Jongens die gedwongen orale seks moeten uitvoeren, daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoordquote:Kwart jonge vrouwen slachtoffer seksueel geweld
Uitgegeven: 30 november 2009 15:44
Laatst gewijzigd: 30 november 2009 16:37
DEN HAAG - Bijna een kwart van de meisjes en vrouwen tussen de 15 en 25 jaar heeft ooit te maken gehad met seksueel geweld. Bij jongens ligt dit met 4 procent een stuk lager.
De meeste daders waren bekenden van het slachtoffer. Dat staat in de Landelijke Jeugdmonitor die minister André Rouvoet voor Jeugd en Gezin maandag in ontvangst heeft genomen.
De monitor stelt dat jongeren 'schrikbarend' vaak slachtoffer worden van seksueel geweld. Van de meisjes geeft 7 procent aan te zijn verkracht, onder jongens ligt dit op 3 procent.
Uitkleden
Een op de tien meisjes heeft zich wel eens gedwongen moeten uitkleden, een op de vijf is tegen haar zin betast onder haar kleren. Bij jongens komt dit ook voor, alleen veel minder vaak.
Gedwongen orale seks ondergaan of uitvoeren, komt voor bij 7 procent van de meisjes en 4 procent van de jongens.
© ANP
Inderdaad, je moet gewoon het onderzoek van tafel vegen, zonder zelf met overtuigende cijfers te komen...Zo doe je dat namelijk op FOK!quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jongens die gedwongen orale seks moeten uitvoeren, daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. En ik vind het onzin dat 1 op de 10 meisjes stelt ooit te zijn verkracht. Dat iemand je bij je borsten pakt in de kroeg is nog niet meteen een verkrachting (en ja, zulke meiden zijn er genoeg). En nee, niet dat ik zomaar iemand bij de uiers sta af te vangen, maar dit lijken mij absurde cijfers.
[ afbeelding ]
Minderjarigen in het park misschien? Soort loverboy-achtige praktijken?quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
Jongens die gedwongen orale seks moeten uitvoeren, daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord.
Alleen de leuke.quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef ynuhh het volgende:
Mannen zijn er nou eenmaal om te dwingen. Een soort slaven zijn het.
En niet delen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd selectief blijven.
Dwing mijquote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef ynuhh het volgende:
quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
En nee, niet dat ik zomaar iemand bij de uiers sta af te vangen
Of de burka verplicht stellen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef reetveter het volgende:
Jongens zouden eigenlijk een cursus moeten krijgen hoe ze die meiden fatsoenlijk kunnen ompraten. Zo liggen die percentages ook gewoon een stuk lager.
Idd. Het is geen verkrachten als je de juiste woorden gebruikt.quote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef reetveter het volgende:
Jongens zouden eigenlijk een cursus moeten krijgen hoe ze die meiden fatsoenlijk kunnen ompraten. Zo liggen die percentages ook gewoon een stuk lager.
Want kritiek leveren zonder het zelf beter te kunnen mag natuurlijk niet!quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet gewoon het onderzoek van tafel vegen, zonder zelf met overtuigende cijfers te komen...Zo doe je dat namelijk op FOK!
Stacey heeft er anders geen problemen mee.quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
Gasten die wijven baffen
Verkapte flikkers zijn het.
Dus omdat jij er nog nooit van gehoord hebt bestaat het niet?quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Jongens die gedwongen orale seks moeten uitvoeren, daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. En ik vind het onzin dat 1 op de 10 meisjes stelt ooit te zijn verkracht. Dat iemand je bij je borsten pakt in de kroeg is nog niet meteen een verkrachting (en ja, zulke meiden zijn er genoeg). En nee, niet dat ik zomaar iemand bij de uiers sta af te vangen, maar dit lijken mij absurde cijfers.
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is Stacey een gast?quote:Op maandag 30 november 2009 17:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stacey heeft er anders geen problemen mee.
tsja als jij mannen moet dwingen zegt dat toch wel een boel over hoe aantrekkelijk je bentquote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef ynuhh het volgende:
Ah kut, verkeerd gelezenquote:Op maandag 30 november 2009 18:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Stacey een gast?
quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef LXIV het volgende:
Ik wil ook wel eens gedwongen worden tot beffen.
Ik speel graag met mijn macht.quote:Op maandag 30 november 2009 18:06 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
tsja als jij mannen moet dwingen zegt dat toch wel een boel over hoe aantrekkelijk je bent
Zou ik net zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het kan toch zijn dat een jongen gedwongen is een andere jongen te pijpen? Dat lijkt me realistischer.
Dat dus. TS denkt bij orale seks van jongens alleen maar aan beffen/baffen. Dat noem ik kortzichtig. Zeker als het al gaat om dwang.quote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het kan toch zijn dat een jongen gedwongen is een andere jongen te pijpen? Dat lijkt me realistischer.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het kan toch zijn dat een jongen gedwongen is een andere jongen te pijpen? Dat lijkt me realistischer kankersmerig.
Ik zat eerder te denken aan een knappe politie-agente op een stil landweggetje of een geile verpleegster in de nachtdienst.quote:Op maandag 30 november 2009 18:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Schiet eens even heel gauw op, ventje.''
Daar kan je dus niet voor kiezen. Leuk hè?quote:Op maandag 30 november 2009 19:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een knappe politie-agente op een stil landweggetje of een geile verpleegster in de nachtdienst.
Kunnen meiden niet eens gewoon gezellig doen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:38 schreef reetveter het volgende:
Kan dat wel??quote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Gedwongen worden te beffen, wtf wanneer komt dat voor
Inderdaad zeg, tenzij haar mosseltje te vissig zou zijn natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 21:14 schreef Pieter-utd het volgende:
Gedwongen worden te beffen, wtf wanneer komt dat voor
Mensen die zomaar elk meisje beffenquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, tenzij haar mosseltje te vissig zou zijn natuurlijk
Wanneer mensen dit niet kunnen lezen is je opmerking erg nuttig he!quote:Op maandag 30 november 2009 16:59 schreef Adelante het volgende:
Kappen met die "ik zie niks replies" die voegen niks toe, wordt aan gewerkt.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mensen die zomaar elk meisje beffen
HAHAWHAHAHAHWAH NU ZEG JE OOK NOG BOFFEN !1!!!!!!!!1!1EINZ!1!1!!!!! RAAP ME OPquote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef MaGNeT het volgende:
Het lijkt me boffen als je niet hoeft te baffen.
Dat is waarschijnlijk een gebrek aan fantasie van jouw kant. Ik kan véééél smerigere dingen bedenken!quote:Op maandag 30 november 2009 23:03 schreef Hetiszover het volgende:
Baffen is inderdaad een van de smerigste dingen die je je kan indenken
En dan nog een stukje paprik of pinda terugvindenquote:Op maandag 30 november 2009 23:03 schreef Hetiszover het volgende:
Baffen is inderdaad een van de smerigste dingen die je je kan indenken
Dude, het is gewoon een beetje likkenquote:Op maandag 30 november 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan nog een stukje paprik of pinda terugvinden![]()
HOMO!!!quote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dude, het is gewoon een beetje likken't Is niet alsof je daar met je handschoenen en scubagear aan de slag gaat
'gewoon een beetje likken'quote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Dude, het is gewoon een beetje likken't Is niet alsof je daar met je handschoenen en scubagear aan de slag gaat
Een beetje likken... als jij het fijn vind om je bek vol met tarrel te hebben..quote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Gooi het daar maar op jaquote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zegt dit meer over de ranzige wijven waar jij mee aan de slag gaat.
Want een geil wijf poept nooitquote:Op maandag 30 november 2009 23:33 schreef Fastmatti het volgende:
Volgens mij zegt dit meer over de ranzige wijven waar jij mee aan de slag gaat.
Klopt.quote:Op maandag 30 november 2009 23:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Want een geil wijf poept nooit
Die doen dat idd niet.quote:Op maandag 30 november 2009 23:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Want een geil wijf poept nooit
Neen! Het is de emancipatie!quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Minderjarigen in het park misschien? Soort loverboy-achtige praktijken?
Jongens die mannen pijpen?
Je haalt de pubers er zo uit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:40 schreef Zero17 het volgende:
Die doen dat idd niet.
Als je ziet hoeveel meisjes ik geknalt heb en hoeveel meisjes gebeft dan gaat et eigenlijk best wel verquote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar alleen als ze een beetje lekker zijn
2/1 ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als je ziet hoeveel meisjes ik geknalt heb en hoeveel meisjes gebeft dan gaat et eigenlijk best wel ver![]()
!!
Only the specials![]()
0/1 natuurlijkquote:
tenzij een klysmaquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel meisjes ik geknalt heb en hoeveel meisjes gebeft dan gaat et eigenlijk best wel ver![]()
!!
Only the specials![]()
Maar die mensen die meisjes baffen![]()
!!!!!!!!!!!!! x 10000000
Kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry dat ik je overschatte.
Dude wtfquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:35 schreef Opkloter het volgende:
[..]
lekker zo'n dik vadsig wijf rimmen, maar wel van te voren even een klismaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Wat?quote:
AHA JE HEBT HET GEPROBEERD !!111111____!11quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:39 schreef Tamashii het volgende:
ik vind het vies.
Dat zeg je maar om te...om het niet te doen!....toch?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:16 schreef Nass het volgende:
was zo keerytje was, was lope gewoon , zei lelijke meisje zo, bef mij!, heel boos was ze, ik zo nee doe ik niet is vies toen zei ze nee is niet vies en toen pakte ze me en gooide ze zo op grond en gin toen sitten op mij gezict, haar kontgatje kwam tege mn nus maar ruikte wel lkker
Gast, mijn gevoelens , wat doe jequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef Jenglejack het volgende:
VAN ALLE MENSEN DIE IN DIT TOPIC GEPOST HEBBEN ZIJN ER OP Z'N MINST DUS 5-6 MENSEN VERKRACHT !!!!1!!11!!!!!!!!!
Wil je over bubba praten? Dat kan helpen met je gevoelens verwerken enzoquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Gast, mijn gevoelens , wat doe je![]()
Het komt nu allemaal weer naar boven.
Ervaringen uitwisselen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wil je over bubba praten? Dat kan helpen met je gevoelens verwerken enzo
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:16 schreef Nass het volgende:
was zo keerytje was, was lope gewoon , zei lelijke meisje zo, bef mij!, heel boos was ze, ik zo nee doe ik niet is vies toen zei ze nee is niet vies en toen pakte ze me en gooide ze zo op grond en gin toen sitten op mij gezict, haar kontgatje kwam tege mn nus maar ruikte wel lkker
1995 stuurde een postduif, ze willen hun grap terugquote:
Misschien moet jij je reet eens leren afvegen?quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een beetje likken... als jij het fijn vind om je bek vol met tarrel te hebben..
HET STINKT NAAR POEP!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet jij je reet eens leren afvegen?![]()
Anyways ik vind het ook een vies idee hoor, maar als je dat gewoon met een hygiënisch persoon doet zou het niet 'vies' moeten zijn.
Ik denk eerder die anderquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dat serieus ruikt dan doe je toch echt iets fout.
Nee, ook niet met een zogenaamd hygiënisch persoon, het is geen plaats waar je normaal gesproken met je mondje hoort te zitten, en hoe goed je je reet ook afveegt het aroma en het idee blijft en het smaakt vast ook niet frisquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet jij je reet eens leren afvegen?![]()
Anyways ik vind het ook een vies idee hoor, maar als je dat gewoon met een hygiënisch persoon doet zou het niet 'vies' moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |