Hoe ik ermee omga? Niet, daarvoor interesseer ik me te weinig in internetquote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, maar je wordt meteen afgeschreven. Ik vind het raar, ze doen het zelf ook.
Vind je het zelf dan niet raar, hoe ga jij met zulke dingen om? Of wacht volgens mij moet je zulke dingen vermijden. Doe ik de volgende keer in ieder geval.
Volgens mij kunnen zij het niet hebben als je iets anders vindt of een beetje loopt te stoken, het is wel irri, maar daar kunnen ze toch doorheen kijken.
Ik hoop dat je het begrijpt. Ik word iig nu wel moe door fok.
![]()
![]()
![]()
quote:
Klopt, zou ik ook moeten maar toch. Het staat wel allemaal op mij naam. En daar ben ik verantwoordelijk voor en zo kunnen ze ook zien of ze je gaan haten of nietquote:Op maandag 30 november 2009 19:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe ik ermee omga? Niet, daarvoor interesseer ik me te weinig in internet
quote:
Ik had griep en zij lachte me uitquote:Op maandag 30 november 2009 19:12 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Okey duidelijk? Hoezodit griekjeee................whehhehe
.
quote:
Mja.quote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had griep en zij lachte me uit
Toch G?
Niet doen, niet doen!quote:Op maandag 30 november 2009 19:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Klopt, zou ik ook moeten maar toch. Het staat wel allemaal op mij naam. En daar ben ik verantwoordelijk voor en zo kunnen ze ook zien of ze je gaan haten of niet.
Damn, echt he ik maak me er echt druk om ja.
quote:
Dit in tegenstelling tot?quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben tenminste vriendelijk zonder bijbedoelingen
quote:
Echt?quote:Op maandag 30 november 2009 19:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik had griep en zij lachte me uit
Toch G?
Ja!! En negeer Triggershot maar wat ie net zeiquote:
Dan nietquote:
Jaquote:Echt?![]()
[..]
Waarom deed je het zelf niet?quote:Ja!! En negeer Triggershot maar wat ie net zei.
Zie jequote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben tenminste vriendelijk zonder bijbedoelingen
quote:Op maandag 30 november 2009 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan niet
[..]
Ja
[..]
Waarom deed je het zelf niet?
quote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
![]()
!
Omdat ik jou sowieso niet kan negeren!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |