Als jij niet oppast ben je de volgende!quote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gemeen loeder!
Vrouwen tegen elkaar.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij niet oppast ben je de volgende!
quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doe ik verkeeeeeeeeeeeeeeeeeerd?
Ja. hoewel ik op iemand stemmen die je uberhaupt nog niet gezien hebt in een topic niet bepaald newb vind. Dat valt gewoon onder de categorie oerstom, als wolf zijnde.quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
Nu gaan we JB alleen op basis van haar newbie-gedrag lynchen?
Nouja, prima hoor.
Dan ben ik toch stom, toch niet een wolf ?quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ja. hoewel ik op iemand stemmen die je uberhaupt nog niet gezien hebt in een topic niet bepaald newb vind. Dat valt gewoon onder de categorie oerstom, als wolf zijnde.
Ik heb helemaal geen hints om op te stemmen. Dan stem ik graag op iemand die of wolf is, dus die ik dood wil hebben, of enorm dom is, dus waar ik toch niets aan heb.quote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben ik toch stom, toch niet een wolf ?
Ik eis hints,dan zullen jullie zien dat ik geen wolf ben
We zijn aan het Weerwolven, niet aan het hintsen!quote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben ik toch stom, toch niet een wolf ?
Ik eis hints,dan zullen jullie zien dat ik geen wolf ben
Dat weet niemand.quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ok, wat is nu de bedoeling dan. Waarom zijn de eerste posts gereserveerd?
Gaan we nu eerst stemmen op een burgemeester, of gaan we iemand vermoorden?
Ik wil nog niet dood, wil je samen met mij op iemand anders stemmen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Tegan het volgende:
Ok, wat is nu de bedoeling dan. Waarom zijn de eerste posts gereserveerd?
Gaan we nu eerst stemmen op een burgemeester, of gaan we iemand vermoorden?
Alsof ik hara nog niet gePMt heb.quote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die edit was bedoeld voor hara? Waarom stuur je dr geen PM dan?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:33 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hints om op te stemmen. Dan stem ik graag op iemand die of wolf is, dus die ik dood wil hebben, of enorm dom is, dus waar ik toch niets aan heb.
Dan zijn jullie dus wolven, anders is PMen helemaal niet nodigquote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Alsof ik hara nog niet gePMt heb.
Nee, ik deed een beetje dom bij het lijstje overnemen. Maar niemand zag het door mijn ninjaedit
Hele saga's.quote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Alsof ik hara nog niet gePMt heb.
Als dorp kun je anders ook niets alleen, dus niet nodig zou ik niet willen zeggen,quote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zijn jullie dus wolven, anders is PMen helemaal niet nodig
Uiteraardquote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zijn jullie dus wolven, anders is PMen helemaal niet nodig
quote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef CaLeX het volgende:
ff serieus, heeft iedereen al een rol? ander mis ik iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |