ik versta die rechter niet zo goedquote:Op maandag 30 november 2009 23:13 schreef o.us het volgende:Nou, ik was echt een droge bui toen ik dit maakte:
Wij waren melig toen, man.quote:Op maandag 30 november 2009 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik versta die rechter niet zo goed
en wat een taalgebruik
welke ben jij?quote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Wij waren melig toen, man.
Dat begrijp je toch wel?
Ik ben de linker, oftewel de appel.quote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
welke ben jij?
Ik begrijp het wel, maar zulk taalgebruik is niet nodig als je melig bent...
als je zulke filmpjes maakt...quote:Op maandag 30 november 2009 23:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben de linker, oftewel de appel.
Soms kan ik echt een volledige mongol zijn hoor.
Heb jij nou mijn YT-account doorgekeken?quote:Op maandag 30 november 2009 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als je zulke filmpjes maakt...
ja, ik zie dat je dat nummer van amr diab hebt toegevoegd hahaquote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb jij nou mijn YT-account doorgekeken?![]()
wat wil je erin hebben? loverboys, couscous, criminelen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef o.us het volgende:
We hebben een mooie vaste OP nodig, jongens.
Nu mag je wel kappen met jouw geintjes.quote:Op maandag 30 november 2009 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat wil je erin hebben? loverboys, couscous, criminelen?
waarom?quote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Nu mag je wel kappen met jouw geintjes.
Ook niet leuk.quote:Op maandag 30 november 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waarom?
en wat als Turken ook in het geintje zitten verwerkt?
in een mercedis zitten een turk, surinamer en marokkaan
wie zit er achter het stuur? een politieagent![]()
Ik ben zelf een Turk en voel me niet beter door deze grap.quote:Op maandag 30 november 2009 23:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ook niet leuk.
Racisme
Lekker andere volkeren naar beneden halen om je zelf trots te voelen, chapeau hoor.
Moest stiekum toch lachen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben zelf een Turk en voel me niet beter door deze grap.
Hier heb je sowieso een kwartier over gedaanquote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef o.us het volgende:
Je vais dormir tout de suite, mes fréres.
Bonne nuit á tous.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
tering dierenarts![]()
![]()
![]()
Ik vertelde zo wat er aan de hand was..met mnhamster
![]()
Zegtie dat dit het begin van het eind is..![]()
![]()
![]()
Ik wil leiver dat mn buurvrouw doodgaat dan mn hamster![]()
![]()
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hier heb je sowieso een kwartier over gedaan
Volle tramsquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Sabah el Nour.Het valt wel mee, het is koud. Maar alleen dat. Hoezo?
Tram 25 bij mij is ook altijd stervensvol en dat voor de derde halte na het beginpuntquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volle trams
Net als gisteren dus, alleen had ik gisteren wél zin om nog mijn fiets te pakken, vandaag niet.
En ook nog eens om drie uur 's ochtends uit bed gebeld doro mijn huisgenoot die z'n sleutels was vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |