MIJN AMBITIES..... WAT DOE JEquote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo
JB
ajf
Calex
Dat worden mijn burgemeesters iig niet.
Van TS moeten we pmen, ja. Maar ik ga het er hier sowieso over hebben. Vruugah vulden we gewoon zelf altijd het lijstje aan - in het topic - en ik zie niet in waarom dat nu niet zou kunnen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we allebei PMen. Of doen we het nu toch in het topic?
Ik zeg Tegan = wolf en Ajf Burgemeesterdan hoef ik niet zoveel te tikken
Ja, hij is Bert. Het anagram van Ernie.quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je KUNT nu alleen nog maar uit het niets stemmen oompje
Wie ben/was jij eigenlijk? Ben jij wel ome Ernie, of ben je iemand anders?
Waarom ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
Isdatzo
JB
ajf
Calex
Dat worden mijn burgemeesters iig niet.
Volgens mij idd tegelijkquote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef Xaryna het volgende:
Ik dacht dat lynch-stem ook al moest.. Ik ben verward
Had ie neit een ander account ofzoquote:Op maandag 30 november 2009 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, hij is Bert. Het anagram van Ernie.
TS is ook niet bijzonder duidelijk. En hij reageert niet op hier geposte vragen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef Xaryna het volgende:
Ik dacht dat lynch-stem ook al moest.. Ik ben verward
Ik ken James, ja.quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij idd tegelijk
[..]
Had ie neit een ander account ofzohiervoor?
Ik wel nl, 18 ofzo
Waaronder 5 JB's? Zie fobo bij vrouwen onder J
Tot nu toe lijkt het het laatstequote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
Krijgen we voor de lynch nog hints of maken we gewoon maar iemand af?
Ik wantrouw JB enorm. Als eerste en bovenaan mijn lijst. Maar op jou stem ik never omdat jij nadat ze lomp deed en op ajf stemde, toch op haar stemde. Dat maakt je verdacht, mijn geile spellingnazi!quote:Op maandag 30 november 2009 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom ik niet? En waarom ik als eerste niet
.
Where's the love.
JamesBrowny, JanesBrownie, JamesBrownie, verder weet ik het niet meerquote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ken James, ja..
Bert is Tim.
Waarom vertrouwt niemand me ?quote:Op maandag 30 november 2009 19:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik wantrouw JB enorm. Als eerste en bovenaan mijn lijst. Maar op jou stem ik never omdat jij nadat ze lomp deed en op ajf stemde, toch op haar stemde. Dat maakt je verdacht, mijn geile spellingnazi!
Ik stemde op JB omdat ze nieuw is en een nieuwe burgemeester is altijd lachenquote:Op maandag 30 november 2009 19:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik wantrouw JB enorm. Als eerste en bovenaan mijn lijst. Maar op jou stem ik never omdat jij nadat ze lomp deed en op ajf stemde, toch op haar stemde. Dat maakt je verdacht, mijn geile spellingnazi!
Dadelijk ben ik al dood voor ik mee heb kunnen spelenquote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
BM: Xaryna
Lynch: JB
En hier blijf ik bij.
quote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
En hier blijf ik bij.
Ik hoop het.quote:Op maandag 30 november 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dadelijk ben ik al dood voor ik mee heb kunnen spelen
met jullie propaganda
BM:quote:Op maandag 30 november 2009 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
En hier blijf ik bij.
Maar hoe moet ik dan weten of ik het leuk genoeg vind voor een tweede keerquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
BM:
Xaryna 1 (harajuku.)
CaLeX 1 (UncleErnie)
Lynch:
JB 2 (harajuku., UncleErnie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |