Hou jij je grote smoel 's even, dit topique is hilarisch tot nu toe.quote:Op maandag 30 november 2009 20:05 schreef Soury het volgende:
Waneer heeft iedereen weer es gewoon sex ofzo? Dat gedans en ritueeel gezeik en gedraai is echt borring. Huppa gooi er es wat leuks in, stelletje idioten (oh nee BQ niet meer) . Nah ja de afwasblokjes met laagjes liggen in de kast. En sinterklaas kan aids krijgen wat mij betreft. Zwarte piet leeft al sinds mijn geboorte onder mijn bed, daar heb ik mijn humeur aan te danken. Een gedichtje kon er niet vanaf. DE ZAK !!!
Pietje keurt dit soort posts af, er is al genoeg lelijkheid in de wereld, als hij wat te zeggen heeft doet hij dat met liefde en opbouwende kritiek.quote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou jij je grote smoel 's even, dit topique is hilarisch tot nu toe.
Zeikerd.
Ahhhh ... Tis een motjequote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou jij je grote smoel 's even, dit topique is hilarisch tot nu toe.
Zeikerd.
Faal ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, u was een opstapje voor een matig grapje.
Ff googelen Latersquote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet echt, hoezo?
Ben je weer ambetant vandaag, liefje?
Jajaquote:
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:
Klagen ?? Oh ja .... Nee hoor ik constateer aleen maar.quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bijdrage.
Die overigens ondertussen net zo origineel is als het "kleffe gedoe" waar je over komt klagen.
Notes, vroeg of laat! van Pietjequote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zitten we godverdomme vier pagina's lang leuke one liners uit onze mouw te schudden enkel en alleen voor uw vermaak en wat krijgen we er voor terug?
Dan weet jij niet wat constateren is.quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Klagen ?? Oh ja .... Nee hoor ik constateer aleen maar.
Hopelijk krijg je die iig niet van "vriend" IANquote:Op maandag 30 november 2009 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Notes, vroeg of laat! van Pietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |