maar ik bedoel dat ze mannen verleiden tot seks met hun vriendin?quote:Op maandag 30 november 2009 17:42 schreef Alborz het volgende:
Zijn er wel, alleen in mindere mate.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lovergirl
Jawel, die zijn er ook.. maar het gebeurt zelden. Heb bijvoorbeeld verhalen gehoord van iemand die 50 meisjes had ontmaagd onder dwang (true story).quote:Op maandag 30 november 2009 17:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar ik bedoel dat ze mannen verleiden tot seks met hun vriendin?
In wel vak zit je , ik N3 vraag naar Bolle Bertusquote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
Je gaat eraan straks![]()
![]()
Hooligans! Hooligans!
Met het verkopen van je poepertje achter station Breda?quote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef griekjeee het volgende:
Waar denk je dat ik mijn geld mee verdien?
Als hoer?quote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef griekjeee het volgende:
Weet jij niks van.quote:
Waar gaat het topic over jongen.quote:
Clipjes van Ali B en Sjaak.quote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef griekjeee het volgende:
Bron? Fapmateriaalquote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef Alborz het volgende:
[..]
Jawel, die zijn er ook.. maar het gebeurt zelden. Heb bijvoorbeeld verhalen gehoord van iemand die 50 meisjes had ontmaagd onder dwang (true story).
Ik denk met bedelen bij de overheid.quote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef griekjeee het volgende:
Over geen lovergirls. Dus waarschijnlijk ben je er ook geen en ben je tegen een loverboy aangelopen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar gaat het topic over jongen.
Nee, zie mijn eerste post.quote:Op maandag 30 november 2009 17:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Over geen lovergirls. Dus waarschijnlijk ben je er ook geen en ben je tegen een loverboy aangelopen.
Goede conclussie.
What the fuck? Wat was het verhaal erachter?quote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef Alborz het volgende:
[..]
Jawel, die zijn er ook.. maar het gebeurt zelden. Heb bijvoorbeeld verhalen gehoord van iemand die 50 meisjes had ontmaagd onder dwang (true story).
Ergens geloof ik het ook nog dat je pimp bentquote:Op maandag 30 november 2009 17:46 schreef griekjeee het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens geloof ik het ook nog dat je pimp bent
Nou ja, ik weet niet hoe het oorspronkelijk was begonnen. Maar het was destijds een marrokaanse kerel van 17, die uit huis was gezet en het al deed voor een pakje sigaretten.. ging helemaal nergens over.quote:Op maandag 30 november 2009 17:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
What the fuck? Wat was het verhaal erachter?
Het zijn altijd die kut marokkanenquote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe het oorspronkelijk was begonnen. Maar het was destijds een marrokaanse kerel van 17, die uit huis was gezet en het al deed voor een pakje sigaretten.. ging helemaal nergens over.
En 40-plussers die er uit zagen alsof ze 15 zwangerschappen achter de rug hadden, een persoonlijkheid van ma Flodder hebben en toch hun vliesje nog hebben?quote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe het oorspronkelijk was begonnen. Maar het was destijds een marrokaanse kerel van 17, die uit huis was gezet en het al deed voor een pakje sigaretten.. ging helemaal nergens over.
En waaruit trek jij die conclusie?quote:Op maandag 30 november 2009 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zijn altijd die kut marokkanen
Niet mijn eigenste.quote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Met het verkopen van je poepertje achter station Breda?
Ik rook niet, en doe het met een 'normale' meid ook wel voor een pakje sigaretten.quote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Gast jij bent serieus of niet.quote:Op maandag 30 november 2009 18:01 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ik rook niet, en doe het met een 'normale' meid ook wel voor een pakje sigaretten.
(Met condoom + ze mag niet ruiken/zo vies zijn als een zwerver.)
Waar kan ik me inschrijven?
je hebt het over een marokkaan en een pak sigarettenquote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Alborz het volgende:
[..]
En waaruit trek jij die conclusie?
quote:-In de puberteit zitten;
-Niet voor zichzelf op (durven te) komen;
-Veelal te vinden op het internet;Viva,Flair,Fok,Tweakers,Dumpert,Partyflock,Fancy,Libelle.
-Uit gebroken gezinnen komen, waarin geen of een 'verkeerde' vader aanwezig was;
-Een ontwrichte jeugd hebben gehad, bijvoorbeeld door mishandeling of seksueel misbruik;
-Meestal lager opgeleid zijn;
-Vaak een negatief zelfbeeld hebben.
-Een verminderd zelfvertrouwen
Tuurlijk poppie.quote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet mijn eigenste.
Mag ik de jouwe verkopen![]()
![]()
Die zagen we niet aankomenquote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Proficiaf.quote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
In wel vak zit je , ik N3 vraag naar Bolle Bertus
Cool, rest regelen we wel via pmquote:Op maandag 30 november 2009 18:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Tuurlijk poppie.Voor een fles joppiesaus en een zak drop is ie van jou
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 17:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Met het verkopen van je poepertje achter station Breda?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |