Wazaaahquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vervelend![]()
Heeeeel vervelend.
Ik ga vanavond vroeg slapen
Dat is gewoon het minimumloon volgens mij.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokkaanse18, jij verdient 4 euro per uur. Dat is toch echt te weinig voor jouw leeftijd?
Ja bij een supermarkt verdien je meer..quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Marokkaanse18, jij verdient 4 euro per uur. Dat is toch echt te weinig voor jouw leeftijd?
Altijd weer perse met allochtonen, he!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is gewoon het minimumloon volgens mij.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Altijd weer perse met allochtonen, he!
half 7..dat is gewoon uitslapenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wazaaah
Ik ga ook vroeg tukken, morgen half 7 opstaan, slechte zaak![]()
Over de rest van de week houd ik mn mond wel![]()
En sterkte met je hamster![]()
Jaap is echt een koningsnaam, geniaal
Ik weet niet of je bij een supermarkt meer verdient, maar je kunt toch ander werk zoeken? Als je toch niet van werken houdt, kun je beter iets zoeken dat beter verdient dan dit hoor..quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja bij een supermarkt verdien je meer..![]()
Maar bij dit soort zaken krijg je altijd zo weinig
Ja, maar het is toch heel weinig. Ken iemand die in een supermarkt 4,68 bruto kreeg.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is gewoon het minimumloon volgens mij.
Bijna 17, maar slijmen bij de baas en veel vrienden hebben op het werk helpt ook mee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Dat is nog best redelijk verdienen, vind ik.
Ja ik weet t welquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bij een supermarkt meer verdient, maar je kunt toch ander werk zoeken? Als je toch niet van werken houdt, kun je beter iets zoeken dat beter verdient dan dit hoor..
whehe, en je verdient al meer dan een 18-jarigequote:Op dinsdag 1 december 2009 18:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Bijna 17, maar slijmen bij de baas en veel vrienden hebben op het werk helpt ook mee.
Zo jong ben jij...quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Bijna 17, maar slijmen bij de baas en veel vrienden hebben op het werk helpt ook mee.
Voor jou misschien... het wordt wel steeds kouder trouwensquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
half 7..dat is gewoon uitslapenhaha.
Dankje![]()
Ja jaap..zuchtDon't get me started.
Ga bij de men@work werken, daar hoef je toch alleen maar de hele dag bij de (enige) spiegel in de zaak naast de pashokjes te staan en bij iedereen die naar buiten komt zeggen: "ja, dat staat je echt leuk hoor!"quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik weet t wel.
Ja maar het ene baantje vind ik wel vervelender dan het andere..en als ik een ander baantje zou zoeken dan zou ik toch weer gaan solliciteren bij een schoenenzaak of kledingwinkel..en dan krijg ik gewoon weer 4 euro
Nee, door gewoon een goede naam te hebben bij iedereen op het werk. Ben als schoonmaker / spiegelaar begonnen daar op mijn 15de.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zo jong ben jij...Krijg je goed betaald omdat je veel vrienden hebt op je werk?
iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga bij de men@work werken, daar hoef je toch alleen maar de hele dag bij de (enige) spiegel in de zaak naast de pashokjes te staan en bij iedereen die naar buiten komt zeggen: "ja, dat staat je echt leuk hoor!".
Had vandaag een mega grote sjaal om..was lekker warmquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor jou misschien... het wordt wel steeds kouder trouwens
Beter vertroetel je hem nog even, beste maanden en misschien wel jaren van zijn leven straks
Dan verdien je meer dan andere leeftijdsgenoten daar? Ik wil ook werken, gewoon om m'n tijd te vullen. Heb m'n eerst eigen verdiende geld nog niet uitgegeven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, door gewoon een goede naam te hebben bij iedereen op het werk. Ben als schoonmaker / spiegelaar begonnen daar op mijn 15de.![]()
Waarom werk jij niet dan of zoek je al naar werk?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan verdien je meer dan andere leeftijdsgenoten daar? Ik wil ook werken, gewoon om m'n tijd te vullen. Heb m'n eerst eigen verdiende geld nog niet uitgegeven.
Ik heb het even voor je verbeterd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Had vandaag een mega grote sjaal gordijnen uit het jaar 0 om..was lekker warm.
Ik denk dat die het echt niet meer zo lang volhoudt hoor. (oke niet meer op ingaan hehe)
Als ik in de kerstvakantie niet vrij kan krijgen..dan neem ik ontslag en stop ik even met werkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga bij de men@work werken, daar hoef je toch alleen maar de hele dag bij de (enige) spiegel in de zaak naast de pashokjes te staan en bij iedereen die naar buiten komt zeggen: "ja, dat staat je echt leuk hoor!".
Ik weet vrijwel zeker dat ik de ubergay uithang als ik die sjaal omhadquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Had vandaag een mega grote sjaal om..was lekker warm.
Ik denk dat die het echt niet meer zo lang volhoudt hoor. (oke niet meer op ingaan hehe)
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je verbeterd.
Ik weet niet waar ik kan werken. Misschien binnenkort ah proberen. Nee, niet op m'n spaarrekening, staat op m'n gewone rekening. Het was ook niet echt veel. Had in totaal 45 uur gewerkt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom werk jij niet dan of zoek je al naar werk?
omg, laat me raden. gelijk op jouw spaarrekening gezet.
Het schijnt anders behoorlijk 'in' te zijn om als man van die homosjaaltjes te dragenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat ik de ubergay uithang als ik die sjaal omhadMaar jij mag hem dragen hoor
Ja, ik dacht ik breng het positief, je weet maar nooitHij heeft iig vast een mooi leven gehad!
Jaap a.k.a. de Baas
Jongens met van die hippe sjaals kunnen écht niet neequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat ik de ubergay uithang als ik die sjaal omhadMaar jij mag hem dragen hoor
Ja, ik dacht ik breng het positief, je weet maar nooitHij heeft iig vast een mooi leven gehad!
Jaap a.k.a. de Baas
Ja, voor de homo's ja, die zie je niet in Omanquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het schijnt anders behoorlijk 'in' te zijn om als man van die homosjaaltjes te dragen.
Het zijn er een hoop hoor, en blijkbaar vinden veel chicks het lekker 'metro'quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, voor de homo's ja, die zie je niet in Oman
'Mannen' die met sjaals binnen lopen![]()
Ik mis mijn hondenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jongens met van die hippe sjaals kunnen écht niet nee![]()
Ik hoop het hehe![]()
Kijk dan wat een lief hoofdje..
Haha en hij lijkt hier op een schaap?![]()
[ afbeelding ]
Een normale sjaal vind ik (buiten en 's winters) nog wel kunnen, maar van die flinterdunne, gekreukelde dingen met glittersquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, voor de homo's ja, die zie je niet in Oman
'Mannen' die met sjaals binnen lopen![]()
"I've spotted the camera and NOW I will get itquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jongens met van die hippe sjaals kunnen écht niet nee![]()
Ik hoop het hehe![]()
Kijk dan wat een lief hoofdje..
Haha en hij lijkt hier op een schaap?![]()
[ afbeelding ]
Of nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een normale sjaal vind ik (buiten en 's winters) nog wel kunnen, maar van die flinterdunne, gekreukelde dingen met glitters?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mis mijn honden:
[ afbeelding ]
Ja ik ook, draag dan ook een sjaal als het fucking koud is, hoef ook weer niet ziek te worden, maar binnen en van die motiefjes en van die quasi nonchalancequote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een normale sjaal vind ik (buiten en 's winters) nog wel kunnen, maar van die flinterdunne, gekreukelde dingen met glitters?
Was niet serieus, misschien als ik niets anders kan vinden. Moest eraan denken door een tekort aan docenten op onze school, ze willen onze Duitse docente ontslaan, maar ze kunnen niemand anders vinden. Het niveau is om te huilen. Ze weigert m'n cijfers te geven en ze doet niet veel meer dan me de hele les aanstaren en aantekeningen maken over mij. En ze zegt dat ik geen show moet geven (wtfquote:
dat als Turkse horenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Word lerares Nederlands, je schrijft het in ieder geval perfect.
Whehe, kun je die kaaskoppen nog eens wat over hun eigen taal lerenquote:
Zo liefquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zijn de liefste honden ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, en nu genoeg foto's gepost.
Kijk ze eens chillenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zijn de liefste honden ooit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke, en nu genoeg foto's gepost.
Eerlijk, dat voelt best goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, kun je die kaaskoppen nog eens wat over hun eigen taal leren. Maar er zullen toch wel meer Turkse leraressen zijn? Zelf heb ik geen idee, ik ben nog nooit naar een Nederlandse middelbare geweest
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |