Nee, maar om het te willen welquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het moet toch niet zo lastig zijn om al die nutteloze rollen te laten verdwijnen
Nou ondanks dat ze Barbara is vind ik het niet meer dan terecht dat hij eens goed op z'n bek wordt geslagen, slappe zakquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als ze mij zo had geslagen dan had ik haar ongeacht van wat ze gedaan had een kaakfractuur bezorgd
Dan vind ik ook dat je een vrouw op d'r bek mag rammen als ze zich zo gedraagtquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou ondanks dat ze Barbara is vind ik het niet meer dan terecht dat hij eens goed op z'n bek wordt geslagen, slappe zak
Wat heeft zij Martijn aangedaan dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan vind ik ook dat je vrouw op d'r bek mag rammen als ze zich zo gedraagt
Niet nu, maar een vrouw in het algemeen, kortom Jef had haar al een paar keer flink mogen beuken. Maar nee dat kan dat natuurlijk weer niet, want dan is het een vrouw. Barbara profiteert dus op die manier van dubbele hypocrisiequote:Op dinsdag 1 december 2009 20:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat heeft zij Martijn aangedaan dan?
Martijn vindt vast dat ze al genoeg verminkt is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als ze mij zo had geslagen dan had ik haar ongeacht van wat ze gedaan had een kaakfractuur bezorgd
Inderdaad en die slechte engelse actrice is trouwens amerikaansquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die slechte engelse actrice is al beter dan het grootste deel van de rest, dus voor de makers is zij wel nuttig
gaat ze zich ook definitief vestigen in Meerdijk?quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:47 schreef James1988 het volgende:
....en woont tegenwoordig ergens in Friesland.
Gewoon een punt aan de hele ellende draaien en weg wezen met die hap.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het moet toch niet zo lastig zijn om al die nutteloze rollen te laten verdwijnen
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:21 schreef Apotheose het volgende:
ik ben vast de enige maar mij greep het wel aan dat tussen barbara en martijn
Of het kamertje van Nick, en dat Nickos terugkomt á la Hannibal Lecterquote:Op woensdag 2 december 2009 10:41 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoop dat Barbara gaat flippen en stalken en vervelend doen als een soort van die vrouw in Fatal Attraction en dan uiteindelijk een kamertje naast Nick krijgt.
Ik ook, hij was net ontwikkeld tot een van de leukere personages.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef James1988 het volgende:
Dat lijkt me een stuk leuker... Nick die wraak neemt op Maxime.
Ik mis Nick.
Scenario,quote:Op woensdag 2 december 2009 15:08 schreef James1988 het volgende:
Dat lijkt me een stuk leuker... Nick die wraak neemt op Maxime.
Ik mis Nick.
Hij was de vorige avond zelfs nog teruggegaan, hij weet ook niet waarom hij dat deed....quote:Op woensdag 2 december 2009 16:00 schreef Mss het volgende:
Maar Ludo had haar kamer toch goed dichtgedaan? Zoals hij dat elke avond deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |