Ik wou even Griekjeee gaan stalken, maar dat gaat nietquote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Lub_ya het volgende:
Men wat zitten jullie nou weer te doen. En wat gaan jullie vanaaf doen?
Waarom niet? Gewoon doen, naar haar huis toe gaanquote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wou even Griekjeee gaan stalken, maar dat gaat niet
Ben net thuis.
Dan opent ze weer in der badjas, gaat ze je proberen te verleiden enzo.quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon doen, naar haar huis toe gaan!
dat lukte me nietquote:Op maandag 30 november 2009 19:17 schreef Lub_ya het volgende:
Ja!! En negeer Triggershot maar wat ie net zei.
Je wou haar zelf toch gaan stalkenquote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan opent ze weer in der badjas, gaat ze je proberen te verleiden enzo.
Ja, dat is nog fun. Makkelijk overgeven niet. Weet jij dan niets van mannenquote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Je wou haar zelf toch gaan stalken?
werkenquote:Op maandag 30 november 2009 19:27 schreef Lub_ya het volgende:
Men wat zitten jullie nou weer te doen. En wat gaan jullie vanaaf doen?
Whehehehehe die willen er toch meteen inquote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat is nog fun. Makkelijk overgeven niet. Weet jij dan niets van mannen
Waarom lieg je zoveel.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan opent ze weer in der badjas, gaat ze je proberen te verleiden enzo.
Haramquote:Op maandag 30 november 2009 19:32 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Whehehehehe die willen er toch meteen in?
Ow ja, jij weet het nog niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Voor jou, voor andere mannen niet!
Echt waarquote:Op maandag 30 november 2009 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ow ja, jij weet het nog niet.
Ik ben Griekjeee aan het bekeren
ik heb mijn momentenquote:Op maandag 30 november 2009 19:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat zag ik.
Maar ik vond je post erop wel goed!
ik word er iig niet moe vanquote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Inderdaad! Je vindt het wel erg leuk, denk dat het wel leuk is. Maar werken is werken!
Dat is het 'm juistquote:Op maandag 30 november 2009 19:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wanneer heb ik de waarheid gesproken dan?
Ik laat het allemaal maar over me heen komen, ik ga zo even filmpje kijken denk. Fok! is ff saai op het moment.quote:Op maandag 30 november 2009 19:42 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Echt waar?
En tot hoever is het gelukt?
Griekjeee wat heb je hier allemaal op te zeggen....
Kan ik begrijpen het is je eigen zaak!! Moet je trots op zijn. Maar soms vervelend als de zaken niet goed verlopenquote:Op maandag 30 november 2009 19:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb mijn momenten![]()
[..]
ik word er iig niet moe van
Nee het was zo juist net leuk. Weetje je hebt wel wat gemist! Wheheheheh....quote:Op maandag 30 november 2009 20:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik laat het allemaal maar over me heen komen, ik ga zo even filmpje kijken denk. Fok! is ff saai op het moment.
dat kloptquote:Op maandag 30 november 2009 20:25 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen het is je eigen zaak!! Moet je trots op zijn. Maar soms vervelend als de zaken niet goed verlopen
Klopt ook! Maar de laatste tijd is het toch minder. Ook bij ons. Maar december komt eraan dan is het altijd wel wat drukker en beter............maar we zullen zien.quote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt![]()
och je moet nooit per dag kijken
R&P is nu volgens mij een kloonfestijnquote:Op maandag 30 november 2009 18:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, zo doen we wel meer rare uitspattingen wat dat aangaat. Als ik me heel erg verveel lees ik weleens in sex of r&p oid, gewoon om te lachen.
Waar heeft ze dat gezegd? En ja daar ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 30 november 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
R&P is nu volgens mij een kloonfestijn.
Dat zeg ík. En sommige topics zijn inderdaad wel lachwekkend, maar soms ook in en in triestquote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waar heeft ze dat gezegd? En ja daar ben ik het wel met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |