Hij heeft anders toestemming van mij!quote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En nu ook nog pm openbaar maken, daar staat een ban op
Yeah, zo wil ik men eerste banwel verdienenquote:Op maandag 30 november 2009 19:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En nu ook nog pm openbaar maken, daar staat een ban op
Ik geloof helemaal niks meer, ik ben heel mn vertrouwen in de mensheid kwijtquote:
Och, arme schat.quote:Op maandag 30 november 2009 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niks meer, ik ben heel mn vertrouwen in de mensheid kwijt
Ja, en ik was al zo zielig, werken voor een ouwe vrek, een verlamd kind dat een operatie nodig heeft die ik niet kan betalen, droog brood voor Kerstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef CaLeX het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL STOM!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
O nee, ander verhaalquote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en ik was al zo zielig, werken voor een ouwe vrek, een verlamd kind dat een operatie nodig heeft die ik niet kan betalen, droog brood voor Kerst
Doomed, JB! You're doomed for all time.quote:
quote:
O, dan had ik toch het goedequote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doomed, JB! You're doomed for all time.
Your future is a horror story, written by your crime.
Volgens mij is hij al een tijdje offline of niet achter zijn computer.quote:Op maandag 30 november 2009 20:00 schreef UncleErnie het volgende:
Het is voor TS blijkbaar te ingewikkeld te reageren op PM. Ik heb hem 10 minuten geleden gePMt met onze problemen, en hij heeft nog niet hier of op pm gereageerd.
Nay, als je naar zijn laatste bezoek had gekeken had je gezien dat ie er al langer isquote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al een tijdje offline of niet achter zijn computer.
Volgens zijn profiel neit. Maar ik heb inmiddels al PM teruggehad. Waarin NIETS verduidelijkt werd. Toch knap dat TS het voor elkaar krijgt dat ik al in een uur een hekel aan hem heb.quote:Op maandag 30 november 2009 20:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al een tijdje offline of niet achter zijn computer.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ok, wat is nu de bedoeling dan. Waarom zijn de eerste posts gereserveerd?
Gaan we nu eerst stemmen op een burgemeester, of gaan we iemand vermoorden?
Dus we moeten nu ook gelijk iemand lynchen?quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef DeParo het volgende:
Sorry Ernie dat ik niet 24 uur per dag online ben maar sommige mensen moeten ook nog iets voor hun studie doen en iets wat eten heet dus hier nog wat ter verduidelijking:
1. Als je een vraag hebt kijk je eerst bij het inschrijftopic (de 1e post daarin staat heel veel informatie).
2. Als je dan nog een vraag hebt stuur je die naar mij dan zal ik hem beantwoorden.
3. De stemmen moeten voor morgenavond 19:30 ingeleverd zijn. Het verhaaltje en de uitslag komen dan om 20:00. De volgende dag duurt van de laatst genoemde 20:00 tot de volgende 19:30-20:00.
4. Probeer een discussie uit te lokken dat is alles waar dit spel om draait. Probeer de rest te overtuigen om op die of op die te gaan stemmen. Pas op dat jezelf niet te verdacht wordt. Wanneer je fout zit.
En met deze volstrekt nutteloze post heb je nog steeds niet duidelijk gemaakt waar we nou op moeten stemmen, waar het allemaal toch om gaat. Werkelijk, chapeau voor het 3 keer geven van hetzelfde overduidelijke antwoord. Zonder antwoord te geven op ieders vraag.quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef DeParo het volgende:
Sorry Ernie dat ik niet 24 uur per dag online ben maar sommige mensen moeten ook nog iets voor hun studie doen en iets wat eten heet dus hier nog wat ter verduidelijking:
1. Als je een vraag hebt kijk je eerst bij het inschrijftopic (de 1e post daarin staat heel veel informatie).
2. Als je dan nog een vraag hebt stuur je die naar mij dan zal ik hem beantwoorden.
3. De stemmen moeten voor morgenavond 19:30 ingeleverd zijn. Het verhaaltje en de uitslag komen dan om 20:00. De volgende dag duurt van de laatst genoemde 20:00 tot de volgende 19:30-20:00.
4. Probeer een discussie uit te lokken dat is alles waar dit spel om draait. Probeer de rest te overtuigen om op die of op die te gaan stemmen. Pas op dat jezelf niet te verdacht wordt. Wanneer je fout zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |