UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
dat zou jij nooit doenquote:
joahquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
weg
maar of het ook zo smaakt...quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Ovenschotel bijna klaar! RUIKT SUPERLEKKER!
votquote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 55 minuutjes en dan vöt (of hoe schrijven jullie dat eigenlijk? voot, vod, vöt?)
Dat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef haakon het volgende:
[..]
maar of het ook zo smaakt...
Dát is de grote vraag
quote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat.
Wij hadden ooit eens zo'n aardappel anders-ovenschotel. Het rook naar kots... en het smaakte ook zoToen hebben we maar een paar pizza's gegeten
hoe weet je dat ?quote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
justin heeft het zo slecht nog niet in de bieb
live verslag vanuit de bieb via msnquote:
jij mag de jouwe wel in mijn nek leggenquote:
dat vraagt toch echt wel om picsquote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, en toch heb ik zin om t rokje van mn collega omhoog te tillen en haar vol te blaffen op de uitleenbalieDikke geile tetn vastpakken
Dat pittige kapsel zal ik maar negeren...
quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vraagt toch echt wel om pics
Mijn paarden staan niet in dit topic?quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg gespamt met je paardjes![]()
Nu tijd voor mannenpraat
Da's best een tof idee 14.gifquote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef haakon het volgende:
neem een keer een camera mee naar je werk dan, net als die gozer uit groningen die kontjes liep te filmen, dan maak jij alleen maar foto's
sorryquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
Wouter, gedraag je
[..]
Mijn paarden staan niet in dit topic?
dat is goed nieuwsquote:
nog heniger?quote:Op maandag 30 november 2009 19:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
Kan dat GODVERREDOMMEEEEE WAT RUSTIGER HIER?
Hoi
succes Danielquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Zullen we anders vanavond even t/m deeltje 300 volknallen?
Nee, jij zegt dat ik de mijne wel in je nek mag leggenquote:
joah, dat magquote:Op maandag 30 november 2009 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat ik de mijne wel in je nek mag leggen
appeltje-eitjequote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Zullen we anders vanavond even t/m deeltje 300 volknallen?
ah, dat ken ik.quote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef haakon het volgende:
moesten gistern voetballn.. zaten we in de kleedkamer, liet 1tje donderse scheet.. STINKN JÓNGE ! niet normaal
dus bijna iedereen kleedkamer uit, zei der 1: "Wat heb ie gettn dan? Een giertank?!"
bliksemsquote:
The fuck!quote:
quote:
omdat lekker zacht?quote:
ik zeg daar geen nee tegen hoorquote:Op maandag 30 november 2009 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
de jongens van Samzz bij jou in de nek Wouter?
ok, even voor de duidelijkheidquote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe zij ze noemt, dus vandaar even deze term
't Zijn meisjes hoor...quote:Op maandag 30 november 2009 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe zij ze noemt, dus vandaar even deze term
dat dacht ik alquote:
Drequote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ohwwww en daar ben ik ook weerHallooooo
doot henig anquote:
Timoquote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Oooh, jongens, ik was jullie eigenlijk vergeten![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
twentse gezegden![]()
ik zat vandaag eens te zoeken naar een twents woorden boek op internet en toen kwam ik dit tegen.
staan best mooie gezegden tussen waar ik nog nooit van gehoord heb.![]()
![]()
zoals: vaak zwanger zijn: 't is net ne OAD busse, ze zit altied vol
Iemand een klap verkopen: Iene zien loek'n dichte bats'n.
en Iemand met een gevulde bh: Den hef ne beste bos hoolt veur de deur![]()
![]()
![]()
Geeft niet, wij jou ook!quote:Op maandag 30 november 2009 21:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Oooh, jongens, ik was jullie eigenlijk vergeten![]()
quote:
is hier ook nog niet langsgeweestquote:
mooiquote:Op maandag 30 november 2009 21:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
twentse gezegden![]()
ik zat vandaag eens te zoeken naar een twents woorden boek op internet en toen kwam ik dit tegen.
staan best mooie gezegden tussen waar ik nog nooit van gehoord heb.![]()
![]()
zoals: vaak zwanger zijn: 't is net ne OAD busse, ze zit altied vol
Iemand een klap verkopen: Iene zien loek'n dichte bats'n.
en Iemand met een gevulde bh: Den hef ne beste bos hoolt veur de deur![]()
![]()
![]()
nee, daaromquote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is hier ook nog niet langsgeweest
nice nice nice !quote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb een motor gekocht!, pics volgen zaterdag boys!
Gaafquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wauwquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Nee, kan ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Oldenzaal het volgende:
San, ze hebben het nou wel steeds over jouw borsten, maar ik heb ze nog nooit gezien!
Kun je even een foto plaatsen?
Alvast bedankt,
Oldenzaal
Dan gaan we dit topic vanavond nog even volrammen?quote:
Hoe kan ik nu foto's uploaden die ik niet heb?quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Oldenzaal het volgende:
San, ze hebben het nou wel steeds over jouw borsten, maar ik heb ze nog nooit gezien!
Kun je even een foto plaatsen?
Alvast bedankt,
Oldenzaal
Komt wel goed, na half 11. eerst ff vi kijkenquote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan gaan we dit topic vanavond nog even volrammen?
ook voor ons?quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Fems het volgende:
Ik lig nu heerlijk in het nieuwe bed van mijn vriendje sinterklaas gedichten te maken!
maakt niet uitquote:
Slaap lekkerquote:
Nathquote:
jij liever dan ikquote:Op maandag 30 november 2009 23:11 schreef Fems het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Moet zometeen in het engels dichten
ja hoor, wel beetje henig maar verders wel oke.quote:
Mooi dan.quote:Op maandag 30 november 2009 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor, wel beetje henig maar verders wel oke.
wat heb je allemaal gedaan danquote:Op maandag 30 november 2009 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi dan.
Ik heb een druk weekend achter de rug
Familieweekend gehad in Drenthequote:Op maandag 30 november 2009 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gedaan dan
leuk gehad?quote:Op maandag 30 november 2009 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Familieweekend gehad in Drenthe
goed hoor. die gaat ook nog steeds meequote:
Leeft nog steeds dusquote:Op maandag 30 november 2009 23:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed hoor. die gaat ook nog steeds mee
quote:
uitgegaan daar?quote:
Nee, was overdag daar, met mn familiequote:
das geen Drenthequote:Op maandag 30 november 2009 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, was overdag daar, met mn familie
Nee, dat weet ik ook wel.quote:
ben je daar zaterdagavond nog uit geweest dan?quote:Op maandag 30 november 2009 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel.
Daarom zeg ik ook dat ik er zaterdag overdag was. Verder was ik in Drenthe
moet je morgen vroeg op dan?quote:
Neequote:Op maandag 30 november 2009 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je daar zaterdagavond nog uit geweest dan?
misschien in die nieuwe diksooi in Beilen
quote:
Ah, kijk. op zich niet zo heel ver weg van Beilenquote:
Beilen is da BOM jeweetzquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ah, kijk. op zich niet zo heel ver weg van Beilen
Mijn topografisch geheugen houd op na Overijssel en Gelderlandquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ah, kijk. op zich niet zo heel ver weg van Beilen
is dat zo?quote:
quote:
jij zometeen ookquote:
kortom, ze hebben geen flauw idee van wat je hebt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh leu
Er is niks uit de onderzoeken gekomen
hmm, das ook mooi kutquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh leu
Er is niks uit de onderzoeken gekomen
Preciesquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kortom, ze hebben geen flauw idee van wat je hebt?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t, de tweeling is hier![]()
Ik kreeg meteen vunzige gedachten
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
broodje warm vlees, broodje bakpao(van The Opposites ft. Gers & Sef)
Nee, ik heb helemaal geen camera, geen gewone en ook geen op mn gsmquote:
Wát een fantasie heb jijquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg maar dat ik plat op mn rug lig, de ene van de tweeling bovenop mn gezicht zit zodat ik dr kan beffen. De andere tweeling hangt, steunend op dr ellebogen, boven me zodat ze aan mn leuter kan zuigen, en haar dijen omklemmen het hoofd van haar zus, die háár dan weer beft![]()
Beetje een driehoek dus/_\
En met mijn handen speel ik dan dus weer met de tietjes van de 'hangende' tweelingzus
whahahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg maar dat ik plat op mn rug lig, de ene van de tweeling bovenop mn gezicht zit zodat ik dr kan beffen. De andere tweeling hangt, steunend op dr ellebogen, boven me zodat ze aan mn leuter kan zuigen, en haar dijen omklemmen het hoofd van haar zus, die háár dan weer beft![]()
En met mijn handen speel ik dan dus weer met de tietjes van de 'hangende' tweelingzus
Mooi onnie?quote:
als het een keer werkelijkheid werdquote:
HEEL graagquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als het een keer werkelijkheid werd
denk dat er maar weinig nee tegen zeggenquote:
dat laatste stukje van Broodje Bakpao is ook geweldigquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef haakon het volgende:
[..]
lui trappn op elkaardie hebben echt skik
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, nog 5 min en dan noar huus
Justin gaat bijna naar huis en dan komen alle (jonge) meisjes ineens binnen, zegt wel genoeg over hemquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Veel 16-jarige meisjes hier ineens
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
Justin gaat bijna naar huis en dan komen alle (jonge) meisjes ineens binnen, zegt wel genoeg over hem
hij is beruchtquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Justin gaat bijna naar huis en dan komen alle (jonge) meisjes ineens binnen, zegt wel genoeg over hem
kom hier douchenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Kut, volgens mij is mijn ketel stuk... geen verwarming of warm water...
2e keer sinds ik hier woon... klere ding!!!!
mooi geld verdienen dusquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef haakon het volgende:
eetn, dan naar enschede voor 1 of ander onderzoek voor 30 euro
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook al toastjes met paturain gehad hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, Hen. Ga koken!
Jij met je appels en sla
Maak jij dan eens wat geile foto's voor onsquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef Samzz het volgende:
Als je plastic wil, kan je net zo goed een opblaaspop nemen. Is goedkoper in aanschaf en onderhoud.
Hoi allemaal
Ramses
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak jij dan eens wat geile foto's voor ons
quote:
en die zijn 450 euro?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel mij met m'n schoenen op de foto?
Sexy voetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel mij met m'n schoenen op de foto?
Nee... 405. Wacht maar tot je ze in het echt ziet, dan zie je waar je voor betaaltquote:
wanneer mag ik ze aanschouwen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... 405. Wacht maar tot je ze in het echt ziet, dan zie je waar je voor betaaltEn dat is niet alleen het merk!
The Fuck!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... 405. Wacht maar tot je ze in het echt ziet, dan zie je waar je voor betaaltEn dat is niet alleen het merk!
Naja, een gitaar doe ik niet om m'n voeten en stap ik niet mee over de grondquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Samzz het volgende:
Wat kost jouw gitaar dan? Ik bedoel, voor een Gibson Les Paul betaal je ook...
Maar het is wel de bedoeling dat je flink gebruik maakt van het ding. En ik neem aan dat jij ook wel eens droomt van een dure gitaar, of wat dan ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, een gitaar doe ik niet om m'n voeten en stap ik niet mee over de grond
Mijn gitaren zijn niet zo heul duur
Ooh, ik zeg ook niet dat het slecht is, ik zou het zelf alleen nooit doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar het is wel de bedoeling dat je flink gebruik maakt van het ding. En ik neem aan dat jij ook wel eens droomt van een dure gitaar, of wat dan ook.
Nu was het een van mijn dromen een paar Louboutins te bezitten. En die heb ik nu
Oooh geen probleem. Henrike kan dat ookquote:Op woensdag 2 december 2009 00:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kan iig geen nieuw topic openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |