quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:22 schreef ColtZ40 het volgende:
Dat ding kost bij mijn eerste hit op google 109 incl verzenden.
Voor 50 euro bouwt iedere monteur hem in. Kneus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:24 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]![]()
bouwt iemand 'm ook voor je in dan?
![]()
die informatie heb ik van de KPN winkel (over de prijs)... en het is een RICHTPRIJS...
dus svp, als iemand nog meer commentaar heeft zonder te lezen, plaats het ergens anders!
Kerel, ik ken jou niet, jij kent mij niet.. ik bied iets te koop aan en je noemt me kneus? Als je niet geinteresseerd bent of geen bod wil doen laat dan svp ook je reactie niet achter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Voor 50 euro bouwt iedere monteur hem in. Kneus.
okay! Mensen: deze is nog te koop!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:58 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb ondertussen een andere gekocht.
daar ben ik nou net niet naar op zoekquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ruilen tegen een mooie subwoofer met kist+ bijbetaling uiteraard..
zou wel willen, maar sterker nog, heb geen autoquote:Op zondag 29 november 2009 14:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je wilt echt geen lekker laag geluid in je auto?
haha jij hebt 'm door... wil 'm best op mn fiets bouwen, maarja dynamo geeft niet voldoende stroom .. en ruist nogalquote:Op zondag 29 november 2009 17:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat moet je dan met een carkitoja je verkoopt em
Het is een KPN inbouwbon...heb zelf voor iemand een keer eentje laten inbouwen via ook zo'n bon... Als je thuis een garage hebt kunnen ze het gewoon bij je thuis doen, lukt dat niet kan je naar een KPN business point gaan bij jou in de buurt. Heel flexibel wat dat betreft. KPN Heeft een extern bedrijf ingehuurd voor het inbouwen, en je krijgt daar ook garantie op.quote:
hier een lijst van de officieel ondersteunde telefoons van nokia:quote:Op zondag 29 november 2009 20:26 schreef Sjechov het volgende:
Voor welke toestellen is deze bedoeld?
quote:The Nokia Car Kit CK-100 is Compatible with phones and devices supporting Bluetooth Specification version 2.0 or previous, and Handsfree Profile 1.5 or previous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |