quote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef J.Stalin het volgende:
Een vriend van me ging laatst Call of Duty 4 halen, het enige probleem was dat hij 5 euro te kort kwam.
Ik, als de toffe peer die ik ben, geef hem 5 euro en problem solved.
Ja mooi niet dus![]()
Eenmaal bij de kassa aangekomen heb ik nog een leuke woordenwisseling met de kassière die ze blijkbaar niet kon waarderen.
Na het spel gekocht te hebben realiseerde we ons dat we nog een euro krijgen van haar omdat het spel 49 euro kostte, dus ik terug (Het is wel even crisis he!) en vragen naar die euro.
"die heb ik je met opzet niet gegeven"
"waarom dan"
"omdat je vervelend was net, je krijgt hem niet"
![]()
klacht:Kutkassiere waar ik nog steeds een euro van krijg.
Moest je de OP daar nou voor quoten?quote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ze dat vaker zo doet, heeft ze een mooi zakcentje bij
quote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Adelante het volgende:
Ik zou d'r hebben laten ontslaan!
Dat is altijd verstandig. Newbie.quote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Moest je de OP daar nou voor quoten?
Bij de baas brengen en zeggen dat mevrouw vraagt om zaad.quote:
Dat gaat zonder nadenken, het spijt me, hoe kan ik nu boete doen?quote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Moest je de OP daar nou voor quoten?
'Ik ben toch niet gek ?' Zei ie.quote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef 9611Niels het volgende:
bwheheheWaar ging die "leuke" woordenwisseling over dan?
Drie lichaamsdelen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef Feitosa het volgende:
Of je bent een slappe zak, of je lult uit je nek.
Inderdaad, vertel eens effe wat jij vervolgens zei TS, dit haat ik zo, mensen die de OP niet eens fatsoenlijk uitwerkenquote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En jij er meteen een topic over maken ipv je euro op te eisen.
hoi.quote:
Je hebt gelijk, maar omdat ik een mietje ben,ben ik maar weggelopen en heb een ijsje gehaald. (TS is zielig en dik)quote:Op maandag 30 november 2009 18:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, vertel eens effe wat jij vervolgens zei TS, dit haat ik zo, mensen die de OP niet eens fatsoenlijk uitwerken
Ik zou het willen maar niet durven.quote:
Hoi Pietenbaas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |