Wel een kernreactorquote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En godverdomme 7 coffeeshops![]()
Putten heeft er geen een
neeman toevalquote:
Dit jaar wel, weinig gemotiveerde, goede, ploegen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Chelsea wint immers ieder jaar de CL. Ja.
Mwhehehe, zijn verliezende ploeg heeft mij geld opgeleverdquote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef S.Seagal het volgende:
Die C_N wilt hij die pics niet zien van die link omdat zijn Arsenal de verliezende partij is.
Om gezellig een bakje te doen.quote:
Arsenal... ik denk dat deze jongens daar ook wel fan van zijn:quote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef S.Seagal het volgende:
Die C_N wilt hij die pics niet zien van die link omdat zijn Arsenal de verliezende partij is.
Niet fokken met Arsenal. Prima ploeg die altijd goed presteert.quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Arsenal... ik denk dat deze jongens daar ook wel fan van zijn:
[ afbeelding ]
Noem je nou Fiorentina en Bordeaux als potentiële CL-kandidaten?quote:Op maandag 30 november 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dit jaar wel, weinig gemotiveerde, goede, ploegen.
Barcelona gaat hem niet worden die zijn te druk in de liga, fiorentina zuigt gewoon zeker als het tegen chelsea zou moeten spelen, real mjah heel misschien, bordeaux nee wordt hem ook niet en misschien wil arsenal nog revenge nemen.
De rest is allemaal sowieso bout
Nou, poe. Wat een prestatiesquote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet fokken met Arsenal. Prima ploeg die altijd goed presteert.
Nou toe maar, ze zijn van Persie kwijt en presteren meteen niks meerquote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bordeaux is oprecht een goede ploeg!quote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Noem je nou Fiorentina en Bordeaux als potentiële CL-kandidaten?
Goede ploeg inderdaad, maar geen CL-winnaar-materiaal.quote:Op maandag 30 november 2009 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bordeaux is oprecht een goede ploeg!
Nee maar jij volgt blijkbaar de hele CL verder niet.quote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Noem je nou Fiorentina en Bordeaux als potentiële CL-kandidaten?
quote:Op maandag 30 november 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Realquote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goede ploeg inderdaad, maar geen CL-winnaar-materiaal.
Ik zie het dit jaar gaan tussen Chelsea, Barca, Real en Milan.
Uiteraard volg ik de CL wel, beunhaas. Maar een ploeg als Bordeaux of Fiorentina, dat komt toch niet in je op als je het over de eindzege in de CL hebt. Hooguit als outsider.quote:Op maandag 30 november 2009 23:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar jij volgt blijkbaar de hele CL verder niet.
Fiorentina en Bordeaux staan momenteel bovenaan in hun poules en spelen tot dusver prima in de CL, ik zie ze echter zeker niet winnen (zoals ik net al zei). De clubs die ik niet opnoemde gaan het al helemaal niet worden (juventus/bayern, wolfsburg/cska, porto,etc)
Verkapte tvp.quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef Maisnon het volgende:
VBL SC? doei
Milan speelt tot nu toe redelijk slecht in de groepsfase, zeker niet op het niveau van een CL-finalist. Ik verwacht dat zij zich toch gaan bezighouden om de aansluiting met internazionale te houden in de serie A.quote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goede ploeg inderdaad, maar geen CL-winnaar-materiaal.
Ik zie het dit jaar gaan tussen Chelsea, Barca, Real en Milan.
Dat is toch onzin?quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard volg ik de CL wel, beunhaas. Maar een ploeg als Bordeaux of Fiorentina, dat komt toch niet in je op als je het over de eindzege in de CL hebt. Hooguit als outsider.
Om koffie te drinken.quote:Op maandag 30 november 2009 23:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
waarom wil je koffieshops dan?
quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is toch onzin?
Liverpool won een aantal jaar geleden ook de CL en Bordeaux is op dit moment beter dan het Liverpool van toen!
Ieder jaar naast de prijzen.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bordeaux is op dit moment beter dan het Liverpool van toen!
O jaquote:
Waar zie jij mij zeggen dat zij de eindzege kunnen halen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard volg ik de CL wel, beunhaas. Maar een ploeg als Bordeaux of Fiorentina, dat komt toch niet in je op als je het over de eindzege in de CL hebt. Hooguit als outsider.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
En er komt geen finalist uit de Serie A dit jaar. Gewoon een Engels Spaans onderonsje.
Inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
En er komt geen finalist uit de Serie A dit jaar. Gewoon een Engels Spaans onderonsje.
Ik had het erover dat ik Chelsea de CL zie winnen, en toen kwam jij aanzetten met Fiorentina en Bordeaux.quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar zie jij mij zeggen dat zij de eindzege kunnen halen?![]()
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Idd zo hatelijk. Vooral als het 2 Engelse clubs zijn, bah.quote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Als het maar geen finale wordt tussen 2 clubs uit hetzelfde land
quote:
Mensen die voor de best-presterende ploegen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |