Dat snapte je welquote:Op maandag 30 november 2009 21:49 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Zeker weten, oftewel gegarandeerd.
Je gaat een 'haywan' zoeken?quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef Lub_ya het volgende:
Man ik vind dat ik de enige actieve SCer ben.
Ik moet een leven gaan zoeken!
Die vind ik erg. Nee echt geen haywan tegen een Arabier zeggenquote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat een 'haywan' zoeken?![]()
Maakt niet uit gewoon doen wat jij wilt!quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
bij mij schiet het er een beetje in als ik ook twee andere aan het volgen ben. Het spijt me.
Tegen een Arabier mag je niet vragen of hij een dier gaat zoeken?quote:Op maandag 30 november 2009 22:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Die vind ik erg. Nee echt geen haywan tegen een Arabier zeggen.
Ja, want waar slaat het op?quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tegen een Arabier mag je niet vragen of hij een dier gaat zoeken?
Nee. Ik had al ja geantwoord. Lees!quote:Op maandag 30 november 2009 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
You're ignoring the question.
trustenquote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee. Ik had al ja geantwoord. Lees!
Maar ik denk dat ik ga!
hier is dat dus 1 van de drukste maandenquote:Op maandag 30 november 2009 20:29 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Klopt ook! Maar de laatste tijd is het toch minder. Ook bij ons. Maar december komt eraan dan is het altijd wel wat drukker en beter............maar we zullen zien.
trusten Lubquote:Op maandag 30 november 2009 22:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee. Ik had al ja geantwoord. Lees!
Maar ik denk dat ik ga!
Ik was filmpje kijken, slaap lekkerquote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maakt niet uit gewoon doen wat jij wilt!
Alleen in m'n uppie is t nie leuk, das logisch.
Waar blijft griekjeee?
quote:
wat heb je gekekenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik was filmpje kijken, slaap lekker![]()
enemy of the states voor de zoveelste keerquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
enemy of the states voor de zoveelste keer
trouwens nog iets kunnen doen met mijn PM ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
enemy of the states voor de zoveelste keer
oja daar wilde ik nog op reageren idd! ik zal morgen eens wat ermee doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trouwens nog iets kunnen doen met mijn PM ?
Carequote:
laat me wel iets wetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
oja daar wilde ik nog op reageren idd! ik zal morgen eens wat ermee doen.
Misschienquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
Workshopse Qutie.![]()
![]()
Maak je een mooi verslag?
Het begon in ieder geval niet zo mooi: de eerste tram naar de uni kon ik niet in omdat hij te vol zat, daarna kwamen er twee niet opdagen en heb ik uiteindelijk toch maar de fiets gepaktquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Wikwa.![]()
Ik vond het wel lekker buiten. Koud dat wel, maar daar kan je je op kleden.
Het is tenminste droog.
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:37 schreef Lub_ya het volgende:
Zeurende/zeikende mensen, mensen die willen dat alles op hun manier gaat![]()
![]()
.
Verder vind ik het lekker weer hier.
Nee, ditmaal duidelijk middag ook voor mij.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was bijna bang dat je het wéér verkeerd ging zeggen.
O, op weekdagen loop je wel gewoon met de rest van Nederland meequote:Op dinsdag 1 december 2009 16:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ditmaal duidelijk middag ook voor mij.
Ik probeer het althans.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, op weekdagen loop je wel gewoon met de rest van Nederland mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |