Ah dat is ook minder. Ik ging slapen rond 1 uur/half 2 en werd na een uur wakker, kon toen pas rond 6 uur even slapen nog.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Voor mij voelt het nu aan als avond, ik werd om drie uur 's ochtends uit mijn bed gebeld door mijn huisgenoot die z'n sleutels was vergeten. Daarna kon ik niet meer slapen.
Nee eigenlijk niet maar ik heb echt slaapproblemen de laatste weken.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan jij goed tegen zo weinig slaap dan?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus, missen jullie mij als mod op KLB?
Zeg dat jij mij mist come on. Je weet dat je dat doet.quote:
*drie huillachjes voor je humor*quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg dat jij mij mist come on. Je weet dat je dat doet.
was jij MOD in KLBquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef griekjeee het volgende:
Even serieus, missen jullie mij als mod op KLB?
Neequote:
je zou het me rustig kunnen wijs maken ik kom daar zelden tot nooitquote:
Ja, geef toe ik zou het goed doenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
O, ik zie nu waarom jij er opeens over begint.
Mischien wel, mischien niet, ík weet het niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, geef toe ik zou het goed doen
Ik zou het wel eens willen proberen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien wel, mischien niet, ík weet het niet.
Maar sowieso lijkt mij modden geen reet aan, al helemaal niet in KLB. Volgens mij ben je dan echt uren per dag bezig.
Maar zijn die topics nou serieus bedoeld, of is het allemaal een geintje? Ik volg het niet echtquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens willen proberen.
De peiling is wel serieus bedoeld ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar zijn die topics nou serieus bedoeld, of is het allemaal een geintje? Ik volg het niet echt.
...met Admins pijpen om in de crew te mogen bedoel je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar sowieso lijkt mij modden geen reet aan, al helemaal niet in KLB. Volgens mij ben je dan echt uren per dag bezig.
Mijn schuld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:45 schreef Nazibloem het volgende:
Wat een nieuw publiek in de Lounge zeg!
is in KLB toch dat krentenbol een mod is geweestquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien wel, mischien niet, ík weet het niet.
Volgens was dat in ONZ.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is in KLB toch dat krentenbol een mod is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |