Ja beterquote:Op maandag 30 november 2009 20:44 schreef Toverheks het volgende:
Nou, kom op ff verder over Pietje en zijn dagelijkse beslommeringen op het Liefdespad.
quote:Op maandag 30 november 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
houdoe is brabants, dat verstaan, wij normale mensen, niet
ik lees ook niet onder de rivierenquote:Op maandag 30 november 2009 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou het anders wel verstaan maar dit was getypt
huh zat net op pag 11 en nu weer op 6, spookt het hier of hoe zit dat??/quote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef Toverheks het volgende:
hoe staat het nu met Pietje??? waar zitten Teun en Ian het topic is bijna vol ovcer Pietje, hun moeten het sluiten met een leuke onliner
Wasn't mequote:Op maandag 30 november 2009 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh zat net op pag 11 en nu weer op 6, spookt het hier of hoe zit dat??/
zit nu op pag 14 klopt niet he Pietje, doe er eens wat aan, raak helemaal van slag ervanquote:
nee, maar heb er wel veel vrienden vroeger gehad...Het ligt ook niet ver weg van hierquote:Op maandag 30 november 2009 20:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ik lees ook niet onder de rivieren
maar ben jij brabantse dan?
ah k. kwam er tot een paar jaar terug zelf ook heel vaak hoor. zat vaak in breda in die tijdquote:Op maandag 30 november 2009 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee, maar heb er wel veel vrienden vroeger gehad...Het ligt ook niet ver weg van hier
ik was het al bijna vergetenquote:
Heb net mijn buik vol Jian, mag ik overslaan? asjeblieft?quote:
Heb je gezien wat er op die borden ligt ....quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb net mijn buik vol Jian, mag ik overslaan? asjeblieft?
quote:
da's verdachtquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Deisyy het volgende:
10-minutengesprek met de mentor van mijn zoon gehad, hij had gewoon helemaal niet negatiefs te melden
Duh, maak dan ook een afspraak van 30 minutenquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Deisyy het volgende:
10-minutengesprek met de mentor van mijn zoon gehad, hij had gewoon helemaal niet negatiefs te melden
quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Je zou spontaan een wintersportvakantie gaan boekenquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je gezien wat er op die borden ligt ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |