Ik was eerder.quote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Rookert het volgende:
Marokkanen op fok! # 16 - haatbaarden unite!
Plaatje kan niet in bieb
IK WIL CONTROLE OP DE SECONDES HOOR JE ME!!!1111 SECONDES!!!!!!!quote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee hoor, allebei om 17:54 uur en ik moest hem sowieso openen
Jawel, zit alleen op een netwerk met weinig rechten, dus kan niet eens de koppelingslocatie kopierenquote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen (werkende) rechtermuisknop hebben.
Pauperquote:Op maandag 30 november 2009 17:58 schreef o.us het volgende:
Maar goed, ik heb geen OV. Als je in de vorige topic kon lezen doe ik MBO4+ dus ik heb nog geen OV.
Ik had havo moeten doen inderdaad maar daar is het nu te laat voor. VAVO is nog meer drama plus een extra MBO-diploma en ervaring op zak naar het HBO kan geen kwaad.quote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pauper![]()
![]()
![]()
De enige reden is dan ook dat ze willen dat je HAVO gaat doen en dan HBO, dan krijg je wel OV. MBO'ers worden gewoon keihard gediscrimineerd
Ook waar... Maar ja, ik zou idd iig HBO nemen, met MBO hoor ik van alle kanten dat ze je vrolijk doorsturen naar HBO met de mededeling: tot over een paar jaarquote:Op maandag 30 november 2009 18:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik had havo moeten doen inderdaad maar daar is het nu te laat voor. VAVO is nog meer drama plus een extra MBO-diploma en ervaring op zak naar het HBO kan geen kwaad.
Dat laatste is echt goed, ik ga er 7 jaar over doen, terwijl ik niet eens op het vmbo ben begonnen. Lijkt mij iig vet lekker als je zo rustig kunt beginnen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ook waar... Maar ja, ik zou idd iig HBO nemen, met MBO hoor ik van alle kanten dat ze je vrolijk doorsturen naar HBO met de mededeling: tot over een paar jaar![]()
Twee mensen uit mijn jaar waren gewoon helemaal van VMBO naar 6VWO gegaan, 8 jaar op de middelbare school
Geloof mij nou maar, zonder minimaal een Bachelor-titel ga ik niet van school af. Zei ik eerder ook al.quote:Op maandag 30 november 2009 18:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ook waar... Maar ja, ik zou idd iig HBO nemen, met MBO hoor ik van alle kanten dat ze je vrolijk doorsturen naar HBO met de mededeling: tot over een paar jaar![]()
Twee mensen uit mijn jaar waren gewoon helemaal van VMBO naar 6VWO gegaan, 8 jaar op de middelbare school
Ja, vind ik ook, heb ik respect voorquote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat laatste is echt goed, ik ga er 7 jaar over doen, terwijl ik niet eens op het vmbo ben begonnen. Lijkt mij iig vet lekker als je zo rustig kunt beginnen.
Had ik niet gelezen, maar respectquote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, zonder minimaal een Bachelor-titel ga ik niet van school af. Zei ik eerder ook al.
wat is het verschil tussen bachelor uni en bachelor hbo?quote:Op maandag 30 november 2009 18:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, zonder minimaal een Bachelor-titel ga ik niet van school af. Zei ik eerder ook al.
een keer blijven zitten op atheneumquote:Op maandag 30 november 2009 18:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, heb ik respect voorBen jij keertje blijven zitten op Havo of hoe zit het dan?
Oja, kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 30 november 2009 18:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een keer blijven zitten op atheneum
Grieks lijkt mij niet handig wat betreft Bilmiyorem's achtergrond.quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, kan natuurlijk ook nog![]()
Gymnasium moest je doen, GrieksMaar lag ook aan de lerares
Ik heb een slechte instelling, lijkt me niet zo handig om een vak extra te hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, kan natuurlijk ook nog![]()
Gymnasium moest je doen, GrieksMaar lag ook aan de lerares
slaat helemaal nergens op hequote:Op maandag 30 november 2009 18:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Grieks lijkt mij niet handig wat betreft Bilmiyorem's achtergrond.
Je bent toch Turk?quote:
Niet alle Turken haten Grieken. Ik hoor tot de Turken die Grieken niet haten.quote:Op maandag 30 november 2009 18:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent toch Turk?
Alle Turken die ik ken haten Grieken zo erg en vertellen dat jullie 2 landen elkaar haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |