Mooie is ook dat wat je ook zegt, dit altijd met schouderophalen wordt beantwoord...quote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Starman89 het volgende:
Terechte klacht. Weet niet of het altijd al zo is geweest, maar het valt de laatste tijd wel op ja. Vooral lege schappen en A-merken die uit het assortiment gaan wekken GROTE irritatie op
Jij stoort je aan alles. Zwartkijkende kuthollander dat je er bentquote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef skattebaut het volgende:
Ja en? ik stoor me er elke keer weer aan als ik daar ben.
Nee, reageerder Nominos?quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef T-J-Nominos het volgende:
Doet TS boodschappen bij de Aldi??
quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, reageerder Nominos?
Lees OP, daar staat J.L.
Jan Linders is alleen in het zuide des lands bekend schatquote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, reageerder Nominos?
Lees OP, daar staat J.L.
Jan Linders. De teringsupermarkt waar alles 2 tot 3 keer duurder is dan bij de concurrent en waar de hoestende MBO-losers je vakken vullen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef DuTank het volgende:
J.L.? Wat voor pauper winkel is dat?
Ga gewoon naar de AH dan ofzo
2 tot 3 keer duurderquote:Op maandag 30 november 2009 22:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jan Linders. De teringsupermarkt waar alles 2 tot 3 keer duurder is dan bij de concurrent en waar de hoestende MBO-losers je vakken vullen.
Zo, jij hebt er last van.quote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef Hetiszover het volgende:
Supermarkt-ellende topic nummer HONDERDMILJOENMILJARD
Mijn winkeltijd word er onnodig door verlengd en waar ik mee thuis kom smaakt voor geen meter.quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij stoort je aan alles. Zwartkijkende kuthollander dat je er bent
http://www.janlinders.nl/quote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef DuTank het volgende:
J.L.? Wat voor pauper winkel is dat?
Ga gewoon naar de AH dan ofzo
Sjoppen bij AH of Plusmarkt levert je een behoorlijk hogere rekening op.quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
2 tot 3 keer duurdergeloof je het zelf.
en in welke supermarkt worden de vakken niet gevuld door mbo-losers?
valt mee vooral in het zuiden.quote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
http://www.janlinders.nl/
Dit is toch een landelijke keten?
Sorry hoor, maar als 2 karbonades bij AH 2 euro kosten en je betaald bij JL 3 tot 4 euro, dan zijn ze toch wel erg -eh- duur?quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef koemleit het volgende:
qua prijs en kwaliteit een middemoter volgens deze zite
http://www.supers.nl/
Zó, dat is wel heel veel.quote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef Hetiszover het volgende:
Supermarkt-ellende topic nummer HONDERDMILJOENMILJARD
Bij de AH of C1000 zitten ook nog HAVO of VWO losers.quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
zoals je zag was ie over het totaal goedkoper dan de AH..... een product eruit pakkenquote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als 2 karbonades bij AH 2 euro kosten en je betaald bij JL 3 tot 4 euro, dan zijn ze toch wel erg -eh- duur?
Jan Linders-fanboyquote:Op maandag 30 november 2009 22:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
zoals je zag was ie over het totaal goedkoper dan de AH..... een product eruit pakken.
Das pech..quote:
Maar bovenal is Jan Linders hier gewoon een ramp. (ex-Edah supermarkt)quote:Op maandag 30 november 2009 22:58 schreef koemleit het volgende:
[..]
neu ik kijk gewoon naar de feiten.
Ja, weet je hoeveel werk het is om voor elk product dat uit het assortiment gaat, of dat tijdelijk niet op voorraad is, een hele voordracht te houden?quote:Op maandag 30 november 2009 22:41 schreef skattebaut het volgende:
Ik word langzaam aan gek van mijn supermarkt J.L.
Echt om de 2 dagen dat ik er kom is er wel wat veranderd.
* Dan weer zijn mijn favo. producten opeens uit het assortiment ... (zonder rede, zelfs chef weet
niets ervan)
* Dan is een vak opeens weken lang leeg... (zonder rede)
Klacht: wantoestanden in supermarkt.
echt welquote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Das pech..
En daar ligt geen JL...
En je kent Jan ook persoonlijk....?quote:
Jan is doodquote:Op maandag 30 november 2009 23:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En je kent Jan ook persoonlijk....?
Als je een winkel hebt hoor je te zorgen dat er deugdelijk besteld wordt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef Joachim het volgende:
[..]
Ja, weet je hoeveel werk het is om voor elk product dat uit het assortiment gaat, of dat tijdelijk niet op voorraad is, een hele voordracht te houden?
Laat me raden...quote:
Want ze dienen jou natuurlijk om er vervolgens dik verlies op te draaien?quote:Op maandag 30 november 2009 23:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als je een winkel hebt hoor je te zorgen dat er deugdelijk besteld wordt.
Niet dat de rekken weken lang leeg zijn.
(heb daar wel eens een klacht over ingediend bij hoofdkantoor, toen kwam de ware rede boven, ze waren in onderhandeling met de leverancier en die wilde niet akkoord met de geboden prijs.
Resultaat: rek maanden lang leg)
En dan nog, dan hang je maar een briefje aan het rek, tijdelijk niet leverbaar, of uit assortiment.
Niet de klant laten zoeken en zoeken, en dan nooit meer leveren.
NL supermarkten werken niet klantgericht, alleen marketinggericht, doen wat HQ zegt.
Das meestal, daar lopen de bazen rond.quote:Op maandag 30 november 2009 23:01 schreef koemleit het volgende:
Hier in Gennep is de J. L. gewoon goed.
Je vergeet dat er ook mensen zijn die bereidt zijn te betalen voor fatsoenlijke producten.quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Want ze dienen jou natuurlijk om er vervolgens dik verlies op te draaien?
Economie is inkopen tegen de voordeligste prijs of beter nog: tegen flinke korting en dan de winst binnenhalen?
Krijg langzaam het idee dat JL niet meer mee komt met de groten...quote:Op maandag 30 november 2009 23:11 schreef r3gi3boy het volgende:
de jan linders is net zo'n kankergezwel als dekamarkt.
Laat de groten de kleintjes uitfaseren. Eén uniforme standaard, ein Volk ein Supermarket.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:11 schreef r3gi3boy het volgende:
de jan linders is net zo'n kankergezwel als dekamarkt.
Laat de groten de kleintjes uitfaseren. Eén uniforme standaard, ein Volk ein Supermarket.
Albert Heijn. Die neemt liever schoolgaande HAVO'ers en VWO'ers aan omdat ze nog goedkoop zijn. MBO'ers zijn veel te duur.quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zie post #47quote:
Kijk bij een post eens naar de #quote:Op maandag 30 november 2009 23:29 schreef skattebaut het volgende:
? bij mij hebben de posts geen nummers op het scherm?
Net als dat ik geen smileys kan posten door google ads kut reclame...
(hoe kan ik google ads blokkeren? smerige terreurorganisatie)
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kijk bij een post eens naar de #
Er staat bij mij geen # en ook geen nummer...
Dit wordt Post #51
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |