Volgens mij ben jij alleen zo wantrouwend als je zélf iets te verbergen hebtquote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen als ze ook te vertrouwen zijn
Ik overweeg mijn stem aan jou te geven.quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij alleen zo wantrouwend als je zélf iets te verbergen hebt
Ik vertrouw Tegan ook niet, die komt TE lief over :/quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij alleen zo wantrouwend als je zélf iets te verbergen hebt
Welke, de lynch of de burgemeester?quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik overweeg mijn stem aan jou te geven.
Da's toch de bedoeling.quote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe zo ging het eerst ook altijd. Allemaal beschuldigingen en verdachtmakingen ruim voordat er überhaupt hints waren.
First things first, eerst kiezen we een burgemeester hèquote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Welke, de lynch of de burgemeester?
Ik wil jou altijd in slaap wiegen, lief calex-welpjequote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef CaLeX het volgende:
Krijg borsten, zijn we al begonnen??
Btw IDZ wil jij ons niet in slaap wiegen? jij vuile wolf
Volgens mij moeten we allebei PMen. Of doen we het nu toch in het topic?quote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
First things first, eerst kiezen we een burgemeester hè
prrrrrquote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wil jou altijd in slaap wiegen, lief calex-welpje.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef UncleErnie het volgende:
Mijn lijstje verdachten tot nu toe:
JB omdat ze uit het niets op Ajf stemt.
Ajf omdat JB op hem stemt
En ik had je al genoemd in mijn bedankjequote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo
JB
ajf
Calex
Dat worden mijn burgemeesters iig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |