quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef o.us het volgende: [..] Leer Arabisch of ga vaker verder naar het zuiden. Richting Casa fzo.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ben ik weer te laat![]()
Echt te triest hoor haha
quote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
Het enige wat ik verstond was "ik...."liefde" En nog een paar flarden.
Maar omdat het lief is:![]()
![]()
![]()
![]()
En nu, that 70's show!
Goed hequote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar marokkaanse, je begint al beter te worden. Nu had je zelfs een goeie topictitel.
Ik kon niks verzinnen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar marokkaanse, je begint al beter te worden. Nu had je zelfs een goeie topictitel.
Nu de eerste post nog, (en wat meer vaart) en over een paar dagen kan je het al helemaal zelf aan.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Goed he* trekt een idioot gezicht*
quote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu de eerste post nog, (en wat meer vaart) en over een paar dagen kan je het al helemaal zelf aan.
Masri, heb je nog wat te vertellen voor ons?quote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu de eerste post nog, (en wat meer vaart) en over een paar dagen kan je het al helemaal zelf aan.
Zal ik eens een lekker potje scheldenquote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Masri, heb je nog wat te vertellen voor ons?
Ik was juist positiefquote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
*steekt middelvinger op*
Ik wilde net wat aardigs zeggen..gelukkig deed ik dat niet
Niet boos op mij worden. Ik ben gevoelig, dat weet je.quote:
Doe maar!quote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zal ik eens een lekker potje schelden?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet boos op mij worden. Ik ben gevoelig, dat weet je.Die show moet ik gewoon zien.
Ok, ik weet er één, maar het is wel langdradig vaagquote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
wil iemand een leuk (waargebeurd) verhaal vertellen.
ja, als je het in 5minuten kunt vertellenquote:Op maandag 30 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ok, ik weet er één, maar het is wel langdradig vaag. Horen?
Uhm, een vriend van mij is dit overkomen. Hij voelt zich nog steeds kut en ik wil weten wat jullie hiervan denken.quote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
wil iemand een leuk (waargebeurd) verhaal vertellen.
is je vriend een kloon?quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhm, een vriend van mij is dit overkomen. Hij voelt zich nog steeds kut en ik wil weten wat jullie hiervan denken.
Help me, ik voel mij echt klote.
Hij is ook actief op FOK! maar post dit soort shit onder een kloon, ja,quote:Op maandag 30 november 2009 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is je vriend een kloon?
Ik ben tegen relaties voor het huwelijk, maar anders..
Hij moet haar gewoon vergeten, liefde maakt je gek, het klinkt lastig, maar er komt hopelijk ooit een eind aan zijn gevoel voor haar. Wat kun je in zo iemand zien? Dit is verkeerde liefde.
Ok .. sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij is ook actief op FOK! maar post dit soort shit onder een kloon, ja,
Door de zure appel heenbijten ben ook met iets dergelijks bezig.quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Uhm, een vriend van mij is dit overkomen. Hij voelt zich nog steeds kut en ik wil weten wat jullie hiervan denken.
Help me, ik voel mij echt klote.
ok, wij waren dus met een gedeelte van onze klas in Vietnam op 'schoolreisje' (klinkt een beetje kinderachtig, maar ja). Wij hadden van de ouderjaars gehoord dat er één of andere goeie bar genaamd butterfly was. Wij zo de halve stad (Ho chi Minh City) doorgelopen op zoek naar die éne tent. Uitiendelijk wezen een paar mensen naar een club-achtig iets waar alleen in het Vietnamees iets bovenstond, eronder stond wel in grote letters "DISCO BAR PUB", dus wij dachten het eindelijk gevonden te hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, als je het in 5minuten kunt vertellen
maar let jij dan helemaal nergens op als je een tent binnenloopt?quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ok, wij waren dus met een gedeelte van onze klas in Vietnam op 'schoolreisje' (klinkt een beetje kinderachtig, maar ja). Wij hadden van de ouderjaars gehoord dat er één of andere goeie bar genaamd butterfly was. Wij zo de halve stad (Ho chi Minh City) doorgelopen op zoek naar die éne tent. Uitiendelijk wezen een paar mensen naar een club-achtig iets waar alleen in het Vietnamees iets bovenstond, eronder stond wel in grote letters "DISCO BAR PUB", dus wij dachten het eindelijk gevonden te hebben.
Het eerste dat ons opviel was dat er wel érg veel uitsmijters voor de deur stonden (een stuk of 6), maar ze waren allemaal vet aardig en riepen dingen als 'hello, my friend, come on in!'. Dus wij gaven ze allemaal een boks en liepen naarbinnen. Daar stonden twee meisjes in korte, rode stewardessenpakjes naast een deur te wachten, wat ons verder niet zo opviel. Nou ja, wij liepen daar dus naar binnen, was het echt een mooie club, maar om de een of andere reden stonden er overal tafeltjes met één persoon per tafel eraan. Ook stond op elke tafel een asbak met wit poeder. Dit verbaasde ons een beetje, maar ja, toen kwam er iemand op ons of, of hij ons kon helpen. Wij dachten dus dat hij ons een tafel aan zou bieden (zoals daar gebruikelijk is) en zeiden dus 'een tafel voor vijf, a.u.b.'. Nou komt het mooie, even later leidde hij ons naar een tafel waar 4 vrouwen en 1 man (er was ook een meisje bij ons) aan tafel zaten en toen drong het pas tot ons door dat we in een hoerentent zaten en we net een vijftal hoertjes besteld hadden
. Nou ja, we zijn er maar gewoon lachend naar buiten gelopen
.
Ok, lang en niet zo boeiend verhaal, maar toch.
Pas toen we al die tafeltjes zagen, drong het een beetje tot ons door. We waren ook nog op zoek naar wat andere klasgenoten, dus het begon ons aps echt te dagen toen wij naar een tafel met hoertjes gebracht werdenquote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar let jij dan helemaal nergens op als je een tent binnenloopt?
waren er geen vrienden die het wel wilden?quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pas toen we al die tafeltjes zagen, drong het een beetje tot ons door. We waren ook nog op zoek naar wat andere klasgenoten, dus het begon ons aps echt te dagen toen wij naar een tafel met hoertjes gebracht werden.
prachtigquote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een verhaal, niet zo grappig om te lezen, maar als je het zelfmeemaakt...zaterdagavond gebeurd
m'n pa zou me naar een verjaardag brengen en ik wilde nog iets halen in de supermarkt, dus hij zat te wachten in de auto, ik kwam aanrennen (haast, was al erg laat), ik ren een verkeerde auto in en ga erin zitten, alsof er niets aan de hand is.. nog steeds niet door dat ik in de verkeerde auto zit, ik zeg: baba waarom heb je m'n tas achterin gelegd? die man: mevrouw.. volgens mij zit u in de verkeerde auto
ik:![]()
![]()
![]()
sorry
meteen die auto uitgerend![]()
auto leek totaal niet op onze auto, vraag me af waarom ik het heb gedaan, ze stonden niet eens bij elkaar in de buurt
Ge-ni-aal.quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een verhaal, niet zo grappig om te lezen, maar als je het zelfmeemaakt...zaterdagavond gebeurd
m'n pa zou me naar een verjaardag brengen en ik wilde nog iets halen in de supermarkt, dus hij zat te wachten in de auto, ik kwam aanrennen (haast, was al erg laat), ik ren een verkeerde auto in en ga erin zitten, alsof er niets aan de hand is.. nog steeds niet door dat ik in de verkeerde auto zit, ik zeg: baba waarom heb je m'n tas achterin gelegd? die man: mevrouw.. volgens mij zit u in de verkeerde auto
![]()
![]()
sorry
auto leek totaal niet op onze auto, vraag me af waarom ik het heb gedaan, ze stonden niet eens bij elkaar in de buurt
Nee, niet echtquote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
waren er geen vrienden die het wel wilden?
Nou, ik heb live verteld dat ik in het ehbo zat van het ziekenhuis so I owe you nothing.quote:Op maandag 30 november 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
iedereen lachte me uit om dit verhaal![]()
vertellen jullie eens iets
ik heb ook live op fok verteld dat ik in het ziekenhuis lag, maar dat is niet leukquote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Nou, ik heb live verteld dat ik in het ehbo zat van het ziekenhuis so I owe you nothing.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
![]()
sorry
Dat soort dingen gebeuren nou eenmaalquote:Op maandag 30 november 2009 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het domst was dat ik er rennend in kwam en uitstapte en naar de andere kant van de parkeerplaats rende. Helemaal niets logisch aan dat ik die auto in was gerend. Behalve dat het een buitenlander was.
Wel een stomme fout, ik ga er nu denk ik echt goed bij stilstaan als ik een auto instap.quote:Op maandag 30 november 2009 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
Het is een wijze levensles geweest, denk ikquote:Op maandag 30 november 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel een stomme fout, ik ga er nu denk ik echt goed bij stilstaan als ik een auto instap.
mijn meeste blunders zijn wijze levenslessenquote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een wijze levensles geweest, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |