Mooie is ook dat wat je ook zegt, dit altijd met schouderophalen wordt beantwoord...quote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Starman89 het volgende:
Terechte klacht. Weet niet of het altijd al zo is geweest, maar het valt de laatste tijd wel op ja. Vooral lege schappen en A-merken die uit het assortiment gaan wekken GROTE irritatie op
Jij stoort je aan alles. Zwartkijkende kuthollander dat je er bentquote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef skattebaut het volgende:
Ja en? ik stoor me er elke keer weer aan als ik daar ben.
Nee, reageerder Nominos?quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef T-J-Nominos het volgende:
Doet TS boodschappen bij de Aldi??
quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, reageerder Nominos?
Lees OP, daar staat J.L.
Jan Linders is alleen in het zuide des lands bekend schatquote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, reageerder Nominos?
Lees OP, daar staat J.L.
Jan Linders. De teringsupermarkt waar alles 2 tot 3 keer duurder is dan bij de concurrent en waar de hoestende MBO-losers je vakken vullen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef DuTank het volgende:
J.L.? Wat voor pauper winkel is dat?
Ga gewoon naar de AH dan ofzo
2 tot 3 keer duurderquote:Op maandag 30 november 2009 22:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jan Linders. De teringsupermarkt waar alles 2 tot 3 keer duurder is dan bij de concurrent en waar de hoestende MBO-losers je vakken vullen.
Zo, jij hebt er last van.quote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef Hetiszover het volgende:
Supermarkt-ellende topic nummer HONDERDMILJOENMILJARD
Mijn winkeltijd word er onnodig door verlengd en waar ik mee thuis kom smaakt voor geen meter.quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij stoort je aan alles. Zwartkijkende kuthollander dat je er bent
http://www.janlinders.nl/quote:Op maandag 30 november 2009 22:47 schreef DuTank het volgende:
J.L.? Wat voor pauper winkel is dat?
Ga gewoon naar de AH dan ofzo
Sjoppen bij AH of Plusmarkt levert je een behoorlijk hogere rekening op.quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
2 tot 3 keer duurdergeloof je het zelf.
en in welke supermarkt worden de vakken niet gevuld door mbo-losers?
valt mee vooral in het zuiden.quote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
http://www.janlinders.nl/
Dit is toch een landelijke keten?
Sorry hoor, maar als 2 karbonades bij AH 2 euro kosten en je betaald bij JL 3 tot 4 euro, dan zijn ze toch wel erg -eh- duur?quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef koemleit het volgende:
qua prijs en kwaliteit een middemoter volgens deze zite
http://www.supers.nl/
Zó, dat is wel heel veel.quote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef Hetiszover het volgende:
Supermarkt-ellende topic nummer HONDERDMILJOENMILJARD
Bij de AH of C1000 zitten ook nog HAVO of VWO losers.quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
2 tot 3 keer duurdergeloof je het zelf.
en in welke supermarkt worden de vakken niet gevuld door mbo-losers?
zoals je zag was ie over het totaal goedkoper dan de AH..... een product eruit pakkenquote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als 2 karbonades bij AH 2 euro kosten en je betaald bij JL 3 tot 4 euro, dan zijn ze toch wel erg -eh- duur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |