Het enige juiste antwoord.quote:
Ja, idd: hoe gaan ze dat controleren?quote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef Wielewagen het volgende:
Komen ze je eruit vissen als je langer dan 3 uur binnen bent ofzo
Laatste keer dat ik er was moest je scannen voordat je er in en uit ging geloof ik.quote:Op maandag 30 november 2009 22:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja, idd: hoe gaan ze dat controleren?
Topicwending.quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef TimMer1981 het volgende:
Je kunt je best een paar uur vermaken na het Tikibad; op het politiebureau, om een aangifte van aanranding van je vriendin door mocro's in te dienen.
Thxquote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef Martijntj het volgende:
Arjen: Poortjes bij ingang en uitgang, als je langer dan afgesproken termijn binnenblijft dan betaal je bij.
Ik ook. Hele dag verpest.quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef cherrycoke het volgende:
na een uur had ik alles al gehad na twee keer me kop gestoten aan dit klere ding
[ afbeelding ]
Is er nog een bepaalde techniek voor omdat te voorkomen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef cherrycoke het volgende:
na een uur had ik alles al gehad na twee keer me kop gestoten aan dit klere ding
[ afbeelding ]
Das mooi makkelijk dus: gewoon 3 uur doen, als je toch langer wilt blijven betaal je bij de uitgang bij.quote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef Martijntj het volgende:
Arjen: Poortjes bij ingang en uitgang, als je langer dan afgesproken termijn binnenblijft dan betaal je bij.
Ja: 3 uur lang op je handdoekje blijven liggen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is er nog een bepaalde techniek voor omdat te voorkomen?
wat een graftyfus ding is dat zegquote:Op maandag 30 november 2009 22:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ook. Hele dag verpest.
Net als een tijdje geleden in Center Parks. Knal ik vol met m'n bek op zo'n bol in de wildwaterbaan.
Jaquote:Op maandag 30 november 2009 23:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is er nog een bepaalde techniek voor omdat te voorkomen?
Maar met de normale houding imponeer je geen chicksquote:Op maandag 30 november 2009 23:52 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Ja. Je houden aan de aangewezen glijhouding op 't bordje.
Op je rug, liggend. Handen in je nek en ellebogen langs je hoofd. Ligt niet kut en heb nooit wat geraakt.
Bwehehe, bij mij gebeurde dat niet, maar werd ik verdronken door een neger. Hij vloog uit dat ding en toen bleek dat ie niet kon zwemmenquote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |