De adviesprijs is toch echt ¤44,99 hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Dan kan ik hem net zo goed in de winkel halen voor die prijs.
17.50 voor de controller in plastic om maar te beginnen. Waar eventueel op te halen?
Nou! Dan kan ik ze voor die 10 euro extra beter nieuw kopen hoorquote:Op maandag 30 november 2009 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De adviesprijs is toch echt ¤44,99 hoor.
Want deze zijn niet nieuw?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou! Dan kan ik ze voor die 10 euro extra beter nieuw kopen hoor
Availability: Sold out.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:30 schreef Santello het volgende:
Zwarte wireless controller + 2 gratis games
29 euro
http://www.zavvi.com/game(...)l?switchcurrency=EUR
nou, ik vind het goede recht van de kopper om een verkoper erop te wijzen dat het 'product' dat hij/zij verkoopt te duur is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Availability: Sold out.
Dus én moet je beter lezen en vanaf nu gewoon ontopic posten. Te duur? Doe een goed bod. Het prijsgezeik mag achterwege blijven.
Maar er zijn grenzen + een policy. Verder commentaar kan in [V&A Feedback en Policy] Laat je hier maar horenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:27 schreef loni55 het volgende:
[..]
nou, ik vind het goede recht van de kopper om een verkoper erop te wijzen dat het 'product' dat hij/zij verkoopt te duur is.
Je kan het gezeik noemen maar dat is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |