quote:
Da's Alakazamquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 20:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Net een diepgeworteld kankergezwel. Blijft terug komen
Toen al joh!quote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar TS maar lees het topic, en toen de naam Ramazan viel wist ik 't al...
klopt.. ik wist dat het kneusjes waren en was ook absoluut niet bang voor zequote:Op maandag 30 november 2009 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
Goed gehandeld man, ik was waarschijnlijk niet zo mild voor ze geweest.
quote:
De schrijvers van het script wilden het zeker niet hequote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
klopt.. ik wist dat het kneusjes waren en was ook absoluut niet bang voor ze
ik denk dat ik idd iets harder mocht optrede swa
quote:Bruce tapte af maar ja.. dit is life en niet een showtje
quote:Tanker-T deed zijn gewoonlijke rush & crush strat. Met uitgestrekte armen vloog hij op de andere 3 af en ze vielen allemaal op de grond.
Zal ik iets over cellen zeggen of niet?quote:Op maandag 30 november 2009 20:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Net een diepgeworteld kankergezwel. Blijft terug komen
Er zijn geen andere kwaliteitstopics.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef ASroma het volgende:
BTW WAAROM MAG MICHIELOS CONTINUE DIT SOORT TOPICS OPENEN EN OPEN GELATEN TERWIJL ANDERE KWALITEITSTOPICS ZONDER PARDON OP SLOT GAAN?
Je caps lock staat aan.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef ASroma het volgende:
BTW WAAROM MAG MICHIELOS CONTINUE DIT SOORT TOPICS OPENEN EN OPEN GELATEN TERWIJL ANDERE KWALITEITSTOPICS ZONDER PARDON OP SLOT GAAN?
Omdat dit gewoon waar gebeurde verhalen zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef ASroma het volgende:
doe dan topic reportquote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef ASroma het volgende:
Hoe geef je een topic aan?quote:
Ik heb het idee dat je wat te laat bent geboren.quote:Op maandag 30 november 2009 21:39 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Hoe geef je een topic aan?
Overigens eens met Asroma, mijn beste topics gaan onbegrijpelijk op slot,
en dan moet ik deze onzin van deze gast blijven lezen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |