Ik weet 't niet zeker, maar ik denk dat ik het óf weg krijg óf bijna weg krijgquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je gezien wat er op die borden ligt ....
je zoon heeft hem gewoon onder zijn duim en nu durft die mentor niet meerquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Deisyy het volgende:
10-minutengesprek met de mentor van mijn zoon gehad, hij had gewoon helemaal niet negatiefs te melden
Echt nietquote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet 't niet zeker, maar ik denk dat ik het óf weg krijg óf bijna weg krijg
Zou je denken, zijn mentor is tevens zijn gymleraar, een grote gymleraarquote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
je zoon heeft hem gewoon onder zijn duim en nu durft die mentor niet meer
Alle vier?!quote:Op maandag 30 november 2009 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet 't niet zeker, maar ik denk dat ik het óf weg krijg óf bijna weg krijg
quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Deisyy het volgende:
10-minutengesprek met de mentor van mijn zoon gehad, hij had gewoon helemaal niet negatiefs te melden
Maar niets voor niets hoor, wat een drama's zijn daar aan vooraf gegaanquote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker he als je weet dat ie het goed doet
dan heeft je zoon chantagemateriaalquote:Op maandag 30 november 2009 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je denken, zijn mentor is tevens zijn gymleraar, een grote gymleraar
quote:
hoeveel gram zal dat bijelkaar zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is wel erg veel hè, maar drie moet zeker lukken
Moeders belde in paniek op, kaartjes bestellen lukte niet. Heb ik 't maar ff gedaanquote:Op maandag 30 november 2009 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gaat 't nog een beetje mijnheer Pietermans?
pietje heeft ze nader tot elkaar gebrachtquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Jian het volgende:
Zouden Ian en Soury nou aan het pm-en zijn
Misschien wel even. Volgens mij meende Soury het helemaal niet rottig of zo (zie ook PI). Ze kwam er alleen wat onbehouwen doorheen kachelen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef Jian het volgende:
Zouden Ian en Soury nou aan het pm-en zijn
Geen idee, de portie is ongeveer goed voor tien minuten dotterenquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hoeveel gram zal dat bijelkaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |