Drommen, als in zich tot een menigte aaneensluiten??quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef skattebaut het volgende:
Elke dag weer zie ik drommen luitjes die in in het donker rijden in hun auto:
* Zonder licht.
* Met een kapotte koplamp.
* Koplampen zo afgesteld hebben dat je verblind blijft tot ze helemaal langs zijn.
* Bewust steeds met alleen stadslicht aan rijden.
* Akelig totaal verblindende xenons, die nu officieel verboden zou moeten zijn.
* Een remlichtje.
* Geen kentekenverlichting
* Wazige neonverlichting onder auto.
* Mistlampen voor altijd aan.
* Bij een drup regen mistlamp achter ook aan.
Is het nou GVD zooooo moeilijk je lampen op een normale manier aan te doen en ook regelmatig eens even te controleren of e.e.a. het nog doet?
Soms lijkt het wel of er een scooter tegen moet komt, blijkt het een auto te zijn met 1 koplamp.
Dommen die zich.... juist!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Drommen als in zich tot een menigte aaneensluiten??
Als jij auto's alleen ziet aan de lichten zouden ze echt je rijbewijs moeten afpakkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef skattebaut het volgende:
* Zonder licht.
* Koplampen zo afgesteld hebben dat je verblind blijft tot ze helemaal langs zijn.
* Een remlichtje.
Is het nou GVD zooooo moeilijk je lampen op een normale manier aan te doen en ook regelmatig eens even te controleren of e.e.a. het nog doet?
Soms lijkt het wel of er een scooter tegen moet komt, blijkt het een auto te zijn met 1 koplamp.
Dan moet de bonnenboekjesdrukkerij overuren gaan maken...quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef 3keernix het volgende:
TS moet verkeersagent worden
's avonds als tegenligger zijnde zie ik die auto niet vanwege het verblindende licht van de koplampen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Als jij auto's alleen ziet aan de lichten zouden ze echt je rijbewijs moeten afpakken
NEE!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:48 schreef AnusCocainus het volgende:
TS moet uitslapen en gaan rijden als het licht is.
Het lijken wel fietsers......quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef skattebaut het volgende:
* Zonder licht.
* Een remlichtje.
heul nie!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
NEE!
Mensen moeten gewoon eens hun licht fixen en normaal aan doen.![]()
![]()
![]()
Zijn bijna altijd zelfde soort gasten die dit met die mistlampen doen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:50 schreef cvboer het volgende:
Eens met de klacht, koop een auto die aangeeft dat er een lampje kapot is![]()
Ook behoorlijk irritant, mensen die zonder enige aanleiding die mistlampen aan hebben, kutvolk.
Ja, ook leuk he, die zelfbedachte initiatieven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:52 schreef CasB het volgende:
Ik zag laatst een smart (dat was al erg genoeg), waarvan 1 lamp stuk was, dus kon ik eerst niet zien of het een motor was of niet. Maar blijkbaar vond zij zelf ook dat ze niet zo veel verlichting had, dus had ze het groot licht maar aangezet.
Denk dat het meer te maken heeft, dat het tegenwoordig ee stuk lastiger is om een lamp te vervangen..quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef skattebaut het volgende:
* Zonder licht.
* Een remlichtje.
Ach kom op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft, dat het tegenwoordig ee stuk lastiger is om een lamp te vervangen..
Bij mij ook, maar er zijn zat auto's dat ellendig is om een lampje te vervangen, waardoor je naar een garage toe moet. Ook zitten er natuurlijk luie varkens en prutsers tussen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ach kom op.
Bij mijn auto gaat het lastig, maar meer dan 5 min. kost het niet.
En anders laat je het iemand doen die het wel kan.
In veel gevallen is het onwil/desinteresse/opvallerij/complete apathie oid
Zolang je mij niet aan klaagt wanneer je opeens in mijn motorcompartiment zit gefrommeld?quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:14 schreef donthate het volgende:
Heeft geen licht op zn mountebike denk dat ts flinke hekel aan mij heeft
IK klaag nergens over want het is mn eigen schuldquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang je mij niet aan klaagt wanneer je opeens in mijn motorcompartiment zit gefrommeld?
Maar dat doen fietsers dan opeens weer wel...
Beschermde verkeersgroep![]()
die meer zonder licht dan met rijdt.
![]()
![]()
![]()
Dat ligt echt aan de auto. Als je een Franse of Italiaanse auto hebt is het een hel, maar een Volvo is echt te simpel voor woorden, daar haal je gewoon de hele unit eruit, zodat je niet onder de motorkap hoeft te werken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:56 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft, dat het tegenwoordig ee stuk lastiger is om een lamp te vervangen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |