Ze weten beiden niet beter. De gangsta heeft dan iets om zijn domheid te maskeren en de breezah kan pronken met haar homie. Dat breekt mijn hart.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Maar breezahs en gangstas vloeien ook wel in elkaar over denk ik, een breezahmeisje kan best een gangsta-vriend hebben en daar vanzelfsprekend zwanger van raken.
Echt , gaat helemaal nergens over. Dat soort morele spelletjes schoven wij vroeger op de basisschool al van tafel. Je kan beter iemand met ervaring voor de klas zetten om nare verhalen te vertellen. Dat maakte veel meer indruk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:18 schreef DrowningMan het volgende:
Een bordspel om de seksuele moraal op te vijzelen
Tsja, ik mag hopen dat dat niet de enige maatregel is. En daar ga ik ook niet van uit. En die Roethof wist ook niet echt met concrete dingen te komen (als ' deskundige').quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef betting het volgende:
Wie is er vanvond te gast bij die linkse programma?
quote:Onder anderen:
- Staatssecretaris van Financiën Jan Kees de Jager.
quote:Vanavond te gast:
- Staatssecretaris Jan Kees de Jager maakt jacht op zwartspaarders.
- Frank Boeijen over de vandaag overleden Ramses Shaffy.
- SGP-Kamerlid Kees van der Staaij over minaretten.
ik ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:25 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Heeft al Ramses overdosis te pakken, dus slaat over
Ga wel even kijken denk ikquote:Vanavond te gast:
- Mariko Peters en Rob de Wijk in debat over Afghanistan.
- Advocaat Leon van Kleef door Italië verdacht van maffiabanden.
- Gerie Smit overleefde nieuwsjaarsbrand Volendam en schreef er een boek over.
Tuurlijk wel. Want het bezoek van de kamerleden aan Turkije is afgelast vanwege Wilders.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
zie geen aanleiding om wilders te noemen
Wat een saaie uitzending inderdaad. Die gast sprak net zo langzaam als de broer van Wilders....quote:Op woensdag 2 december 2009 02:22 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu via you tube. Met die Monarchisten. De uitzending heeft gemiddeld een 3.9 als waardering. Dat zie je zelden zo laag. Het is dan ook weinig boeiend.
Pasen en Pinksteren op 1 dag ?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:42 schreef AskMe het volgende:
Wanneer staat kwaliteit weer eens hoog in 't vaandel bij P&W ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |