Wel een kernreactorquote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En godverdomme 7 coffeeshops![]()
Putten heeft er geen een
neeman toevalquote:
Dit jaar wel, weinig gemotiveerde, goede, ploegen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Chelsea wint immers ieder jaar de CL. Ja.
Mwhehehe, zijn verliezende ploeg heeft mij geld opgeleverdquote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef S.Seagal het volgende:
Die C_N wilt hij die pics niet zien van die link omdat zijn Arsenal de verliezende partij is.
Om gezellig een bakje te doen.quote:
Arsenal... ik denk dat deze jongens daar ook wel fan van zijn:quote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef S.Seagal het volgende:
Die C_N wilt hij die pics niet zien van die link omdat zijn Arsenal de verliezende partij is.
Niet fokken met Arsenal. Prima ploeg die altijd goed presteert.quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Arsenal... ik denk dat deze jongens daar ook wel fan van zijn:
[ afbeelding ]
Noem je nou Fiorentina en Bordeaux als potentiële CL-kandidaten?quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit jaar wel, weinig gemotiveerde, goede, ploegen.
Barcelona gaat hem niet worden die zijn te druk in de liga, fiorentina zuigt gewoon zeker als het tegen chelsea zou moeten spelen, real mjah heel misschien, bordeaux nee wordt hem ook niet en misschien wil arsenal nog revenge nemen.
De rest is allemaal sowieso bout
Nou, poe. Wat een prestatiesquote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet fokken met Arsenal. Prima ploeg die altijd goed presteert.
Nou toe maar, ze zijn van Persie kwijt en presteren meteen niks meerquote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bordeaux is oprecht een goede ploeg!quote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Noem je nou Fiorentina en Bordeaux als potentiële CL-kandidaten?
Goede ploeg inderdaad, maar geen CL-winnaar-materiaal.quote:Op maandag 30 november 2009 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bordeaux is oprecht een goede ploeg!
Nee maar jij volgt blijkbaar de hele CL verder niet.quote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Noem je nou Fiorentina en Bordeaux als potentiële CL-kandidaten?
quote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Realquote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goede ploeg inderdaad, maar geen CL-winnaar-materiaal.
Ik zie het dit jaar gaan tussen Chelsea, Barca, Real en Milan.
Uiteraard volg ik de CL wel, beunhaas. Maar een ploeg als Bordeaux of Fiorentina, dat komt toch niet in je op als je het over de eindzege in de CL hebt. Hooguit als outsider.quote:Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar jij volgt blijkbaar de hele CL verder niet.
Fiorentina en Bordeaux staan momenteel bovenaan in hun poules en spelen tot dusver prima in de CL, ik zie ze echter zeker niet winnen (zoals ik net al zei). De clubs die ik niet opnoemde gaan het al helemaal niet worden (juventus/bayern, wolfsburg/cska, porto,etc)
Verkapte tvp.quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
VBL SC? doei
Milan speelt tot nu toe redelijk slecht in de groepsfase, zeker niet op het niveau van een CL-finalist. Ik verwacht dat zij zich toch gaan bezighouden om de aansluiting met internazionale te houden in de serie A.quote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goede ploeg inderdaad, maar geen CL-winnaar-materiaal.
Ik zie het dit jaar gaan tussen Chelsea, Barca, Real en Milan.
Dat is toch onzin?quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard volg ik de CL wel, beunhaas. Maar een ploeg als Bordeaux of Fiorentina, dat komt toch niet in je op als je het over de eindzege in de CL hebt. Hooguit als outsider.
Om koffie te drinken.quote:Op maandag 30 november 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom wil je koffieshops dan?
quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is toch onzin?
Liverpool won een aantal jaar geleden ook de CL en Bordeaux is op dit moment beter dan het Liverpool van toen!
Ieder jaar naast de prijzen.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bordeaux is op dit moment beter dan het Liverpool van toen!
O jaquote:
Waar zie jij mij zeggen dat zij de eindzege kunnen halen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard volg ik de CL wel, beunhaas. Maar een ploeg als Bordeaux of Fiorentina, dat komt toch niet in je op als je het over de eindzege in de CL hebt. Hooguit als outsider.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
En er komt geen finalist uit de Serie A dit jaar. Gewoon een Engels Spaans onderonsje.
Inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
En er komt geen finalist uit de Serie A dit jaar. Gewoon een Engels Spaans onderonsje.
Ik had het erover dat ik Chelsea de CL zie winnen, en toen kwam jij aanzetten met Fiorentina en Bordeaux.quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar zie jij mij zeggen dat zij de eindzege kunnen halen?![]()
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Idd zo hatelijk. Vooral als het 2 Engelse clubs zijn, bah.quote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het maar geen finale wordt tussen 2 clubs uit hetzelfde land
quote:
Mensen die voor de best-presterende ploegen zijnquote:
Is cool.quote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef S.Seagal het volgende:
Zullen we anders wedje zetten. Iedereen die meedoet post alleen de club. Voor 5 euro pp. Deal?
Ja die mensen lach ik ook uit, maar hoe kom je daar ineens op? Het ging erom dat jij beweerde dat Arsenal altijd goed presteert, en dat is gewoon niet waar. Heeft niks te maken met voor de bestpresterende ploeg zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Mensen die voor de best-presterende ploegen zijn
Dit jaar vind ik ze anders ook vrij matig.quote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ohja Liverpool was in dat jaar kenkerslecht in de league en hun team was veel slechter dan wat ze de laatste jaren hebben. Daar heeft Jap wel gelijk.
Ik heb er al genoeg op staanquote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef S.Seagal het volgende:
Zullen we anders wedje zetten. Iedereen die meedoet post alleen de club. Voor 5 euro pp. Deal?
Juist het tegenovergesteldequote:Op maandag 30 november 2009 23:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dus deze kan er ook nog bij bedoel je toch.
Ja maar die win van hun dat jaar was echt wel een fluke.quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit jaar vind ik ze anders ook vrij matig.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:35 schreef NoelGallagher het volgende:
kenker, ff mini worstenbroodjes in de oven doen
Nee, jij en ludo lopen voor chelsea te juichen dus zei ik dat jullie gewoon voor de beste ploeg warenquote:Op maandag 30 november 2009 23:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja die mensen lach ik ook uit, maar hoe kom je daar ineens op? Het ging erom dat jij beweerde dat Arsenal altijd goed presteert, en dat is gewoon niet waar. Heeft niks te maken met voor de bestpresterende ploeg zijn.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit jaar wel, weinig gemotiveerde, goede, ploegen.
Barcelona gaat hem niet worden die zijn te druk in de liga, fiorentina zuigt gewoon zeker als het tegen chelsea zou moeten spelen, real mjah heel misschien, bordeaux nee wordt hem ook niet en misschien wil arsenal nog revenge nemen.
De rest is allemaal sowieso bout
quote:Op maandag 30 november 2009 23:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dus deze kan er ook nog bij bedoel je toch.
Waar juich ik voor Chelsea, ik zeg alleen dat Arsenal niet zo goed presteert?quote:Op maandag 30 november 2009 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij en ludo lopen voor chelsea te juichen dus zei ik dat jullie gewoon voor de beste ploeg warenVerder presteren ze toch ook altijd goed?
Onder goed versta ik een top 5 notering in de premier league en een redelijk europees resultaat. Tot dus ver doen ze het altijd wel prima. Ik zeg niet dat ze de absolute top zijn, nee, maar ze zijn wel vele malen beter en consistenter dan een gemiddeld pro-voetbalteam.
Ik noem Chelsea.quote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef S.Seagal het volgende:
OKE IK ZET ALLES WEL IN EEN WORD BESTAND WIE MEE DOET MOET HET EVEN AANGEVEN!!
JE MOET EEN CLUB DOEN DIE NOG NIET IS GENOEMD.
(chelsea heb ik dus.)
Jij leest alleen maar de namen? Nu ben je toch wel heel erg dom bezig er staat duidelijk:quote:
quote:fiorentina zuigt gewoon zeker als het tegen chelsea
Ik zeg dus dat die twee teams ook keihard gaan falen in de knockout-fasequote:bordeaux nee wordt hem ook niet
Ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zie Bordeaux verder komen dan Real/Milan/Inter en Juve.
Nee hoor, jij daarentegen hebt het AVI-niveau van een 6-jarige. Leer eens lezen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars heeft het voetbalinzicht van iemand die 2x is blijven zitten op de middelbare school.
Dat die namen alleen al in je opkomen als het over de CL-eindzege gaat.quote:Op maandag 30 november 2009 23:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij leest alleen maar de namen? Nu ben je toch wel heel erg dom bezig er staat duidelijk:
[..]
[..]
Ik zeg dus dat die twee teams ook keihard gaan falen in de knockout-fase
Met een weddenschap kunnen er meerdere mensen op een team zitten hoorquote:
Ik voel met je mee broeder. Prachtige goal nog van Cocu.quote:Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeker weten, heb me een potje zitten janken na die halve finale_!!
quote:Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeker weten, heb me een potje zitten janken na die halve finale_!!
Prima, doe je mee? Otis en ik hebben Chelsea.quote:Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met een weddenschap kunnen er meerdere mensen op een team zitten hoor
Eensch.quote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik zie Bordeaux verder komen dan Real/Milan/Inter en Juve.
Ik haat cocu vanwege die bal op de lat tegen Portugal.quote:Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik voel met je mee broeder. Prachtige goal nog van Cocu.
Haha, mooi seizoen was dat.quote:
Ik zeg toch ook dat ik ze er in de knockout fase al uit zie vliegenquote:Op maandag 30 november 2009 23:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat die namen alleen al in je opkomen als het over de CL-eindzege gaat.
Respect voor jouquote:Op maandag 30 november 2009 23:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
And it's Arsenal,
Arsenal FC,
We're by far the greatest team,
The world has ever seen....
Inderdaad, maar het mocht niet baten.quote:Op maandag 30 november 2009 23:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik voel met je mee broeder. Prachtige goal nog van Cocu.
Is dat een Engels sprookje dat ze daar aan kinderen vertellen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
And it's Arsenal,
Arsenal FC,
We're by far the greatest team,
The world has ever seen....
Shakespeare.quote:Op maandag 30 november 2009 23:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Is dat een Engels sprookje dat ze daar aan kinderen vertellen?
Hehe, hoge stakesquote:
Ik weet het nog goed. Ik voelde me onoverwinnelijk geen team kon ons aan.quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het mocht niet baten.
In milaan was PSV ook veel beter, en in Eindjuh grammah was Milan helemaal nergens, zoveel internationaal respect gekregen dat seizoen
En in het seizoen erna zaten we bij Milan in de Poule en hadden we 4 van de 6 punten tegen Milan gepakt
De bal is rond.quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik ze er in de knockout fase al uit zie vliegenTevens plaats ik die namen omdat zij tot nu toe wel heel goed spelen in de CL.
Bordeaux kicked van Gaal en Juventus keihard in hun kontje en liverpool moet het afleggen tegen Fiorentina.
Hee dagdag, eindelijk weer eens terug?quote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Roma Roma Roma
core de 'sta Città
unico grande amore
de tanta e tanta ggente
che fai sospirà.
Toen hebben we Japie Stam nog uit mogen zwaaien na zijn rode kaart.quote:Op maandag 30 november 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het mocht niet baten.
In milaan was PSV ook veel beter, en in Eindjuh grammah was Milan helemaal nergens, zoveel internationaal respect gekregen dat seizoen
En in het seizoen erna zaten we bij Milan in de Poule en hadden we 4 van de 6 punten tegen Milan gepakt
Inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 23:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed. Ik voelde me onoverwinnelijk geen team kon ons aan.
dagdag is voorquote:Op maandag 30 november 2009 23:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee dagdag, eindelijk weer eens terug?
Zeker niet, ben er natuurlijk absoluut neit zeker van, maar is leuk om aan het einde van het jaar terug te zienquote:
Ja ynuhh mee eens, dit gaat helemaal nergens over.quote:
Ultimate Fightingquote:
Iso 9001quote:Op maandag 30 november 2009 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben, meid
Cagefightingquote:
De Pinho de Souza. Geen pepernoot geraakt verder, maar wat een held.quote:Op maandag 30 november 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
eerst de verliezend finalist van dat vorig seizoen d'r uitgeknikkerden toen die penaltyreeks tegen Lyon, hoe spannend
![]()
Roberrrrrrrrrrrrrrrrrrt
Dat ja.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker niet, ben er natuurlijk absoluut neit zeker van, maar is leuk om aan het einde van het jaar terug te zien
Zoals net ook, ik ging die screen maken, zag ik ineens 1,55 staan in mn tegoed, had ik een federer in de top 3 bet gewonnen die ik in maart had geplaatst
quote:Op maandag 30 november 2009 23:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Cagefighting
Is tenminste niet zo'n homosport als voetbal
Ik heb toen een tafel, een stoel en een gazon vernield.quote:Op maandag 30 november 2009 23:48 schreef S.Seagal het volgende:
Ik moest werken en toen PSV won rende ik door de hele kroeg om het te vieren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pispsvquote:Op maandag 30 november 2009 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb toen een tafel, een stoel en een gazon vernield.
Chelseaquote:Op maandag 30 november 2009 23:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Chelsea
Man Utd
Barca
Bordeaux/Sevilla/Fiorentina
Dat worden de halve finale teams.
Piemel Slikkende Voetballersquote:Op maandag 30 november 2009 23:48 schreef S.Seagal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over 10 jaar weer nog steeds iedereen wat hij die dag deed.quote:Op maandag 30 november 2009 23:48 schreef S.Seagal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerrrquote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
bohh, 12 mini worstenbroodjes met een dikke klodder mayo
Je maakt me jaloers gek.quote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
bohh, 12 mini worstenbroodjes met een dikke klodder mayo
Je vriend is een goede jongen, met het hart op de juiste plaats. Koester die jongen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef ynuhh het volgende:
Mijn vriend is fanatiek ajax suporter.Hij gaat ook echt naar elke thuis wedstrijd
Ik zat met een paar vrienden in de tuin, bierie d'r bij, wierie d'r bij. God, wat was het spannendquote:Op maandag 30 november 2009 23:48 schreef S.Seagal het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal ook nooit vergeten dat ik bij de verlenging tussen Kozakken Boys en Ajax was.quote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over 10 jaar weer nog steeds iedereen wat hij die dag deed.
Ik zat op msn met Sven met streams.quote:Op maandag 30 november 2009 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
Iedereen weet nog waar die was en wat ie toen deed.
Ik ook, bij een vriend van me in de tuin. Op tuinstoelen. Die gingen stuk. En bier. Op een tuintafel. Die ging ook stuk.quote:Op maandag 30 november 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zat met een paar vrienden in de tuin, bierie d'r bij, wierie d'r bij. God, wat was het spannend
Inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2009 23:52 schreef S.Seagal het volgende:
Iedereen weet nog waar die was en wat ie toen deed.
Het is zeker een goede jongen, ondanks zijn voorliefde voor voetbal.quote:Op maandag 30 november 2009 23:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je vriend is een goede jongen, met het hart op de juiste plaats. Koester die jongen.
Hahahaquote:Op maandag 30 november 2009 23:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, bij een vriend van me in de tuin. Op tuinstoelen. Die gingen stuk. En bier. Op een tuintafel. Die ging ook stuk.
Ik heb die Koninginnedag dan ook mijn verdriet dusdanig weggezopen dat ik er weinig meer van weet. En volgens mij heel Amsterdam met mij.quote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HahahaEn de dag erna was koninginnedag, mooi was dat
Kwam ik die nacht een PSV-supporter tegen in Utrecht, die had zoveel gezopen nadat PSV kampioen was geworden, dat ie in de trein in slaap viel en wakker werd in Utrecht. Hij moest in Helmond zijn
![]()
En iedereen zong vrolijk mee op het Stadhuispleinquote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind het overigens nog steeds sneu dat die jongen het die dag alleen maar over Ajax kon hebben.
Dat blijf je toch houden, ik heb volgens mij nog nooit wat met een gast gehad die dat niet had.quote:Op maandag 30 november 2009 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is zeker een goede jongen, ondanks zijn voorliefde voor voetbal.
Als een jongen niet van voetbal houdt, zou ik toch twijfelen aan zijn seksuele geaardheid.quote:Op maandag 30 november 2009 23:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat blijf je toch houden, ik heb volgens mij nog nooit wat met een gast gehad die dat niet had.
EN PSV IS KAMPIOEN!!! ONGELOVELIJK!!quote:Op maandag 30 november 2009 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik word ook gewoon weer boos als ik eraan denk.
Nou, ik zou het inderdaad ook wel apart vinden. Dat op zijn minst.quote:Op maandag 30 november 2009 23:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als een jongen niet van voetbal houdt, zou ik toch twijfelen aan zijn seksuele geaardheid.
Vooral na dat schot op 6 seconden ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie de eerste 10 seconden van dit filmpje![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Haha, wat faalde AZ toch mooi zeg.quote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had net zelf gespeeld en was dus op de club naar een ander elftal aan het kijken. Iedereen stond met radio's langs de zijlijn en overal zag en hoorde je mensen roezemoezen over wat er allemaal aan de hand was en iedereen keek zo:. Toen het rust was bleek dat er in de kantine Excelsior-AZ uitgezonden werd en heb ik daar de tweede helft gekeken.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Op die dag heb ik mijn intense haat tegen PSV ontwikkeld.
Same here, kankerlijer die zichzelf o zo goed vond.quote:
Hoe vind jij altijd die shit dat ik zo hard moet lachen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Zie de eerste 10 seconden van dit filmpje![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Succes brengt haters mee.quote:Op maandag 30 november 2009 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Same here, kankerlijer die zichzelf o zo goed vond.
Note +1.quote:Op maandag 30 november 2009 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Same here, kankerlijer die zichzelf o zo goed vond.
Een stuk? Het IS hier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:01 schreef ynuhh het volgende:
Waarom ben je niet voor Heerenveen Seagal? Is een stuk dichterbij.
Altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Seagal is gewoon voor PSV, wat een baas is het.
De babyface van de eredivisie waar alle vmbo sletjes op geilenquote:
Omdat PSV mijn hart heeft gestolen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:01 schreef ynuhh het volgende:
Waarom ben je niet voor Heerenveen Seagal? Is een stuk dichterbij.
Nee joh, tegenwoordig is dat Gregory van der Wiel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De babyface van de eredivisie waar alle vmbo sletjes op geilen
dohquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
chuck? Seagal? Kennen jullie elkaar in het eggie?
Kut is dat he, Soms zeggen mensen dat ik op hem lijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yea. Ik heb hem hier geintroduced.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
chuck? Seagal? Kennen jullie elkaar in het eggie?
Jezelf gedragen als een kankerlijer brengt haters meequote:
Ik keekquote:
Niet, want we staan boven julliequote:Op dinsdag 1 december 2009 00:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar jullie hebben geen Suarez dus jullie zijn jaloers.
Jappie is jaloers. Koetsjiekoets.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou en. Jullie hebben geen Suarez.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet, want we staan boven jullie.
Ik weet nog dat mijn nichtjes en tante op heitinga geildenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, tegenwoordig is dat Gregory van der Wiel.
Oh joh, grappigquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Yea. Ik heb hem hier geintroduced.
En dan weer weg gaat zonder een prijs te hebben gewonnen. Heerlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan er zo van genieten dat de volledige Ajax-verdediging uit de eigen jeugd komt.
Nee hoor. Ajax wordt kampioen dit jaar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En dan weer weg gaat zonder een prijs te hebben gewonnen. Heerlijk inderdaad.![]()
*Proest* Vermaelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan er zo van genieten dat de volledige Ajax-verdediging uit de eigen jeugd komt.
QFTquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ajax wordt kampioen dit jaar.
Carequote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou en. Jullie hebben geen Suarez.
WOOOOOOOOOOHHHquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wij hebben Lazovic!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou en. Jullie hebben geen Suarez.
Ze schijnen op zondagochtend ook samen te douchen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Yea. Ik heb hem hier geintroduced.
Wat is de proest vermaelen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*Proest* Vermaelen
Voor de rest boeit het mij eigenlijk weinig waar de spelers vandaan komen, als ze maar voor ons winnen
Huhquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*Proest* Vermaelen
Voor de rest boeit het mij eigenlijk weinig waar de spelers vandaan komen, als ze maar voor ons winnen
Ja en soms ook wel meer dan alleen douchen. HIHIHIHIHquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ze schijnen op zondagochtend ook samen te douchen.![]()
Na het voetbal...
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
*Proest* Vermaelen
Weet je best.quote:
Is dit een troll?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet je best.
Jarenlange ajax verdediger die bij Germinal vandaan kwam.
Altijd leuk als ze dat elk jaar zeggenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij komt uit Kappellen, daar hebben ze nog geen stromend water.quote:
Je weet dat hij bij Arsenal nu speelt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Weet je best.
Jarenlange ajax verdediger die bij Germinal vandaan kwam.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja en soms ook wel meer dan alleen douchen. HIHIHIHIH
En tegen Chelsea eergisteren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Vermaelen, had die geen geweldig doelpunt gemaakt tegen Fc Kopenhagen?
Nee, wel tegen Chelseaquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Vermaelen, had die geen geweldig doelpunt gemaakt tegen Fc Kopenhagen?
GODVERDOMME, VUILE GRAPPENJATTERquote:
Goaltjesdief.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nja, voor Chelsea.![]()
Die jongen wilt altijd scoren maakt niet uit waar.
Nederlander oke, maar of hij nou bij ajax zelf begonnen is boeit mij verder weinig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Dat lul je. Als Ajax of PSV bijvoorbeeld maar 1 Nederlander in de basis heeft staan, is dat kut
. Vreemdelingenlegioenen
Roda JC
Arsenal
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:49 schreef PierreBetfair het volgende:
MIjn weekendtip.
Den Haag - Feyenoord
Pick: under 8.5
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:55 schreef Greetings het volgende:
[..]
Waar gaat die bet over? Ik kan alleen Under 8,5 x oren trekken by Atteveld vinden. Maar dat gaat zeker een Over worden.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:00 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Totaal aantal negers in de basis.
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:02 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Kan nog tricky worden met Pique, Vicento, de Guzman, Bahia, Leerdam, Landzaat, Fer, Wijnaldum, Biseswar en Cisse.
GOH RLYquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik had het over zijn geweldig eigen doelpunt waardoor Ajax uit de cl of uefa cup lag, ofzo
Vermealen the Verminator noemen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
The Verminator! MAAKT NIET UIT SWA.
The Bruminator.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vermealen the Verminator noemen.![]()
Jullie moeten echt even iets aan jullie zelfbeeld doen.
ohquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vermealen the Verminator noemen.![]()
Jullie moeten echt even iets aan jullie zelfbeeld doen.
Ja en? Heeft er toch geen kut mee te maken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat hij bij Arsenal nu speelt?
Van otis blijkbaarquote:
Dat heeft er alles mee te maken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en? Heeft er toch geen kut mee te maken?
Gaat erom dat hij jarenlang als verdediger bij ajax heeft gespeeld.
Maar wat heeft Vermaelen ermee te maken wanneer ik het over de huidige Ajax-verdediging heb? Ik snap je serieus niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en? Heeft er toch geen kut mee te maken?
Gaat erom dat hij jarenlang als verdediger bij ajax heeft gespeeld.
Owja jij heet Rene.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was vanavond aan het werk, en toen zei m'n baas ineens ''Ben je onder invloed van drugs, Rene?''
Nergens aan af te lezen. Zijn post klinkt gewoon alsof hij het over de verdediging in het algemeen heeft, niet specifiek over dit jaarquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:12 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat heeft er alles mee te maken.![]()
Hij bedoelde de verdediging van nu.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nergens aan af te lezen. Zijn post klinkt gewoon alsof hij het over de verdediging in het algemeen heeft, niet specifiek over dit jaar
Je hebt ook maar nooit gezegt dat het over dit jaar ging troll.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar wat heeft Vermaelen ermee te maken wanneer ik het over de huidige Ajax-verdediging heb? Ik snap je serieus niet.
Ik kan inderdaad enorm genieten van de verdediging van 3 jaar geleden. Iedere week weer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt ook maar nooit gezegt dat het over dit jaar ging troll.
Eleborate plx.quote:
Jezus zeg, loop toch niet zo te mierenneukenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nergens aan af te lezen. Zijn post klinkt gewoon alsof hij het over de verdediging in het algemeen heeft, niet specifiek over dit jaar
Ik weet zelfs je hyves.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
OH NEEEEE, ZE WETEN M'N NAAM![]()
![]()
Dat zou dus net zo goed kunnen zijn, ieder jaar weer:quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad enorm genieten van de verdediging van 3 jaar geleden. Iedere week weer.
-.-quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Gast, het is bij zo'n opmerking toch logisch dat het over nu gaat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou dus net zo goed kunnen zijn, ieder jaar weer:
[..]
-.-
Versie 1.2. Sterker, beter uitziend en gewoon geil.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie zijn de nieuwe lichting klb-sc bazen, I like![]()
![]()
![]()
Jawel, ik wijs er alleen op dat vermaelen bijvoorbeeld een belg is en dan ben ik weer een kankermongool omdat het ineens alleen over dit jaar zou gaan, rot toch opquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jezus zeg, loop toch niet zo te mierenneuken
Niet meer op mijn game pc, nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Wie van de Ut 2k4ers is over drie kwartier nog wakker?
Vertonghen en Alderweireld zijn ook Belgen, maar wel door Ajax opgeleid.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, ik wijs er alleen op dat vermaelen bijvoorbeeld een belg is en dan ben ik weer een kankermongool omdat het ineens alleen over dit jaar zou gaan, rot toch op
Van sommige mensen/trolls/dingen krijg ik echt moordneigingen
Gast jij bent degene die het fout had.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel, ik wijs er alleen op dat vermaelen bijvoorbeeld een belg is en dan ben ik weer een kankermongool omdat het ineens alleen over dit jaar zou gaan, rot toch op
Van sommige mensen/trolls/dingen krijg ik echt moordneigingen
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]KoningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar soms zo verdomd koppig
. Ik hou van hem (yes homo) en haat hem tegelijk.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
En begonnen bij Germinalquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Vertonghen en Alderweireld zijn ook Belgen, maar wel door Ajax opgeleid.
Mja, ik download met 400 kbps omdat mn usenetabonnement niet hoog genoeg isquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:16 schreef Japsnars het volgende:
Hoe snel is je verbinding eigenlijk? Je zat een uur geleden toch al op 50%?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ik moet zeggen mijn FM filosofie komt overeen met dat van hem. Maar irl is hij een faler.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
KoningMaar soms zo verdomd koppig
. Ik hou van hem (yes homo) en haat hem tegelijk.
Ze zijn begonnen bij Germinal ja. Maar hierheen gekomen toen ze 15 waren ofzo. Dan vind ik dat ze door Ajax zijn opgeleid tot het niveau dat ze nu hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En begonnen bij Germinal
Zo zat ik bij een jongen in de klas die jaren voor FC Utrecht speelde en nu af en toe bij Jong Groningen speelt, die komt dan toch ook gewoon bij utrecht vandaan
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Sjonge jonge vrekquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, ik download met 400 kbps omdat mn usenetabonnement niet hoog genoeg is
Ik kan 10 mbps halen![]()
Die van mij meer met Hiddink/Ancelotti.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen mijn FM filosofie komt overeen met dat van hem. Maar irl is hij een faler.
HIJ GAAT ER GEWOON BOVENOP STAAN!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
WAT IS HET OOK EEN BOEF HE!!! WAT EEN RADDRAAIER!!![]()
Een faler.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik moet zeggen mijn FM filosofie komt overeen met dat van hem. Maar irl is hij een faler.
Jongeuh, dat was één, een foutje twéé, ik had toen echt nog maar erg weinig geld over voor de rest van de maandquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sjonge jonge vrekBetaal gewoon die 3 euro per maand extra en haal 3 euro van je bankroll af
ECHT HE!!! MAN O MAN DIT HEB IK NOG NOOIT GEZIEN!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HIJ GAAT ER GEWOON BOVENOP STAAN!!!!
Engels. Maar apart met frenchies Frans.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Spreken ze bij Arsenal btw Engels op de club? Of Frans?
Retorische vraag.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Spreken ze bij Arsenal btw Engels op de club? Of Frans?
Frans dus. Hihihiquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Engels. Maar apart met frenchies Frans.
Lief toch.quote:
Oud-speler van Roma. Gingen tijden lang geruchten dat Milan en Roma van trainer zouden ruilen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Ancelotti wil Roma nog eens coachen btw, Ludo.
Alsjeblieft niet, zeg. Ik hoef Spalletti niet zo nodig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oud-speler van Roma. Gingen tijden lang geruchten dat Milan en Roma van trainer zouden ruilen.
Leonardo is een prutser. Doe mij Spalletti maar. Alles beter dan Ranieri nu iig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, zeg. Ik hoef Spalletti niet zo nodig.
Ja Leonardo bevalt me ook niet. Ik wil Carlo terugquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leonardo is een prutser. Doe mij Spalletti maar. Alles beter dan Ranieri nu iig.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Borriello, wat een figuur ook.
[ afbeelding ]
Heeft ie toch goed voor elkaar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk plaatje. Het topic stijgt direct in waarde.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker likken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Leuk plaatje. Het topic stijgt direct in waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |