XL doet het wel aardig dacht ik zo.quote:
quote:Waar kan ik met een klacht terecht?
U kunt uw klacht indienen bij de supermarktmanager of ondernemer van de desbetreffende winkel; daarnaast kunt u bellen naar de AH Servicelijn, telefoon 0800-0305 of via het online vragenformulier.
ohw ok, is goed hoorquote:Op maandag 30 november 2009 20:59 schreef Adelante het volgende:
Mag ik deze hebben, vindt het een KLB topic eig'k
Nee, dit is een KLB waardig topic. AH haalt alle A-merken uit de schappen en flikkert minder lekkere eigen merk meuk voor in de plaatsquote:
Laten we de klant boycotten!quote:
Ik heb hier in het dorp nergens last van en da's maar een 4.quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dit is een KLB waardig topic. AH haalt alle A-merken uit de schappen en flikkert minder lekkere eigen merk meuk voor in de plaats
I'll do what I can.quote:
JUMBO heeft gewoon alles en beter en verser.quote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef GasTurbine het volgende:
AH XL heeft een dusdanig assortiment waarbij iedereen tevreden is. Huil niet.
Alleen die naam en dat djumbo zorgen bij mij voor een boycottquote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
JUMBO heeft gewoon alles en beter en verser.
jumbo is een provinciaalse tyfuswinkel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jumbo haalt zijn CocaCola uit Spanjolië, reden genoeg om nooit te kopen in die pauperwinkel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |