik sou graag model willen zijn want iedereen is verbaast dat ik dat nog niet ben dus ik bied me aan, alles een keer probere togg ;]quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:23 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Geil, die handboeien.Dat alien hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En oh mên al die foto's om je ziek te lachen
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
... isj grapje?quote:Hallo, ik ben alette, kben 19jaar, mijn lengte is 1,73, ik wil graag model worden omdat ik het leuk vind om te doen.
van mij part doe je datquote:Op woensdag 2 december 2009 17:41 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
ik sou graag model willen zijn want iedereen is verbaast dat ik dat nog niet ben dus ik bied me aan, alles een keer probere togg ;]
Misschien heeft ze ergens gehoord dat plus size modellen in zijn of een of andere rare hersenkronkel.quote:
Goddomme zeg, je zou zulke mensen bijna voor de grap benaderen. Bíjna.quote:
quote:hoi,ik ben jessica. ik heb een mooi rond neusje en volle lippen. * ik ben 1.80 meteren ik heb bruin haar tot aan mijn kont. * mijn schoenmaat is 42 en ik heb een lekker strak kontje. ps: ik heb een klein beetje overgewicht maar dat valt amper op.
What the fucking fuck.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:47 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]hoi,ik ben jessica. ik heb een mooi rond neusje en volle lippen. * ik ben 1.80 meteren ik heb bruin haar tot aan mijn kont. * mijn schoenmaat is 42 en ik heb een lekker strak kontje. ps: ik heb een klein beetje overgewicht maar dat valt amper op.
quote:39 jaar jong. Ik beschouw het lichaam als kunst.
Waarom wist ik van tevoren dat hij Ricardo heet? Is het z'n oorbel? Z'n haar? Nee wacht, het is z'n posequote:Ik ben Ricardo ben 22jaar
Ohh wacht hoor net Denise al een kind van 4 heeft, haar vriend is een poolse werkarbeider en zelf heeft ze een uitkering, mooi man mensen uit zaandamquote:Op woensdag 2 december 2009 17:39 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Holy..quote:Op woensdag 2 december 2009 17:53 schreef patatmetfriet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ik zeg doen!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een veelvoorkomend thema. Fruit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En onder een linkje want echt té shocking: http://fc00.deviantart.co(...)untess_Grotesque.jpg
Totaal niet geforceerd ookquote:Op woensdag 2 december 2009 17:56 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom wist ik van tevoren dat hij Ricardo heet? Is het z'n oorbel? Z'n haar? Nee wacht, het is z'n pose![]()
En waarom doet geen enkele simpele augurk z'n best om er een foutloos bericht bij te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |